  • 11. Data: 2009-12-23 09:52:58
    Temat: Re: [real world] ostrzeżenie przed Canonem
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4891.0000004f.4b31e455@newsgate.onet.pl...
    > Z takiej, że w necie wiszą sample kompromitujące Canona.
    > Pomijam puszkę, szkło (nawet 18-135 IS, jeszcze nie miałem czasu
    > przepstrykać),
    > czy autora. Tu widać, że szkło firmowe z nowym korpusem nie gra czytaj
    > wymaga
    > interwencji serwisu.

    No ja ci gratuluje jesli po tych wypocinach wyciagnales taki konkretny
    wniosek.
    Powinienes pracowac w serwisie korespondencyjnym.

    > Test najlepszy bo real world nie jakieś testery z portalu, którego bez
    > adblocka
    > nie idzie normalnie przeczytać czy inne eskapady w Tatry.

    A co takiego ten "real world"? Czy inne testy a nawet "testy"(sic!)
    wykonywane sa w jakims "unrealu"?

    > Nikt świadomy to przeczyta na zagranicznych forach, że masa ludzi ma
    > problemy z
    > 7D (autofokus), nikt świadomy wie o problemach Canona z modelem 1D Mark
    > III,
    > nikt świadomy potem zobaczy sample z rzeczonego testu i...

    Masz jakies problemy z gramatyka. Nic nie mozna zrozumiec...

    Proponuje wyciagac wnioski na postawie rzetelnie przeprowadzonego testu
    przez kogos wiarygodnego.
    Nie twierdze ze AF w 7D nie jest do dupy. Smieszne jest tylko to, ze
    podajesz line do jakiegos tekstu popularno-naukowego i na jego podstawie
    rzucasz kategoryczne sady.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2009-12-23 09:54:55
    Temat: Re: ostrzeżenie przed Canonem
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Dez., 10:35, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 7D (autofokus), nikt świadomy wie o problemach Canona z modelem 1D Mark III,
    > nikt świadomy potem zobaczy sample z rzeczonego testu i...

    pierwsza czynnoscia obligatoryjna po podpieciu obiektywu do canona
    jest mikrojustacja AF.

    Bez tego moze byc zle lub dobrze.

    po tym jest na pewno lepiej.
    Kazdy obiektywy w canonie wymaga justacji , wiekszej lub mniejszej -
    miekiedy na tyle malej ze mozna pominac.

    I co mnie zdumiewa.
    Juz trzeci obiektyw jaki mam z napedem elektromagnetycznym ostrzy
    precyzyjniej niz z napedem USM.
    Wsrod kilkunastu obiektywow jakie mam te jedyn 3 bez usm sa na
    pierwszym miejscu pod wzgledem ostrzenia.

    Ale o tym sie nie mowi w innych markach wcale nie jest lepiej.

    Canon spieprzyl af w jedynce i to z taka precyzja m ze dokladnie
    wiedza w ktorej serii.
    to jakos usuwali.

    obslugiwalem c450d - to byla tragedia ( af)
    c50d ( jed b dobrze )
    c5dmk2 - jest rewelacyjnie.

    c7d - nie wiem , bawilem sie , razacych bledow nie stwierdzilem , ale
    ten AF wymaga przestawienia sie na inny sposob pracy.
    trza poczekac na wynik pierwszeych dluzszych doswiaczen.

  • 13. Data: 2009-12-23 10:22:01
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Proponuje wyciagac wnioski na postawie rzetelnie przeprowadzonego testu
    > przez kogos wiarygodnego.

    Dzięki za propozycje.

    > Nie twierdze ze AF w 7D nie jest do dupy. Smieszne jest tylko to, ze
    > podajesz line do jakiegos tekstu popularno-naukowego i na jego podstawie
    > rzucasz kategoryczne sady.

    Osąd wydałem pod koniec października wydając kasę na 7D...

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 14. Data: 2009-12-23 10:26:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Osąd wydałem pod koniec października wydając kasę na 7D...

    Nie!
    Nikt nie siedzi w Twojej glowie.
    Osad wydales na podstawie linku, ktory podales w pierwszym poscie.
    Tak przynajmniej poszlo w swiat.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2009-12-23 10:32:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Z takiej, że w necie wiszą sample kompromitujące Canona.

    w necie sa tez sample bedace najwyzsza pochwala mozliwosci canona.
    w necie jest wszystko
    znajdziesz co chesz - dowod ( ? ) na kazda okazje w zaleznosci od
    potrzeby.

    znajdziesz dowody ze jest d.d. i znajdziesz dowody ze jest
    rewelacyjnie.

    wydajac opinie n.t. apartu siecia bym sie wogole nie przejmowal -
    jedynie wlasnym doswiadczeniem i rozumem.

    Jesli powolujsz sie na siec mowiac ze aparat jst d.d. to jest to
    zaden argumnat ani dowod , dlatego ze w sieci sa tez opinie przeciwne.

  • 16. Data: 2009-12-23 11:54:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-22 16:35:53 +0100, Bernard Wybierała <b...@g...com> said:

    > Światło na tych zdjęciach - koszmarek ;)

    IMHO nie jest to jakiś dramat, co oczywiście nie znaczy, że rzucają na
    kolana. Bardziej mnie gryzie w oczy słaba obróbka kolorystyczna.

    BTW - tak zerknąłem na Twoją galerię i bym zasugerował ostrożniejsze
    obchodzenie się z narzędziami do lizania skóry - skoro gryzie w oczy na
    tak małych fotach, to nie chciałbym oglądać większych :->

    de Fresz

  • 17. Data: 2009-12-23 12:08:02
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 23-12-2009 o 12:54:50 de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > BTW - tak zerknąłem na Twoją galerię i bym zasugerował ostrożniejsze
    > obchodzenie się z narzędziami do lizania skóry - skoro gryzie w oczy na
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czy tylko mi się to jakoś tak... hmm, dziwnie kojarzy? ;)

    > tak małych fotach, to nie chciałbym oglądać większych :->

    Pozdrawiam świątecznie
    Kamil

    --
    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomosci oznacza tylko, ze
    wiadomosc zostala wyswietlona na komputerze adresata. Nie ma zadnej

  • 18. Data: 2009-12-23 20:35:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bernard Wybierała pisze:
    > Światło na tych zdjęciach - koszmarek ;)

    E tam, minimalizm tylko, urody nie odbiera więc spoko.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2009-12-23 20:38:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > Kazdy obiektywy w canonie wymaga justacji , wiekszej lub mniejszej -
    > miekiedy na tyle malej ze mozna pominac.

    Każda kura co dzień znosi jajko, niekiedy tak małe, że nie znosi :)

    > I co mnie zdumiewa.
    > Juz trzeci obiektyw jaki mam z napedem elektromagnetycznym ostrzy
    > precyzyjniej niz z napedem USM.

    A mnie dziś zdumiał czysty wucet w pociągu relacji Częstochowa - Gliwice...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /aby wybrać opcję pierwszą wciśnij dwójkę/

  • 20. Data: 2009-12-23 21:07:04
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in news:4b31decb$1@news.home.net.pl:

    > Uzytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisal w wiadomości
    >
    > Mocny punkt? Z jakiej racji? W ogole co to za test?
    > Nikt swiadomy nie bedzie wyrabial sobie opinii na podstawie takich
    > sampli czy ogolnie takiego "testu".

    Bo to w sumie nie test tylko opinia.
    Nie analizuj? obrazu piksel po pikselu a dziele sie z czytelnikami moimi odczuciami
    dotyczacymi aparatu.

    Slawek Jankowski
    Fotografia
    http://www.slawekjankowski.com