  • 81. Data: 2011-04-19 03:39:00
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 3:57 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > O kurde! Jeszcze trochę i nas spacyfikujesz, wyślesz do gazu
    > albo na Madagaskar ;-).

    Skad takie urojenia?

    > Zrobiłeś więcej zdjęć niż wszyscy
    > tutaj razem wzięci, zamieściłeś na stronach więcej fotek niż
    > wszyscy razem, wiesz więcej niż każdy z nas.

    Skad takie urojenia?

    > Normalnie
    > krzyżówka Chucka Norrisa, Supermana i Stirlitza :-). Wyluzuj
    > człowieku bo nawet nie wiesz jak jesteś śmieszny...

    Smieszny, to ty jestes z tymi urojeniami.
    Ale zawsze mozesz wskazac cytaty, gdzie ja pisalem o tym, co mi
    insynujesz powyzej.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 82. Data: 2011-04-19 10:41:36
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

> [...]
    > psychoanalitykowi a nie publicznym grupom dyskusyjnym, ewentualnie udaj
    > się do Hugh Marston "Hef" Hefnera, może on Ci pomoże pstrykać więcej.
    > Ewentualnie ogranicz swój dostęp do erotyki i pornografii, najwyraźniej
    > po napełnieniu ciał jamistych, zbyt mało krwi i tlenu pozostaje dla
    > mózgu i to pewnie wtedy raczysz świat swoją "tfurczością".
    > W Twoim przypadku, tytułowanie się fotografem to jak nazwać kurwę -
    > relaksacyjną terapeutką, posiadanie aparatu i palca do wciskania spustu
    > nie czyni z Ciebie fotografa.
    > Jeśli chcesz w swym życiu wprowadzić jakąś zmianę... weź rozbieg i

    Odnośnie mózgu to śmiała teza, myślisz, że oprócz ciał jamistych DZ
    takim organem dysponuje?
    Pozdr. J

  • 83. Data: 2011-04-19 10:56:45
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > Byc moze nie wiesz tego, ze polskie kurwy sa jedne z najlatwiejszych.
    >Nawet same sie reklamuja, ze sa latwe.
    > Ziggy Photo - Professional photographer

    jak można tak bredzić?? Amerykańskie kurwy są trudniejsze niż polskie?
    O obsługę chodzi?
    Do tej pory dziwiło mnie, dlaczego Polacy mają taką parszywą opinie w
    świecie.Dzięki Tobie mam pełna odpowiedź. Powiem wiecej i trochę
    ostrzej, dla mnie jesteś większą kurwą niż wszystkie prostytutki razem
    wzięte. Mam nadzieję, że nie tylko dla mnie.
    Pozdr.J

  • 84. Data: 2011-04-19 11:28:47
    Temat: [OT] Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2011-04-19 11:41, Łatwa Jolka pisze:

    > Odnośnie mózgu to śmiała teza, myślisz, że oprócz ciał jamistych DZ
    > takim organem dysponuje?

    Sądząc po treści postów i śmiałości wysuwanych tez, raczej wątpliwe.
    Wynika z tego że myśli główką a nie głową... ;)

    MSPANC

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 85. Data: 2011-04-19 15:34:25
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 19, 6:56 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

    > jak mo na tak bredzi ?? Ameryka skie kurwy s trudniejsze ni polskie?
    > O obs ug chodzi?
    > Do tej pory dziwi o mnie, dlaczego Polacy maj tak parszyw opinie w
    > wiecie.Dzi ki Tobie mam pe na odpowied . Powiem wiecej i troch
    > ostrzej, dla mnie jeste wi ksz kurw ni wszystkie prostytutki razem
    > wzi te. Mam nadziej , e nie tylko dla mnie.

    Kto by sie przejmowal bredzeniem latwego kurwiszcza?

  • 86. Data: 2011-04-20 04:59:16
    Od: GS <g...@g...pl>

    Witam

    ZD to w sumie taki "wioskowy głupek" grupy...
    i spuśćmy na niego miłosierną zasłone milczenia

    pzdr
    GS

  • 87. Data: 2011-04-20 06:47:08
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 12:59 am, GS <g...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > ZD to w sumie taki "wioskowy głupek" grupy...
    > i spuśćmy na niego miłosierną zasłone milczenia

    Dzieki takim jak ty, wioskowe glupki zawsze maja sie dobrze i robia z
    miastowych mundrali, baranow godnych pozalowania.
    Schowaj sie za milosierna zaslone i wstydu sobie oszczedz, bo znow sie
    na ciebie spuszcze.