  • 1. Data: 2012-06-20 22:51:20
    Temat: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Jakiś czas temu pytałem o sposoby na pozbycie się z parkingu
    zginetego malucha. Od samego początku wydawało mi się że
    złom stoi tam tylko po to żeby właściciel miał zablokowane dodatkowe
    miejsce parkingowe. Stoi tam też drugi samochód (troche mniejszy
    złom) ustawiony w podobny sposób. Ponieważ przez pół roku nie
    widziałem ani raz zeby ktos z niego korzystał to pozwalałem sobie
    czasami zaparkować na nim. I dzisiaj jakiś gość na mnie nawrzeszczał
    że mam tam nie stawać bo on nie może swojego drugiego samochodu
    zaparkować. Czyli wprost potwierdził moją teorie. Powiedziłem
    mu że mam to w dupie, on zagroził mi strażą miejską i tyle.

    No i teraz pytanie: czy mam szanse się wybronić jeżeli gość faktycznie
    zadzwoni po straż miejską ? Jestem przekonany że połowa sąsiadów
    może potwierdzić fakt że samochód nie jest ruszany od conajmniej
    kilku miesięcy (ale w sądzie pewnie tego nie powiedzą), ja mogę
    pozbierać jakieś dowody - mogę nagrywać samochód z okna przez
    miesiąc. Czy to mi w czymkolwiek pomoże ? Mam ochotę iść
    z 2 kretynami na wojnę i zastanawiam się czy to ma sens.

    Dzisiaj miałem ochotę tam postać i nawet poczekać na straż miejską. Jakby
    co to bym odsunał auto i pozwolił mu wyjechać (wątpie czy w ogóle by
    ten złom odpalił) i wrociłbym na tamto miejsce. Ale jestem pewny na 100%
    że on dzisiaj by nie zadzwonił tylko wtedy kiedy mnie nie będzie. Bo on nie
    chce wyjeżdzać.

    Czy fakt że on wprawdzie prosto do tyłu nie móglby wyjechać ale
    przejeżdzając po trawie (na której i tak stoi) już by wyjechał ma znaczenie
    ? W końcu
    może wyjechać tylko musi pojechać pare mętrów dalej.

    I proszę sobie darować idiotyczne komentarze że mu zazdroszcze czy coś.
    Akurat
    mam kilka metrów dalej garaż ale bezczelnym idiotom nie daruje i koniec.

    Dzięki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2012-06-20 23:40:58
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Witam,

    > przejeżdzając po trawie (na której i tak stoi)

    No to niech wzywa SM,... jak chce zaplacic za niszczenie zieleni;-)

    > mam kilka metrów dalej garaż ale bezczelnym idiotom nie daruje i
    > koniec.

    Zazdroszcze, jedyny idiota jakiego spotkales i masz czas i energie, by
    go edukowac? Skoro masz garaz, innym to nie przeszkadza, to nie baw sie
    w ORMOwca. My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera
    Ruchu i to jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do
    swojego fiata 126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).
    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2012-06-20 23:57:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > że on dzisiaj by nie zadzwonił tylko wtedy kiedy mnie nie będzie. Bo on nie
    Pokerowa zagrywka. Tzn nie masz prawa zablokować komuś wyjazdu. Jeśli on
    łamie jakieś przepisy, możesz wezwać straz/policje, ale zastawić go nie
    możesz. jeśli jednak tak zrobisz, przyjedzie straż, możesz powiedzieć
    tak: Jeśli mówimy o "zablokowaniu", to uniemożliwiłeś wyjazd sprawnemu,
    zarejestrowanemu i ubezpieczonemu pojazdowi, w chwili kiedy kierowca
    miał ochotę odjechać. czyli ma odjechać. jeśli odmówi - to robi jaja ze
    straży miejskiej. jeśli ruszy, to poproś o to aby sprawdzili czy ma
    badania, czy jest ubezpieczony...

