  • 1. Data: 2009-04-09 20:21:16
    Temat: Hurtowa zmiana czasu w plikach
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Może ktoś spotkał program który potrafi zmnienić czasy wykonania ujęcia we
    wszystkich zdjęciach w pliku o stały interwał np 15s. "Rozjechał" mi się
    czas ustawiony w GPS i lustrze i teraz mam przesunięcie w geotagach.

    Tom
    www.tomlot.pl

  • 2. Data: 2009-04-09 20:28:41
    Temat: Re: Hurtowa zmiana czasu w plikach
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    tomlot napisał(a) :
> [...]
    > wszystkich zdjęciach w pliku o stały interwał np 15s. "Rozjechał" mi się
    > czas ustawiony w GPS i lustrze i teraz mam przesunięcie w geotagach.

    JHead
    Prosty i fajny. Działa z linii poleceń. W razie kłopotu z
    ustawieniem - pytaj.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 3. Data: 2009-04-09 22:43:41
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:grllq1$5r7$1@inews.gazeta.pl...

    > JHead
    > Prosty i fajny. Działa z linii poleceń. W razie kłopotu z ustawieniem -
> [...]

    ok, dzięki! wypróbuję rano :)
    Pozdrawiam
    Tomek