  • 21. Data: 2011-04-12 15:20:20
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-12 14:48, Kamil pisze:
    > W zasadzie w całym dziale "Patrz". Data po lewej stronie ekranu,
    > miniaturka po środku, a nad wszystkim wysoka na 1/3 ekranu reklama (u
    > mnie biały pasek, bo adblock zablokował baner).

    Reklamy nie posiadam (adblock), zresztą adres bezpośredni też łatwo
    znaleźć, a reszta... marudzisz :)
    Ale mam już nowy szablon, z rok leży, tylko nie chce mi się go
    zaktualizować, bo wypadałoby przy okazji posprzątać.

    --
    pozdrawia Adam
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam

  • 22. Data: 2011-04-12 15:22:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-12 16:13, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Glupio sie tlumaczysz.
    > Jestes tez na tyle glupi, ze nie potrafisz zorientowac sie, iz zdjecia
    > na tej stronie, ktora tak obszczekujesz, pochodza z dawniejszych
    > czasow niz powstanie samej strony i chyba tez z dawniejszych niz te
    > twoje, z ktorych sie tlumaczysz.

    Teraz robisz lepsze? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 23. Data: 2011-04-12 15:49:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 17:22:23 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Teraz robisz lepsze? :)

    Wystarczy więcej ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 24. Data: 2011-04-12 16:50:36
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 10:57 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Co prawda nie pisałeś tego do mnie, ale, nie wiedzieć
    > dlaczego, zaczynam Cię nie lubić :-).

    To juz twoj problem.

    > I nawet nie za to że
    > bez przerwy czegoś się czepiasz, a raczej za brak
    > poszanowania innych. Człowiek dobrze wychowany pisząc do
    > kogoś używa wielkiej litery w słowach "Ci", "Ty", "Tobie"
    > itp.

    Tez twoj problem.

    > Tobie ta forma jest widać obca, podobnie jak dystans do
    > samego siebie, poczucie kumoru itd :-). Ale na antypodach
    > panują chyba inne obyczaje...

    Poczucie "kumoru", to ja widze w uzywaniu slow, ktorych znaczenia nie
    znasz.
    Gdybym nawet przebywal na antypodach w stosunku do twojego miejsca, to
    jednoczesnie, twoje miejsce staloby sie antypodami dla mnie.

    > Ale za to podziwiam Cię z innego powodu. Mianowicie z tego,
    > że mimo wstawiania na strony setki fotek dziennie,
    > znajdujesz jeszcze czas na pisanie o każdej porze na grupie

    Kto Cie oszukal, ze kazdego dnia?
    W najgorszym wypadku, robie to ja i to zaczynajac od srody a konczac
    na piatku, czyli raptem 3 dni w tygodniu.

    > :-). Aż boję się zajrzeć na inne grupy, bo może się zdarzyć,
    > że tam Ciebie też pełno ;-)).

    Czasami tak, ale jakos sobie upatrzylem wlasnie ta grupe jako
    odskocznie od roboty i do posmiania sie.

    > Jest Was dwóch, trzech, czy
    > może kwartet?

    Od miesiaca jest nas przewaznie kwartet.
    Uwazam, ze robota bez mozliwosci odprezenia sie w dowolnej chwili,
    jest mniej warta od takiej gdzie mozna pozartowac, pozmiac sie,
    pogadac i czuc pelnie swobody.
    Pracownicy potrafia to docenic.
    Maja jednak swiadomosc, ze za niewykonanie pracy, nie dostana zaplaty.
    Jak dotad, nie narzekaja, - zaluja jednak, ze nie mam dla nich pracy
    przez okragly rok.
    Ja sam tez tego zaluje, bo jak mam mniej pracy, to przewaznie sam ja
    wykonuje albo z jednym pomocnikiem.
    A tak jak teraz, to ludzie pracuja, a ja mam czas na wszystko, poza
    weekendami.

