  • 11. Data: 2009-05-18 07:22:28
    Temat: Re: qrde - GIMP się sypie ...
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    17.05.2009: Kombajn Bizon wrote:

    > Bodajze od wersji 2.6 gorne menu powedrowalo do paska nad obrazkiem i teraz
    > nawet jak nie ma otwartego zadnego pliku to sterczy wielkie puste okno z
    > menu na gorze.
    >
    > Kiedys bylo to dosyc logiczne - narzedzia osobno, zdjecie osobno.
    > Teraz czesc funkcji samego programu zostalo przeniesionych do menu
    > obrabianego pliku.
    >
    > Niby bardziej przypomina Photoshopa, ale efekt jest IMO odwrotny do
    > zamierzonego (pogorszenie ergonomii, ktora byla z pozoru dziwna, ale dalo
    > sie do niej przyzwyczaic i cechowala sie jednak pewna logika).

    Niestety się zgadzam. Zaczyna mnie wnerwiać już ta polityczna poprawność
    i chęci dążenia do niej. Było dobrze, to zrobili nijak, bo ani to nie
    ma związku ze starą filozofią, ani bardziej z jakąś photoshopopodobną.

    --
    <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

  • 12. Data: 2009-05-18 15:02:43
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mateusz Szczyrzyca napisał:

    > Niestety się zgadzam. Zaczyna mnie wnerwiać już ta polityczna poprawność
    > i chęci dążenia do niej. Było dobrze, to zrobili nijak, bo ani to nie
    > ma związku ze starą filozofią, ani bardziej z jakąś photoshopopodobną.

    /aol :/

    Stara wersja była porypana, ale jakąś wewnętrzną - porypaną - logikę
    miała. Teraz ni to, ni sio. W dodatku działa inaczej pod Windows i pod
    Linuksem co jeszcze bardziej utrudnia korzystanie.

    m.
    --
    E478: Don't panic!

  • 13. Data: 2009-05-18 19:26:19
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 May 2009 15:02:43 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski
    <m...@w...pl> wrote:

    >Stara wersja była porypana, ale jakąś wewnętrzną - porypaną - logikę
    >miała. Teraz ni to, ni sio. W dodatku działa inaczej pod Windows i pod
    >Linuksem co jeszcze bardziej utrudnia korzystanie.

    A może autorzy Gimpa zaczynają zmieniać interfejs na bardziej
    Windowsowy taką samą metodą, jak nauczyciel, bojący się aby nie
    utracić autorytetu, poprawiał wynik dodawania 2+2 z 5 na 4 - dziś było
    5, naspnego dnia 4,9 ...
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 14. Data: 2009-05-18 19:36:08
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <j...@4...com>,
    Grzegorz Krukowski nabazgrał:

> [...]
    > Windowsowy taką samą metodą, jak nauczyciel, bojący się aby nie
    > utracić autorytetu, poprawiał wynik dodawania 2+2 z 5 na 4 - dziś było

    Cokolwiek by nie przyświecało ich intencjom, pewnie jest spora
    rzesza osób które dzięki temu zrezygnowały z tej nowszej wersji...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 15. Data: 2009-05-19 19:23:06
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Cokolwiek by nie przyświecało ich intencjom, pewnie jest spora
    > rzesza osób które dzięki temu zrezygnowały z tej nowszej wersji...

    Eee, bez przesady. Mnie jakoś specjalnie nie zabolała zmiana interfejsu.
    A nawet jeśli to jaka jest alternatywa z darmowego softu ?

    EMPI

  • 16. Data: 2009-05-19 19:44:58
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    EMPI pisze:
    > Hej !
    >
    > Czy to tylko u mnie czy u innych też ? Ostatnio gdzieś tak od wersji
    > 2.6.5 ( a mam teraz 2.6.6) strasznie często się wykrzacza GIMP i to przy
    > różnych operacjach. Co prawda nie złapałem jakiejś prawidłowości ale
    > ostatnio prawie przy każdej większej obróbce się wykrzacza :-(
    > qrde, a był już taki długi okres że chodził bardzo stabilnie ...
    >
    > EMPI
    > http://www.empi.art.pl

    Witam.
    Może nie lubi Windowsa ;-) Swojego używam pod Ubuntu 9.04 i nie padł ani
    razu (tfu, tfu).
    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2009-05-19 22:48:03
    Temat: Re: qrde - GIMP si sypie ...
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of May 2009 21:23, EMPI wrote:

    > Hej !

    > Eee, bez przesady. Mnie jakoś specjalnie nie zabolała zmiana
    > interfejsu. A nawet jeśli to jaka jest alternatywa z darmowego softu ?

    To że pod X-window nie da się zminimalizować okien (bo w zasadzie
    nie są to okna), jest wyjątkowo upierdliwe. Alternatywność nijak
    tego nie uzasadnia.

    --
    nb

  • 18. Data: 2009-05-20 16:02:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <guv1gj$is1$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
    EMPI nabazgrał:

    > Eee, bez przesady. Mnie jakoś specjalnie nie zabolała zmiana interfejsu.
    > A nawet jeśli to jaka jest alternatywa z darmowego softu ?

    Poprzednia wersja GIMP-a?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 19. Data: 2009-05-21 22:38:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 May 2009, Kombajn Bizon wrote:

    > Niby bardziej przypomina Photoshopa, ale efekt jest IMO odwrotny do
    > zamierzonego (pogorszenie ergonomii, ktora byla z pozoru dziwna, ale dalo
    > sie do niej przyzwyczaic i cechowala sie jednak pewna logika).

    O to to.
    Całkiem jak z ONP - po przyzwyczajeniu się do pamiętania co
    leży na stosie sporo przebija "normalne" użytkowanie kalkulatora.
    Dopiero arkusze kalkulacyjne mogły iść w zawody z taką konstrukcją :D

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-05-21 22:41:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 May 2009, nb wrote:

    > To że pod X-window nie da się zminimalizować okien (bo w zasadzie
    > nie są to okna), jest wyjątkowo upierdliwe. Alternatywność nijak
    > tego nie uzasadnia.

    Ale przy tej alternatywności chodziło o brak alternatywy dla
    GIMPa, a nie dla interfejsu.
    Nie dość że inny interface to jeszcze kilka kzł trzeba dopłacić :>
    Dla porządku: mam PSE (i służy jako interface dla ACR, wyłącznie).

    pzdr, Gotfryd