  • 1. Data: 2009-04-10 10:51:52
    Temat: prosze o rade, zdjecie dziecka
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Kolega poprosił o kilka zdjec swojego dziecka. I teraz mam dylemat,
    poprawiac pewne niedoskonalosci typu krostki na buzi czy nie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-10 11:14:22
    Temat: Re: prosze o rade, zdjecie dziecka
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kolega poprosił o kilka zdjec swojego dziecka. I teraz mam dylemat,
    > poprawiac pewne niedoskonalosci typu krostki na buzi czy nie.

    Popraw ale oddaj równierz oryginały, docenią przy okazji pracę jaką w to
    włożyłeś.

  • 3. Data: 2009-04-10 11:26:26
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Popraw ale oddaj równierz oryginały, docenią przy okazji pracę jaką w
    > to włożyłeś.

    bezsensowna rada...
    w koncu chyba rodzice widzieli dziecko w dniu robienia mu zdjec...
    daj im obrobione jak masz czas na obrobke...

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 4. Data: 2009-04-10 12:03:17
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Steel pisze:

    > bezsensowna rada...
    > w koncu chyba rodzice widzieli dziecko w dniu robienia mu zdjec...
    > daj im obrobione jak masz czas na obrobke...

    Mam czas i nawet mnie to bardzo bawi .. ale.. czy rodzice nie obraza
    sie, że szukam wad u ich dziecka? Że cos mi sie u niego nie podoba, że
    poprawiam ich dziecko. Robiac komus fotki usuwacie zmarszczki, piegi, i
    inne niedoskonałości urody? Zdjęcie ma być prawdziwe czy ładniejsze od
    oryginału?

    Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie tematem.

  • 5. Data: 2009-04-10 12:11:01
    Od: Kojot <c...@o...pl>

    a402 pisze:

> [...]
    > poprawiam ich dziecko. Robiac komus fotki usuwacie zmarszczki, piegi, i
    > inne niedoskonałości urody? Zdjęcie ma być prawdziwe czy ładniejsze od

    Dlatego właśnie wolę fotografować przyrodę ;-)

    Ale _drobne_ korekty - typu retusz paru krostek - nie powinny być źle
    odebrane. Przynajmniej ja się nie spotkałem z takim nastawieniem, a
    wręcz przeciwnie; kobiety pewnie zauważą pierwej, że ładnie wyszły na
    zdjęciach ( a w tym wypadku ich dzieci).

    Pzdr.
    Kojo(t)

  • 6. Data: 2009-04-10 14:06:49
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 12:51:52 +0200, a402 napisał(a):

    > Kolega poprosił o kilka zdjec swojego dziecka. I teraz mam dylemat,
    > poprawiac pewne niedoskonalosci typu krostki na buzi czy nie.

    Zapytaj go o to.
    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2009-04-10 14:13:45
    Od: "JackDeJack" <J...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zapytaj go o to.
    > pzdr
    > Piotr

    Dokładnie. On chyba będzie lepiej wiedział niż my.
    Do czego te foty ?????

    Jak dla mnie to jeśli fotki nie są do poradnika "Piękne i Niepryszczate" to
    zostawił bym tak jak jest - foto to chwytanie chwil, a tej chwili dziecko
    miało kilka kostek.

    Jak już ci się nudzi i musisz trochę poPSsocić to wycinaj te kosty.
    Potem pokaż koledze te przed i po niech sobie wybierze.

    JDJ

  • 8. Data: 2009-04-10 15:03:38
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kolega poprosił o kilka zdjec swojego dziecka. I teraz mam dylemat,
    > poprawiac pewne niedoskonalosci typu krostki na buzi czy nie.
    >
    > Pozdrawiam
    Jeśli to chwilowy wyprysk to usuń
    jeśli jednak trwałe znamie to nie.
    AdamCCS

  • 9. Data: 2009-04-10 17:58:47
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kolega poprosił o kilka zdjec swojego dziecka. I teraz mam dylemat,
    > poprawiac pewne niedoskonalosci typu krostki na buzi czy nie.
    >
    > Pozdrawiam

    Pytanie zasadnicze - chłopczyk, czy dziewczynka? ;)

    Jeśli rodzice traktują zdjęcia jako "zapis" ulotnych chwil, to nie retuszuj.
    Jeśli jednak mają inny pogląd na fotografię, to przekonaj ich, że nie mają
    racji ;))

    --
    Lol

  • 10. Data: 2009-04-10 18:27:10