    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Date: Thu, 19 Jul 2012 20:16:10 +0200

    W dniu 2012-07-18 17:10, osiek pisze:

    > Wiem, że mogę rozszerzyć kartą, ale powiedz mi jak mam zgrać z karty
    > którą mam w aparacie na kartę którą mam w tablecie? USB to to ma, i
    > zadziała czytnik>tablet z kartą, ewentualnie zamiast czytnika aparat?
    > PS 16 GB to mało, z tygodnia na Islandii miałem jakieś 48-50GB zdjęć i
    > materiału filmowego ;)

    Przyznam że nie wiem, pewnie potrzeba by pośrednictwa komputera do
    takiej operacji. Gdyby Twój aparat czy kamera miałyby bluetooth`a wtedy
    byłoby to proste, a przez usb nie mam pojęcia.. Chyba nawet nie ma
    możliwości sterowania urządzeniami z tableta przez usb. Gdy podłączam
    tablet do kompa to zostaje on w praktyce unieruchomiony i wszelakie
    operacje są możliwe tylko na komputerze.

    Czyli faktycznie musisz poszukać czegoś z dużym dyskiem. Jakiś model
    Archosa ma dysk 250 GB. Ale z tego co pamiętam to chyba nie ma on modułu
    GSM/UMTS.