    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Date: Wed, 20 Jun 2012 22:51:20 +0200

    Jakiś czas temu pytałem o sposoby na pozbycie się z parkingu
    zginetego malucha. Od samego początku wydawało mi się że
    złom stoi tam tylko po to żeby właściciel miał zablokowane dodatkowe
    miejsce parkingowe. Stoi tam też drugi samochód (troche mniejszy
    złom) ustawiony w podobny sposób. Ponieważ przez pół roku nie
    widziałem ani raz zeby ktos z niego korzystał to pozwalałem sobie
    czasami zaparkować na nim. I dzisiaj jakiś gość na mnie nawrzeszczał
    że mam tam nie stawać bo on nie może swojego drugiego samochodu
    zaparkować. Czyli wprost potwierdził moją teorie. Powiedziłem
    mu że mam to w dupie, on zagroził mi strażą miejską i tyle.

    No i teraz pytanie: czy mam szanse się wybronić jeżeli gość faktycznie
    zadzwoni po straż miejską ? Jestem przekonany że połowa sąsiadów
    może potwierdzić fakt że samochód nie jest ruszany od conajmniej
    kilku miesięcy (ale w sądzie pewnie tego nie powiedzą), ja mogę
    pozbierać jakieś dowody - mogę nagrywać samochód z okna przez
    miesiąc. Czy to mi w czymkolwiek pomoże ? Mam ochotę iść
    z 2 kretynami na wojnę i zastanawiam się czy to ma sens.

    Dzisiaj miałem ochotę tam postać i nawet poczekać na straż miejską. Jakby
    co to bym odsunał auto i pozwolił mu wyjechać (wątpie czy w ogóle by
    ten złom odpalił) i wrociłbym na tamto miejsce. Ale jestem pewny na 100%
    że on dzisiaj by nie zadzwonił tylko wtedy kiedy mnie nie będzie. Bo on nie
    chce wyjeżdzać.

    Czy fakt że on wprawdzie prosto do tyłu nie móglby wyjechać ale
    przejeżdzając po trawie (na której i tak stoi) już by wyjechał ma znaczenie
    ? W końcu
    może wyjechać tylko musi pojechać pare mętrów dalej.

    I proszę sobie darować idiotyczne komentarze że mu zazdroszcze czy coś.
    Akurat
    mam kilka metrów dalej garaż ale bezczelnym idiotom nie daruje i koniec.

    Dzięki za podpowiedzi.