  • 1. Data: 2011-04-11 19:06:55
    Temat: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: "JD" <j...@g...com>

    http://www.ziggyphotoonline.com/

    --
    JD

  • 2. Data: 2011-04-11 20:14:11
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 3:06 pm, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    Bida z nedza, ale dziwne, ze nie umieszczono tam, typowego polskiego
    belkotu,
    jak na 90% procentach stron, polskich kotleciarzy.

  • 3. Data: 2011-04-12 01:36:56
    Od: M <m...@i...pl>

    On Apr 12, 6:14 am, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Bida z nedza, ale dziwne, ze nie umieszczono tam, typowego polskiego
    > belkotu,
    > jak na 90% procentach stron, polskich kotleciarzy.

    Pracujecie w tej samej branzy, nie idzie Wam i probujecie wykosic
    konkurencje?
    Bo jesli nie to ja nie rozumiem tych Waszych postow .... jeden lubi
    piwo drugi zyto ..... tyle

  • 4. Data: 2011-04-12 02:32:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 9:36 pm, M <m...@i...pl> wrote:

    > Pracujecie w tej samej branzy, nie idzie Wam i probujecie wykosic
    > konkurencje?
    > Bo jesli nie to ja nie rozumiem tych Waszych postow .... jeden lubi
    > piwo drugi zyto ..... tyle

    Jest gorzej niz myslisz.
    Niektorzy robia to bezinteresownie, zgodnie ze swoja "mendalnoscia".
    Chyba slyszales o psie ogrodnika.

  • 5. Data: 2011-04-12 05:01:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-11 21:06, JD pisze:
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    Zdjęcia wiochowate standardowo, ale za to design strony dopasowany.
    Dziewięć krojów na głównej, piętnaście błędów walidatora :)
    Patrzyłem, na nonsensopedii brak hasła ''kotleciarz''. Mógłby ilustrować
    owo...

    --
    pozdrawia Adam
    /nie umiem malować, rzeźbić, grać, tańczyć ani pisać; chyba zostanę artystą/

  • 6. Data: 2011-04-12 09:45:49
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 12/04/2011 06:01, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > Dziewięć krojów na głównej, piętnaście błędów walidatora :)
    > Patrzyłem, na nonsensopedii brak hasła ''kotleciarz''. Mógłby ilustrować

    Połowa (jak nie większość) stron w internecie wyrzuci błędy walidatora i
    nijak nie przekłada się to na problemy z wyświetlaniem. Chyba, że
    korzystasz z jakiegoś niszowego wynalazku, który napisało kilku
    studentów w ramach walki z korporacyjną dominacją przeglądarkową. ;)

    A że kotleciarskie to inna sprawa, ale po co ci artyzm na zdjęciach z
    obchodów rocznicy zbudowania remizy?

    Kamil

  • 7. Data: 2011-04-12 10:15:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-12 11:45, Kamil pisze:
> [...]
    > korzystasz z jakiegoś niszowego wynalazku, który napisało kilku
    > studentów w ramach walki z korporacyjną dominacją przeglądarkową. ;)

    No, ale strona jedzie frontpejdżem z gimnazjum, a podobnoż artysta
    popełnił 160 tysięcy zdjęć tylko dla jednego prestiżowego klubu nocnego.
    Czyżby tak słabo płacili, że na porządny szablon nie stać?

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 8. Data: 2011-04-12 10:42:30
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 12/04/2011 11:15, Janko Muzykant wrote:

    > No, ale strona jedzie frontpejdżem z gimnazjum, a podobnoż artysta
    > popełnił 160 tysięcy zdjęć tylko dla jednego prestiżowego klubu nocnego.
    > Czyżby tak słabo płacili, że na porządny szablon nie stać?

    Eh Janku, tak na upartego można twojej strony też się czepić. Zdjęcia ze
    ślubów robisz, a mail na wp i darmowy hosting z wyskakującymi reklamami?
    No i rozciąganie strony na całą szerokość ekranu 1920px, żeby pokazać na
    środku jedną miniaturkę to też pachnie zaliczeniem z informatyki w
    gimnazjum. ;)

    Kamil

  • 9. Data: 2011-04-12 12:29:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-12 12:42, Kamil pisze:
    > Eh Janku, tak na upartego można twojej strony też się czepić. Zdjęcia ze
    > ślubów robisz, a mail na wp i darmowy hosting z wyskakującymi reklamami?

    Nie robię :) A kącik komercyjny pochodzi z czasów, gdy wydawało mi się,
    że posiadanie strony ma dla zleceń jakie robię jakiekolwiek znaczenie.
    Od kilku lat nic tam nie ruszam.

    > No i rozciąganie strony na całą szerokość ekranu 1920px, żeby pokazać na
    > środku jedną miniaturkę to też pachnie zaliczeniem z informatyki w
    > gimnazjum. ;)

    Konkrecik proszę, gdzie następuje takie zjawisko?

    --
    pozdrawia Adam
    /mężczyźni są z Redmond, a kobiety z Cupertino/

  • 10. Data: 2011-04-12 12:34:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał
> [...]
    > walidatora :)
    > Patrzyłem, na nonsensopedii brak hasła ''kotleciarz''. Mógłby

    A ty zdjecia robisz czy uczysz strony www robic ?

    Panna mloda wyglada uroczo, goscie dostojnie, otoczenie piekne -
    innymi slowy dokladnie to czego klient oczekuje :-)

    J.