  • 1. Data: 2009-04-10 10:33:30
    Temat: Wycofane baterie Nikon na Allegro ?
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    Informacja nikona o wycofanych bateriach

    http://tnij.com/nikon_recall

    Oferta Allegro

    http://tnij.com/nikon_en_el3_allegro
    http://tnij.com/nikon_en_el3_allegro_b

    Na zdjęciu z Allegro widać numer baterii "47AV".
    Ten sam numer można znaleźć w tabelce z wadliwymi bateriami na stronie
    Nikona.

    Ponad to numer baterii na zdjęciu z Allegro _wygląda_ na wypalony.
    Numer baterii na zdjęciu na stronie Nikona to wyraźny biały stempel.

    ???

  • 2. Data: 2009-04-10 11:16:42
    Temat: Re: Wycofane baterie Nikon na Allegro ?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Mylisz się:

    "To determine whether a battery pack is among those being recalled, first
    confirm that "EN-EL3" is written on the side of the battery, as shown on the
    following photo. Then compare the lot number that appears printed in black
    ink in the recessed area on the side of the battery pack, as shown below,
    with the list of recalled lot numbers printed above (tilt the battery pack
    so that light shines directly on the recessed area to see the lot number)."

    adam

  • 3. Data: 2009-04-10 11:38:24
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Mylisz sie:

    Czyli napis jest oryginalny.

    Ale numer z baterii z Allegro występuje w tabeli Nikona ...

  • 4. Data: 2009-04-10 12:29:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mg" napisał

    > Czyli napis jest oryginalny.

    Dokładnie.

    > Ale numer z baterii z Allegro występuje w tabeli Nikona ...

    Widać ktoś łyknął wadliwą partię i chce z niej szybko wyskoczyć albo kupił
    jeszcze taniej i też zarobi.
    Interes dobry chyba dla wszystkich, kupujesz baterię za cztery dychy,
    wysyłasz i dostajesz oryginalną nową. Za te pieniądze chyba warto.

    adam

  • 5. Data: 2009-04-10 13:10:12
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Interes dobry chyba dla wszystkich, kupujesz baterię za cztery dychy,
    > wysyłasz i dostajesz oryginalną nową. Za te pieniądze chyba warto.

    Niestety, na aukcji nie ma nic o tym, że to wadliwe.

  • 6. Data: 2009-04-10 13:43:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mg" napisał

    > Niestety, na aukcji nie ma nic o tym, że to wadliwe.

    Cena jest dość wadliwa.
    W sensie prawnym.

    adam

  • 7. Data: 2009-04-10 14:14:00
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Cena jest dość wadliwa.
    > W sensie prawnym.

    Jeżeli to twoja aukcja to lepiej dopisz, że to wadliwe.
    Bo w sensie prawnym to trzeba napisać wprost.

    A tak w ogóle to ciekawe czy taka wadliwa bateria może popsuć sprzęt ?

  • 8. Data: 2009-04-10 16:34:02
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mg" napisał

    > Jeżeli to twoja aukcja to lepiej dopisz, że to wadliwe. Bo w sensie
    > prawnym to trzeba napisać wprost.

    Też tak uważam ale to nie moja aukcja.
    Gdybym ja to sprzedawał to bym to napisał bo interes po stronie kupujacego
    jest całkiem dobry.

    > A tak w ogóle to ciekawe czy taka wadliwa bateria może popsuć sprzęt ?

    W D70 był ten sam numer, ponoć zdarzała się eksplozja przy ładowaniu (o ile
    mnie pamięć nie myli). Trzeba było zrobić test czy sięgrzeje podczas
    ładowania, jeśli była gorąca zalecali natychmiastowy zwrot. Moja była OK
    więc olałem i jak sprzedawałem korpus to poinformowałem kupujacego, że może
    sobie wymienić na nową.

    adam

  • 9. Data: 2009-04-10 18:06:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-04-10 16:14:00 +0200, mg <a...@p...onet.pl> said:

    > A tak w ogóle to ciekawe czy taka wadliwa bateria może popsuć sprzę
    > t ?

    Może.
    Ten sam problem (chyba ten sam), był kilka lat temu z bateriami
    laptopowymi i do komórek.
    Bateria może się zapalić w trakcie ładowania, ale co gorsze może się
    zapalić też po ładowaniu, czyli w urządzeniu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam