  • 1. Data: 2009-05-16 07:54:41
    Temat: Kto uzywa acdsee photo manager 2009 ?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Od niedawna zaczalem uzywac do obrobki zdjec acdsee photo manager 2009.
    Bardzo bylem z niego zadowolony dopóki nie rozjechaly mi sie jakies
    ustawienia.
    Probuje juz kilka godzin powrocic do stanu poprzedniego i niestety bez
    rezultatu.
    Chodzi mi mianowicie o pasek z narzedziami edycji obrazu podczas
    przegladania zdjec
    na pelnym ekranie. Mialem go od poczatku i znikal i pojawial sie po
    nacisnieciu "f".
    Przy takiej konfiguracji przechodzenie od przegladania pelnoekranowego do
    uzycia konkreknego narzedzia edycyjnego polegalo na jednym kliknieciu
    myszka.
    Obecnie paska narzedzi edycjii nie ma i w zaden sposob nie jestem w stanie
    go przywrocic.
    Moze ktos z Uzytkownikow tego swietnego programu da mi jakas wskazowke jak
    to zrobic?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-05-16 08:36:15
    Temat: Re: Kto uzywa acdsee photo manager 2009 ?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał

    > Obecnie paska narzedzi edycjii nie ma i w zaden sposob nie jestem w stanie
    > go przywrocic.

    Chodzi mi o taki widok jak drugi zrzut ekranu w ponizszym linku.
    http://www.cdrinfo.pl/download/9122121517

    Wlasnie takiego widoku nie jestem w stanie otrzymac (w szczegolnosci ten
    pasek narzedziowy z prawej).

    --
    Tomasz

  • 3. Data: 2009-05-16 08:51:33
    Od: Bartosz Nazar <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    Tomasz pisze:

    > Moze ktos z Uzytkownikow tego swietnego programu da mi jakas wskazowke jak
    > to zrobic?

    Alt+O -> Viewer ->
    zmieniaj Always on top, Full-screen, Use ACDSee Quick View
    i możesz sobie ustalić co ma się dziać w Full-Screen.

    Najprawdopodobniej masz włączony Quick View -> wyłącz
    i potem "F" na pełnym ekranie przełączy do możliwości edycyjnych.

    pozdrawiam!
    Bartosz Nazar

  • 4. Data: 2009-05-16 10:12:03
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Nazar" <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> napisał

> [...]
    >
    > Najprawdopodobniej masz włączony Quick View -> wyłącz
    > i potem "F" na pełnym ekranie przełączy do możliwości edycyjnych.

    Ja juz w tym miejscu zmienialem wszystko kilka razy bez zadnego rezultatu,
    po prostu paska z narzedziami jaki byl po prawej nie mam w zadnym widoku
    a nigdzie nie ma pola wyboru pozwalajacego na dodanie lub usuniecie "Edit
    tools".

    --
    Tomasz

  • 5. Data: 2009-05-16 10:28:09
    Od: Bartosz Nazar <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    Tomasz pisze:

> [...]
    > a nigdzie nie ma pola wyboru pozwalajacego na dodanie lub usuniecie "Edit

    Ok, a w View / Toolbars jest:

    a) ctrl+shift+E = editing tasks toolbar

    b) customize do określania zawartości toolbarów
    (może masz tutaj wszystko poodznaczane) ?
    Jest tam też pod Toolbars - Reset All - spróbuj na koniec.

    Poza tym w trybie pełnoekranowym masz taką paletkę z pędzelkiem,
    która przełącza do "Editing Mode". Może to Cię od biedy urząda ?

    pozdrawiam!
    Bartosz Nazar

  • 6. Data: 2009-05-16 15:32:22
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Nazar" <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> napisał

    > Ok, a w View / Toolbars jest:
    >
    > a) ctrl+shift+E = editing tasks toolbar

    No i to bylo to.
    Od razu wszystko jest jak trzeba.
    Niezmierne dzieki.
    Nigdy bym na to nie wpadl (ctrl+shift+E).
    Powiedz mi jeszcze gdzie moge znalezc opisy skrotow klawiszowych?

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2009-05-16 15:46:48
    Od: Bartosz Nazar <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl>

    Tomasz pisze:

    > Powiedz mi jeszcze gdzie moge znalezc opisy skrotow klawiszowych?

    Nie zgadniesz, ale w Helpie (F1) jest zakładka "Shortcuts" i tam
    wszystko opisano jak na dłoni :)

    pozdrawiam!
    Bartosz Nazar

  • 8. Data: 2009-05-16 19:06:51
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Nazar" <"m2000[wytnijto]"@poczta.onet.pl> napisał

    > Nie zgadniesz, ale w Helpie (F1) jest zakładka "Shortcuts" i tam
    > wszystko opisano jak na dłoni :)

    Dzieki, czlowiek zawsze sie czegos uczy.

    --
    Tomasz