  • 1. Data: 2009-12-22 13:31:41
    Temat: Canon kupuje w Polsce
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,104134,title,Potentat-przej
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    wer

  • 2. Data: 2009-12-22 13:41:44
    Temat: Re: Canon kupuje w Polsce
    Od: John Smith <u...@e...net>

    b...@n...pl napisał(a):
    > http://finanse.wp.pl/kat,104134,title,Potentat-przej
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    Jak chcesz o tym podyskutować, to rzuć jakąś bardziej zaczepną tezę, nie
    sam link do niusa. :-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-12-22 13:49:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "John Smith" napisał
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    > Jak chcesz o tym podyskutować, to rzuć jakąś bardziej zaczepną tezę, nie
    > sam link do niusa. :-)

    Ja mam.
    Co to znaczy "wezwał do sprzedaży" ?
    Jak "wezwał" ?
    Co to jest - Camorra ?

    adam

  • 4. Data: 2009-12-22 13:52:54
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,104134,title,Potentat-przej
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    OK, tylko mnie interesuje czy sprzęt z żytniej wróci naprawiony szybciej, taniej?

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2009-12-22 13:54:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    adam napisał(a):
    > Użytkownik "John Smith" napisał
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    > Ja mam.
    > Co to znaczy "wezwał do sprzedaży" ?
    > Jak "wezwał" ?

    Chyba tak:
    http://www.bankier.pl/forum/temat_wezwanie-do-sprzed
    azy-akcji,5819423.html

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-12-22 13:58:58
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    gietrzy wrote:
    > http://finanse.wp.pl/kat,104134,title,Potentat-przej
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    > OK, tylko mnie interesuje czy sprzęt z żytniej wróci naprawiony szybciej, taniej?

    Raczej badanie u okulisty będzie drożej.

    wer

  • 7. Data: 2009-12-22 14:02:02
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "John Smith" napisał

    > Chyba tak:
    > http://www.bankier.pl/forum/temat_wezwanie-do-sprzed
    azy-akcji,5819423.html

    Acha, czyli tak jak mi się zdawało.
    Wymuszenie poprzez rympał.

    adam

  • 8. Data: 2009-12-22 14:06:18
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-12-22 14:52:54 +0100, "gietrzy" <c...@g...pl> said:

    > http://finanse.wp.pl/kat,104134,title,Potentat-przej
    muje-polska-spolke,wid,11799665,wiadomosc.html

    OK,

    > tylko mnie interesuje czy sprzęt z żytniej wróci naprawiony szybciej, taniej?

    Zupełnie bez związku. Tutaj Canon Inc. (a nie "imaging") kupuje fabrykę
    sprzętu okulistycznego, która będzie częścią jednego z wielu ich
    działów. Równie znaczący dla czasu i jakości napraw sprzętu foto byłby
    zakup firmy robiącej np. tonery do drukarek.

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-12-22 14:07:57
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

> [...]
    > działów. Równie znaczący dla czasu i jakości napraw sprzętu foto byłby
    > zakup firmy robiącej np. tonery do drukarek.

    Czyli NTG. :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-12-22 14:17:45
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Czyli NTG. :-)

    To samo myślałem, ty lepiej ubrałeś w słowa :)

    pozdrawiam,
    gietrzy