    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Date: Tue, 12 Apr 2011 06:46:02 -0700 (PDT)

    On Apr 11, 9:36 pm, M <m...@i...pl> wrote:

    > Pracujecie w tej samej branzy, nie idzie Wam i probujecie wykosic
    > konkurencje?
    > Bo jesli nie to ja nie rozumiem tych Waszych postow .... jeden lubi
    > piwo drugi zyto ..... tyle

    Popatrz na Janka Muzykanta - to wlasnie taki pies ogrodnika o ktorym
    pisalem.
    Poczul sie urazony paroma moimi tekstami, ktore sam sprowokowal i
    teraz sie odszczekuje.
    Zalosne to ale zabawne i akurat jego ujadanie troche rozumie.
    No i biedak trafia ciagle na obszczane towarzystwo, ale skoro sam sika
    pod wiatr, to widocznie swoj ciagnie do swego.