  • 21. Data: 2009-12-23 21:13:37
    Temat: Re: Re: [real world] ostrzeżenie przed Canonem
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    > IMHO nie jest to jakiś dramat, co oczywiście nie znaczy, ze rzucają na
    > kolana. Bardziej mnie gryzie w oczy slaba obróbka kolorystyczna.

    A raczej brak tejze obrobki. Tak jak pisalem w opinii - nie uzywam na codzien JPGa a
    RAWa nie kazali. Zdjecia prosto z aparatu.
    Swiatlo zle ? Kwestia gustu

    Slawek Jankowski
    Fotografia
    http://www.slawekjankowski.com

  • 22. Data: 2009-12-23 21:18:02
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote in

    > IMHO nie jest to jakiś dramat, co oczywiście nie znaczy, ze rzucają na
    > kolana. Bardziej mnie gryzie w oczy slaba obróbka kolorystyczna.

    Po obrobce
    http://www.slawekjankowski.com/index.php?par=2&pokaz
    =d19_std.jpg&imagedir=Damska
    http://www.slawekjankowski.com/index.php?par=2&pokaz
    =d17_std.jpg&imagedir=Damska

  • 23. Data: 2009-12-23 21:53:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-23 22:13:37 +0100, Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > codzien JPGa a
    > RAWa nie kazali. Zdjecia prosto z aparatu.

    Wiesz, niedotknięcie RAWa przy moźliwościach jakie daje ten format, to
    szczyty lenistwa. A jak jednak dotknąłeś, to wyszło słabo.

    > Po obrobce
    > http://www.slawekjankowski.com/index.php?par=2&pokaz
    =d19_std.jpg&imagedir=Damska

    Blueh

    http://www.slawekjankowski.com/index.php?par=2&pokaz
    =d17_std.jpg&imagedir=Damska

    Dziwnie.

    Ale

    to tylko moje opinie. Waźne że Tobie się podoba (o ile obaj widzimy to
    samo, a nie mam takiej pewności).

    de Fresz

  • 24. Data: 2009-12-23 22:18:01
    Temat: Re: Re: Re: [real world] ostrzeżenie przed Canonem
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    de Fresz <d...@N...pl> wrote in

    > Wiesz, niedotkniecie RAWa przy moLliwościach jakie daje ten format, to
    > szczyty lenistwa. A jak jednak dotknąleś, to wyszlo slabo.

    To byl warunek testu - pokazac co wylazi z aparatu. Wiadomo, ze mozna RAWa tykac,
    ale mialo byc - prosto z aparatu.

  • 25. Data: 2009-12-23 22:44:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-23 23:18:01 +0100, Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl> said:

    > de Fresz <d...@N...pl> wrote in

    > To byl warunek testu - pokazac co wylazi z aparatu. Wiadomo, ze mozna
    > RAWa tykac,
    > ale mialo byc - prosto z aparatu.

    Na difoltach, to z każdego aparatu wychodzi kupa - czasem większa,
    czasem mniejsza. Takie testowanie ma tylko sens, jeśli porównuje się
    różne modele, aby wyeliminować wpływ nieobiektywnego testującego. W tym
    przypadku IMHO lepiej by było pokazać potencjał sprzętu wg.
    użytkownika. Ale oczywiście każdy może testować jak uważa, a inni nad
    tymi testami będą się pastwić ;-)

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-12-25 10:09:29
    Temat: Re: [real world] ostrzeżenie przed Canonem
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Slawek Jankowski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .152...

    > Bo to w sumie nie test tylko opinia.
    > Nie analizuj? obrazu piksel po pikselu a dziele sie z czytelnikami moimi
    > odczuciami
    > dotyczacymi aparatu.

    Dokladnie!
    Kolejna opinia jakich wiele w necie.
    Milo sie czytalo ale aby wyciagac na jej podstawie takie matematyczne
    wnioski jakie podal Gietrzy to juz grube naduzycie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2010-07-01 18:33:43
    Temat: Re: Re: [real world] ostrzeĹźenie przed Canonem
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Slawek Jankowski" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .152...

    > A raczej brak tejze obrobki. Tak jak pisalem w opinii - nie uzywam na
    > codzien JPGa a
    > RAWa nie kazali. Zdjecia prosto z aparatu.

    ???
    A co masz w takim razie z aparatu?