    From: Yerine Ictimai <y...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Date: Mon, 16 Jul 2012 06:02:28 -0700 (PDT)

    On 16 Lip, 13:22, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > się zdecyduj: albo 8" jest na tyle male, ze jest zawsze pod reka

    Oczywiście większe od smartfona lecz ma też większy ekran, "zawsze"
    tutaj w kontekście "do zadań specjalnych" (np. w drodze na uczelnię,
    podczas jazdy pociągiem, na spotkanie w sprawie pracy, spotkanie z
    prawnikiem, w kawiarni ze znajomymi itp.)

    > albo 4" jest zbyt duze, aby je nosic.

    jednak w kieszeni letniej koszulki nie ma szans tego nosić!

    > Bo prezentujesz jednoczesnie oba poglady, co juz raz mnie pchnelo do

    Tablet do internetu, a mały telefon (tydzień na baterii) do
    dzwonienia. Proste! :)

    Problem w tym żeby mieć zawsze coś małego NIEZAWODNEGO zapewniającego
    STAŁY kontakt, ciągle mam do czynienia z sytuacjami, że nie moge kogoś
    "złapać" bo mu smartfon się rozładował czy zosatwił go w domu/
    samochodzie (bo było niewygodnie go wziąć ze sobą żeby "na chwilę"
    wyskoczyć)!

    > BTW, nie boisz się tego, ze tą kolorowa paletka ktoś Ci ponownie zrobił
    > wode z mózgu i wydasz pare stowek na fant, ktory bedzie lezakowal?
    >
    > A za kwartal rozpoczniesz tutaj kolejny, rownie odkrywczy jak ten, watek
    > jakie to tanie tablety są do d*?

    Piszę to po wrażeniach w sklepie i wzięciu tego do ręki - wrażeniach
    które ze smartfonami NIGDY nie miały miejsca!
    To tak ogólnie, oczywiście że trzeba jeszcze dobrze wybrać, tablet
    tabletowi nie równy.