    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Date: Fri, 20 Jul 2012 10:10:03 +0200

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    >Nie.
    >Ja jezdze motocykle, na wyprawach tablet 7 jest o niebo wygodniejszy
    >od laptopa i odporniejszy na wstrzasy i wibracje motocykla..

    Ja tam jezdze samochodem, a to duze bydle, i kombi i laptop sie miesci
    w bagazniku rownie dobrze jak tablet :-)

> [...]
    >sererem pocztowym i dodaje uzytkownika lub zmieniam haslo jesli
    >istnieje taka potrzeba itp. itd. Moge duzo zrobic nawet blakajac sie
    >po miescie, siedzac w knajpie czy parku. Tablet to duzo luzniejsza
    >smycz w takich [...]
    >Trzeba sobie tylko dobrac odpowiedni tablecik i odpowiednie programy.
    >Ekran 7 laczy mobilnosc i wygode obslugi. Dowolny fragment pulpitu
    >zdalnego kompa moge w ulamku sekundy powiekszyc czy pomniejszyc dwoma
    >pakcami, netbook sie nawet nie umywa do tej funkcjonalnosci. No i
    >miesci sie spokojnie w kieszeni marynarki lub bojowek :)

    A w tych programach co ja uzywam 1024x768 to jest absolutne minimum i
    juz zapowiadaja ze trzeba bedzie wiecej, a z reguly musze miec kilka
    programow na prawie caly ekran otwartych i najbardziej mi sie przydaje
    Alt-Tab, czy inne przelaczanie miedzy oknami.

    Hm, jakbym tak odpalil wielki ekran wirtualny, umiescil po okienku w
    kazdej cwiartce ... moze by sie z zoomem dalo.
    Ale i tak potrzebuje precyzji we wskazywaniu i zaznaczaniu, a i dobrze
    by bylo aby wirtualna klawiatura nie zaslaniala ekranu.

    J.