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-06-21 00:26:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin chochlik_drukarski

    > No i teraz pytanie: czy mam szanse sie wybroniae je?eli go?ae faktycznie
    > zadzwoni po stra? miejsk? ? Jestem przekonany ?e po?owa s?siadów mo?e
    > potwierdziae fakt ?e samochód nie jest ruszany od conajmniej kilku
    > miesiecy (ale w s?dzie pewnie tego nie powiedz?), ja moge pozbieraae
    > jakie? dowody - moge nagrywaae samochód z okna przez miesi?c. Czy to mi w
    > czymkolwiek pomo?e ? Mam ochote i?ae z 2 kretynami na wojne i zastanawiam
    > sie czy to ma sens.

    Może lepiej idź do psychiatry? Naprawdę nie masz ciekawszych zajęć w
    życiu niż nagrywać czyjegoś nieruchomego strucla?

  • 5. Data: 2012-06-21 00:27:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera Ruchu i to
    > jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do swojego fiata
    > 126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).

    Ostatnio mam wrażenie, że Balas szalał na Puławskiej, bo zrobiły się
    korki...

  • 6. Data: 2012-06-21 08:18:01
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejskiej. jeśli ruszy, to poproś o to aby sprawdzili czy ma badania, czy

    W sprawie jednego z nich już prosiłem i podobno wszystko w porządku. Dziury
    przegnite na wylot ale jest w pełni sprawny. Wtedy zdziałałem tyle że
    właściciel
    po interwencji straży napompował opony bo było 0 powietrza. Strażnikowi
    powiedział że sprzedaje ten samochód - wiem że to i tak ma niewielkie
    znaczenie.

    Do tej pory mi za bardzo na tym nie zależało. Skoro ktoś koniecznie chce
    trzymać
    złom to niech sobie trzyma. Od wczoraj zaczęło mi zależeć.

  • 7. Data: 2012-06-21 08:18:21
    Temat: Re: pozbycie sie z3omu z parkingu - kolejna cze?a
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin chochlik_drukarski

    > Może lepiej idź do psychiatry? Naprawdę nie masz ciekawszych zajęć w
    > życiu niż nagrywać czyjegoś nieruchomego strucla?

    Polecisz mi swojego ?

  • 8. Data: 2012-06-21 08:23:54
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-06-20 23:57, ToMasz pisze:

    > Pokerowa zagrywka. Tzn nie masz prawa zablokować komuś wyjazdu. Jeśli on
    > łamie jakieś przepisy, możesz wezwać straz/policje, ale zastawić go nie
    > możesz.

    Tu się zgodzę. Tak samo, jak nie można specjalnie rozjechać kogoś
    stojącego na zakazie, albo wjeżdżającego na czerwonym (choć powinny być
    wyjątki ;] )

> [...]
    > miał ochotę odjechać. czyli ma odjechać. jeśli odmówi - to robi jaja ze
    > straży miejskiej. jeśli ruszy, to poproś o to aby sprawdzili czy ma

    Ale on równie dobrze może mieć ochotę wytargać złoma na lawecie... np. w
    celu naprawy. Nie musi stać na parkingu sprawny.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2012-06-21 08:23:57
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zazdroszcze, jedyny idiota jakiego spotkales i masz czas i energie, by
    > go edukowac? Skoro masz garaz, innym to nie przeszkadza, to nie baw sie

    Mam takie same prawo do tego piepszonego parkingu jak on. Nie będę
    za każdym razem wjeżdzał do garażu jak przyjeżdzam na pół godziny. Zwłaszcza
    że przez pół dnia miejsce jest wolne i oczywiście nikt tam nie może się
    zatrzymać bo on wieczorem nie ma gdzie wjechać !!

    > My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera Ruchu i to
    > jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do swojego fiata
    > 126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).

    To nie jest żaden dziadek. Do tej pory miałem zamiar olać temat ale jeżeli
    ktoś urządza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo śmiałem zająć
    JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.

  • 10. Data: 2012-06-21 09:04:36
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    U mnie na osiedlu była taka baba - Michalska się nazywała czy jakoś tak -
    podobno nalezała do ORMO. Dzieciakom zabierała piłki, ganiała jak ktoś
    przelazł przez trawnik. Wojowała z każdym i o byle co. Zwykły kawał gnidy
    osiedlowej - taki sam jak ty.
    W czerwcu 1989 roku jej chłop powiesił się w piwnicy, a ona pół roku później
    wypadła z okna - mózg leżał 15 metrów od ciała. Podobno na pogrzebie szedł
    tylko ksiądz za trumna...