  • 1. Data: 2009-05-17 07:25:51
    Temat: panasonic lumix
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    dmc fz28

    dostałem to na prezent urodzinowy , aparat przywieziony z usa i brak
    polskiej instrukcji,
    wiecie moze kochani gdzie w necie moge znalezc taka instrukcje, lub moze
    ktos z was ma w pdf

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-17 07:43:50
    Temat: Re: panasonic lumix
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    hovat pisze:
> [...]
    > polskiej instrukcji,
    > wiecie moze kochani gdzie w necie moge znalezc taka instrukcje, lub moze

    http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/P
    ANASONIC/DMC-FZ28-_E

    --
    Anna N.

  • 3. Data: 2009-05-17 08:31:23
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Anna Niedowiarek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > http://diplodocs.pl/instrukcja-obslugi-uzytkowania/P
    ANASONIC/DMC-FZ28-_E

    dzieki aniu tylko po angielsku to posiadam była w zestawie , szukam raczej
    po polsku

  • 4. Data: 2009-05-17 09:44:41
    Od: hamster <t...@p...onet.pl>

    Dnia 17-05-2009 o 10:31:23 hovat <h...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Anna Niedowiarek" <a...@p...pl> napisa? w wiadomo?ci

    ANASONIC/DMC-FZ28-_E

    > dzieki aniu tylko po angielsku to posiadam by?a w zestawie , szukam
    > raczej
    > po polsku

    Kliknij we właściwą ikonę. Jest po polsku.

  • 5. Data: 2009-05-17 09:46:07
    Od: hamster <t...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2009-05-17 09:50:36
    Od: Dirt Diver <d...@h...pl>

    proszę bardzo, polski pdf: http://www.sendspace.pl/file/bcp2bct0/

    --
    btm

  • 7. Data: 2009-05-17 10:03:52
    Od: 2late <d...@w...pl>

    hovat wrote:

    > dostałem to na prezent urodzinowy , aparat przywieziony z usa i brak
    > polskiej instrukcji,
    > wiecie moze kochani gdzie w necie moge znalezc taka instrukcje, lub moze
    > ktos z was ma w pdf

    Ja tam sciagnalem sobie z sieci i wydrukowalem. Znalazlem co najmniej kilka
    zrodel, kazda instrukcja miala rozna ilosc stron ;) wiec sciagnalem
    najobszerniejsza. Linkow nie pamietam bo bylo to ok. 2 m-ce temu ale byly
    to jedne z pierwszysch pozycji na google.

    --
    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R) http://outspace.no-ip.org/
    Let's go! Marching, burdens, deserts, boredom, anger. Whom shall I hire