  • 25. Data: 2011-04-12 16:58:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 11:22 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Teraz robisz lepsze? :)

    Lepsze to robilem jak zaczynalem przygode z fotografia.
    Od kiedy chialem na fotografii zarabiac, szybko zorientowalem sie, ze
    musze robic nie lepsze, tylko takie, jakie klienci potrzebuja.
    Sukces zalezy w duzej mierze od tego, zeby szybo zauwazac zmiane na
    zapotrzebowanie.
    No i cala tajemnica sukcesu, ktora i tak do wielu na tej grupie, nie
    dotrze.
    Ale to juz niech zostanie problem ludzi z dobrym gustem i ociezalych
    umyslowo.

  • 26. Data: 2011-04-12 17:03:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 11:49 am, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Wystarczy więcej ;)

    Zgadza sie, ze robie coraz wiecej i mam nadzieje, ze bedzie jeszcze
    wiecej.
    Kiedys robilem zdjecia dla firmy, ktorej szef zaczal narzekac, ze ma
    slaby rok, bo tylko niewiele ponad 700 slubow ma zamowionych.
    Mnie sie nie zdarzalo czasem przekroczyc 100 - slabiutko, ale mam
    nadzieje, ze bedzie wiecej.

  • 27. Data: 2011-04-12 18:24:00
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-12 17:22, Janko Muzykant pisze:

    > Teraz robisz lepsze? :)

    Janko, miejże litość!
    Ustawiłem sobie filtry tak, ze Zygmunta Dariusza mi skutecznie wycinaja
    i myślałem, że będę mógł spokojnie czytać grupę a teraz coraz więcej
    ludzi wyciąga mi jego cytaty. Czy naprawdę bawi Was dyskusja z ćwokiem?
    Jeśli tak, to przenieście ją na priv - po co innym zycie obrzydzać?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 28. Data: 2011-04-12 18:30:22
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 20:24:00 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > teraz coraz więcej
    > ludzi wyciąga mi jego cytaty. Czy naprawdę bawi Was dyskusja z ćwokiem?
    > Jeśli tak, to przenieście ją na priv - po co innym zycie obrzydzać?

    wężykiem, wężykiem... ;-D

    ORSP

    --
    pzdr
    meping

  • 29. Data: 2011-04-12 18:51:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 2:24 pm, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Janko, miejże litość!
    > Ustawiłem sobie filtry tak, ze Zygmunta Dariusza mi skutecznie wycinaja
    > i myślałem, że będę mógł spokojnie czytać grupę a teraz coraz więcej
    > ludzi wyciąga mi jego cytaty.

    Kazdy, kto to czyta, to widzi, ze lzesz jak cwok.
    Sam sobie nawet przeczysz, ze te twoje filtry sa skuteczne.
    Tylko ty jeden ciagle tu litosciwie prosisz, o nie wyciaganie mnie z
    kill-file.
    Juz mi cie szkoda i "lacze sie w bulu i nadzieji".

    > Czy naprawdę bawi Was dyskusja z ćwokiem?

    Jesli uwaszasz, ze kogos nie bawi dyskusja z cwokiem, to najwyrazniej
    ty nim jestes, bo jakos slabo z toba dyskutuja i przenioslo sie
    towarzystwo do dyskusji ze mna.
    Jesli jeszcze masz tu jakichs kolegow, ktorzy moga cie uswiadomic, to
    niech to zrobia.

    > Jeśli tak, to przenieście ją na priv - po co innym zycie obrzydzać?

    To jako ten cwok przenies sie na priv - po co dla jednego cwoka,
    wszyscy inni, ktorzy chca sobie podyskutowac, maja to robic?

  • 30. Data: 2011-04-12 18:57:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 12, 2:30 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > Dnia Tue, 12 Apr 2011 20:24:00 +0200, Marek Wyszomirski napisa (a):

    > w ykiem, w ykiem... ;-D

    To juz ten jasio od wezyka, byl bardziej reformowalny od tego
    placzacego cwoka, co w zywe oczy klamie o skutecznosci jego kill-file
    i ciagle tu placze, ze mu krzywde robia inni co chca sobie
    podyskutowac.
    Jak chce zrobic to skutecznie, to radze mu wrzucic wszystkich do kill-
    file i bedzie mial cwok spokoj.
    Mam nadzieje, ze ma tu jakichs kolegow, wiec niech mu to przekaza.