  • 1. Data: 2009-05-16 11:44:52
    Temat: Jak usunąć "ruchy" w nakręconym aparatem filmie?
    Od: ania_678 <a...@g...com>

    Witam,
    Mam pytanko. Nakręciłam film aparatem, ale ponieważ musiałam się
    śpieszyć, nie miałam czego podłożyć pod rękę i teraz chciałabym
    zniwelować trzęsienie ręki. Da się to zrobić? Jeśli tak, bardzo proszę
    o podanie nazwy programu, w którym byłoby to możliwe.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-16 15:17:32
    Temat: Re: Jak usunąć "ruchy" w nakręconym aparatem filmie?
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    ania_678 <a...@g...com> w
    <2...@s...go
    oglegroups.com>:

    >... chciałabym zniwelować trzęsienie ręki. Da się to zrobić? Jeśli tak, bardzo
    proszę
    >o podanie nazwy programu, w którym byłoby to możliwe.

    Virtual Dub z pluginem Deshaker.

    pozdrawi AM
    --
    Ziobryzacja prawa - nazwanie chirurga mordercą.
    Stalinizacja prawa - nazwanie zera oszczercą.

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)

  • 3. Data: 2009-05-16 21:51:17
    Od: anne09 <a...@g...com>

    oglegroups.com>:

> [...]
    > --
    > Ziobryzacja prawa - nazwanie chirurga mordercą.
    > Stalinizacja prawa - nazwanie zera oszczercą.

    Jak to się robi? Proszę mnie poprowadzić za rączkę, bo ja się na tym
    nie znam. Pobralam Virtuala, tak samo Deshakera. Chciałam tę wtyczkę
    umieścić w katalogu plugins w Dub'ie, ale niestety się nie dało (a
    taką wskazówkę znalazłam w sieci). Można prosić o szczegóły, co i jak
    powinnam zrobić?

  • 4. Data: 2009-05-17 00:45:55
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anne09" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbh.googlegroups.com...
    oglegroups.com>:

> [...]
    > wirusów 4080 (20090515) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Podaj coś więcej na temat filmu: w jakim formacie został zapisany, jakiego
    programu używasz do "obróbki" itp.

  • 5. Data: 2009-05-17 08:58:10
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    anne09 <a...@g...com> w
    <8...@z...goo
    glegroups.com>:

    >Jak to się robi?...

    Ja się uczyłem z różnych źródeł, ta poniżej wydaje mi się OK
    http://www.guthspot.se/video/deshaker.htm

    >... Proszę mnie poprowadzić za rączkę...

    Będzie prościej ja wystawisz ten film gdzieś w sieci i Ci go obrobię.
    Ewentualnie kup sobie: http://www.goodervideo.com/products/SH.html

    pozdrawi AM
    --
    makaraj mowa jest srebrem
    na robota złotem

  • 6. Data: 2009-05-17 10:26:56
    Od: anne09 <a...@g...com>

    On 17 Maj, 02:45, "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "anne09" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbh.googlegroups.com...

    oglegroups.com>:

    > Podaj coś więcej na temat filmu: w jakim formacie został zapisany, jakiego
    > programu używasz do "obróbki"  itp.

    W Dubie usunęłam już audio, bo nie jest mi potrzebne.
    Format mpg. Jest to króciutki filmik przedstawiający księzyc chowający
    się za chmury. Ale ręka trzęsła mi się niemiłosiernie (tak jak to się
    dzieje naturalnie). Nie za bardzo wiem, gdzie mogłabym to umieścić w
    sieci.

    I wolałabym zrobić sama, bo to moje zadanie na informatykę, a będę
    musiała jeszcze to wsadzić do flashowej prezentacji sfd. :):):)

  • 7. Data: 2009-05-18 09:31:19
    Od: ViFot <v...@g...pl>

    > I wolałabym zrobić sama, bo to moje zadanie na informatykę, a będę
    > musiała jeszcze to wsadzić do flashowej prezentacji sfd. :):):)- Ukryj cytowany
    tekst -

    Takie filmy nagrywa się ze statywu.
    http://www.prodad.de/gb/mercalli_std_details.html
    To jest ponoć dobry programik niestety nie darmowy.