  • 1. Data: 2012-06-21 01:37:25
    Temat: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas
    pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy.

    Początkowo oglądałem z wypiekami na twarzy platformę C1 (foka, mazda3,
    V50), ale patrząc na silniki i ceny - zniechęcałem się coraz bardziej:
    1,6HDI jest genialną jednostką,ale sprawdziłby się w c-C2/fieście, a nie
    w takim pojeździe.

    Szukałem więc dalej: klasa średnie (niższa, może być) - mam już
    minivana, mój pojazd ma starczyć do latania "po mieście", acz robić to w
    miarę dynamicznie.

    I okazało się, że w przedziale -powiedzmy- 7-11 "średnichkrajowych"
    znajdziemy takie fajne rzeczy, jak:
    E46 z początku produkcji
    A4 B6
    A3 8d?e? sportback
    W203, T203 :D - do -powiedzmy - 2004 roku

    Audi miałem w życiu z 8 różnych - stąd rezerwa (nie chce mi się
    przepłacać za golfa/passata)
    Paska B5 odrzucam - bo jeździ tym każdy bamber, b6 wychodzi poza zasięg
    cenowy
    Golfer kombi 130KM - praktycznie nie-do-znalezienia, a czteropędny już w
    ogóle..
    Bumcia - genialne auto, ale stereotypowe...
    i pojawia się c-klasa: chyba zestarzałem się już wystarczająco, żeby
    pooglądać, ale opinie ma skrajne.
    Warto/nie warto? czegoś się bać, unikać?

    A może szukać czegoś innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan
    (kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnę, zmieści się i pod klapą w w203
    coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
    tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...

    Pomożecie? ;)

  • 2. Data: 2012-06-21 17:06:36
    Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 01:37, scobowski pisze:

> [...]
    > coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
    > tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...

    Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-06-21 19:10:07
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.

    ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.

  • 4. Data: 2012-06-21 19:32:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:

    > ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.

    Od malucha będą lepsze...

    Czy w powyższym poście, w którym podsunąłem pomysł zakupu auta, które
    spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było coś nie tak?

    Jak masz jakieś wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.

    Naprawdę wniosłeś bardzo dużo i pomogłeś koledze wyżej, w nagrodę
    dostaniesz wąż ogrodowy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-06-21 19:32:55
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze:

> [...]
    >
    > Jak masz jakieś wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.
    >
    > Naprawdę wniosłeś bardzo dużo i pomogłeś koledze wyżej, w nagrodę

    jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa.

  • 6. Data: 2012-06-21 19:33:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 19:32, marcin pisze:

    > jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa.

    Znając Twoje wypowiedzi z innego wątku nie mam wątpliwości.
    EOT aby nie śmiecić.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-06-21 21:05:25
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze:

    > Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.

    W sumie - wszystko si, tylko
    - relatywnie rzadki
    - z założenia i "urodzenia" kosztowny

  • 8. Data: 2012-06-21 21:14:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 21:05, scobowski pisze:

    > W sumie - wszystko si, tylko
    > - relatywnie rzadki
    > - z założenia i "urodzenia" kosztowny

    Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
    czy golf ale też nie jakoś specjalnie drogi.

    Wszelkie części są dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też są
    jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
    jakieś 1100zł i turbo.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-06-21 21:31:03
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:

> [...]
    >
    > Wszelkie części są dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też są
    > jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -

    .. no i vectra.. ;-)

  • 10. Data: 2012-06-21 21:34:02
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *scobowski* w wiadomości news:jrtn12$akm$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
> [...]
    > coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
    > tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...

    Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i
    jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyśl S4
    2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0
    td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej większą benzynę brać.

    Pozdr

    PS. W203 270CDI ma około 9s do setki