  • 11. Data: 2011-04-12 12:36:36
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-12 14:34, J.F. pisze:
    > A ty zdjecia robisz czy uczysz strony www robic ?

    Ja se tylko patrzę :)

    --
    pozdrawia Adam
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/

  • 12. Data: 2011-04-12 12:48:59
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 12/04/2011 13:29, Janko Muzykant wrote:

    > Nie robię :) A kącik komercyjny pochodzi z czasów, gdy wydawało mi się,
    > że posiadanie strony ma dla zleceń jakie robię jakiekolwiek znaczenie.
    > Od kilku lat nic tam nie ruszam.

    > Konkrecik proszę, gdzie następuje takie zjawisko?

    W zasadzie w całym dziale "Patrz". Data po lewej stronie ekranu,
    miniaturka po środku, a nad wszystkim wysoka na 1/3 ekranu reklama (u
    mnie biały pasek, bo adblock zablokował baner).

    Kamil

  • 13. Data: 2011-04-12 13:39:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 14. Data: 2011-04-12 13:46:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 9:36 pm, M <m...@i...pl> wrote:

    > Pracujecie w tej samej branzy, nie idzie Wam i probujecie wykosic
    > konkurencje?
    > Bo jesli nie to ja nie rozumiem tych Waszych postow .... jeden lubi
    > piwo drugi zyto ..... tyle

    Popatrz na Janka Muzykanta - to wlasnie taki pies ogrodnika o ktorym
    pisalem.
    Poczul sie urazony paroma moimi tekstami, ktore sam sprowokowal i
    teraz sie odszczekuje.
    Zalosne to ale zabawne i akurat jego ujadanie troche rozumie.
    No i biedak trafia ciagle na obszczane towarzystwo, ale skoro sam sika
    pod wiatr, to widocznie swoj ciagnie do swego.

  • 15. Data: 2011-04-12 13:49:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 1:01 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Zdjęcia wiochowate standardowo, ale za to design strony dopasowany.
    > Dziewięć krojów na głównej, piętnaście błędów walidatora :)
    > Patrzyłem, na nonsensopedii brak hasła ''kotleciarz''. Mógłby ilustrować
    > owo...

    Nie mozesz przestac sikac pod wiatr?
    Jakiegos urazu dosnales?
    Moze to da sie leczyc?

  • 16. Data: 2011-04-12 14:00:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 5:45 am, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > Po owa (jak nie wi kszo ) stron w internecie wyrzuci b dy walidatora i
    > nijak nie przek ada si to na problemy z wy wietlaniem. Chyba, e
    > korzystasz z jakiego niszowego wynalazku, kt ry napisa o kilku
    > student w w ramach walki z korporacyjn dominacj przegl darkow . ;)

    Dokladnie tak samo uwazam.
    Strone internetowa wykonal pewien Polak, ktory dopasowal ja do moich
    specyficznych potrzeb i jak najbardziej spisal sie dobrze.
    Strona spelnila swoje zadanie prawie w 100%

    > A e kotleciarskie to inna sprawa, ale po co ci artyzm na zdj ciach z
    > obchod w rocznicy zbudowania remizy?

    A kotleciarskie, bo takie maja byc jak chce klient i za co jest gotowy
    zaplacic.
    To jest moj zawod i z zyje z tego zawodu juz prawie 40 lat.
    Artyzmu w takich fotografiach to moga oczekiwac wlasnie takie janki
    muzykanty, co to pojecia nie maja o zawodzie fotografa.

  • 17. Data: 2011-04-12 14:05:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 6:15 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No, ale strona jedzie frontpejdżem z gimnazjum, a podobnoż artysta
    > popełnił 160 tysięcy zdjęć tylko dla jednego prestiżowego klubu nocnego.
    > Czyżby tak słabo płacili, że na porządny szablon nie stać?

    A ktoz, to cie oszukal, ze to artysta wykonal te zdjecia?
    Kto cie tez oszukal z tym jednym,prestizowym klubem nocnym?
    Placili tyle, ze tylko z tego jednego klubu daloby starczaloby na
    zycie.
    Wskaz tego, ktory cie tak strasznie oszukal a zemszcze sie.

  • 18. Data: 2011-04-12 14:13:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 8:29 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie robi :) A k cik komercyjny pochodzi z czas w, gdy wydawa o mi si ,
    > e posiadanie strony ma dla zlece jakie robi jakiekolwiek znaczenie.
    > Od kilku lat nic tam nie ruszam.

    Glupio sie tlumaczysz.
    Jestes tez na tyle glupi, ze nie potrafisz zorientowac sie, iz zdjecia
    na tej stronie, ktora tak obszczekujesz, pochodza z dawniejszych
    czasow niz powstanie samej strony i chyba tez z dawniejszych niz te
    twoje, z ktorych sie tlumaczysz.

  • 19. Data: 2011-04-12 14:15:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 8:36 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ja se tylko patrzę :)

    To se tylko patrz i nie osmieszaj sie.

  • 20. Data: 2011-04-12 14:57:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jestes tez na tyle glupi....

    Co prawda nie pisałeś tego do mnie, ale, nie wiedzieć
    dlaczego, zaczynam Cię nie lubić :-). I nawet nie za to że
    bez przerwy czegoś się czepiasz, a raczej za brak
    poszanowania innych. Człowiek dobrze wychowany pisząc do
    kogoś używa wielkiej litery w słowach "Ci", "Ty", "Tobie"
    itp. Tobie ta forma jest widać obca, podobnie jak dystans do
    samego siebie, poczucie kumoru itd :-). Ale na antypodach
    panują chyba inne obyczaje...
    Ale za to podziwiam Cię z innego powodu. Mianowicie z tego,
    że mimo wstawiania na strony setki fotek dziennie,
    znajdujesz jeszcze czas na pisanie o każdej porze na grupie
    :-). Aż boję się zajrzeć na inne grupy, bo może się zdarzyć,
    że tam Ciebie też pełno ;-)). Jest Was dwóch, trzech, czy
    może kwartet?