  • 11. Data: 2012-06-21 09:14:14
    Temat: Re: pozbycie sie z3omu z parkingu - kolejna cze?a
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Heinz Kalter" <v...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jruh28$hnt$1@inews.gazeta.pl...

    > U mnie na osiedlu była taka baba - Michalska się nazywała czy jakoś tak -
    > podobno nalezała do ORMO. Dzieciakom zabierała piłki, ganiała jak ktoś
    > przelazł przez trawnik. Wojowała z każdym i o byle co. Zwykły kawał gnidy
    > osiedlowej - taki sam jak ty.
    > W czerwcu 1989 roku jej chłop powiesił się w piwnicy, a ona pół roku
    > później wypadła z okna - mózg leżał 15 metrów od ciała. Podobno na
    > pogrzebie szedł tylko ksiądz za trumna...

    Fajna historia.

  • 12. Data: 2012-06-21 09:31:03
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Fajna historia.

    Może cię czegoś nauczy

  • 13. Data: 2012-06-21 09:46:15
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Cze, 08:23, "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    wrote:

    > Mam takie same prawo do tego piepszonego parkingu jak on. Nie będę
    > za każdym razem wjeżdzał do garażu jak przyjeżdzam na pół godziny. Zwłaszcza
    > że przez pół dnia miejsce jest wolne i oczywiście nikt tam nie może się
    > zatrzymać bo on wieczorem nie ma gdzie wjechać !!

    > To nie jest żaden dziadek. Do tej pory miałem zamiar olać temat ale jeżeli
    > ktoś urządza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo śmiałem zająć
    > JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.

    Ale rozumiesz, ze czlowiek ma prawo tam parkowac, a Ty nie masz prawa
    mu blokowac wyjazdu?

    Dlaczego uwazasz, ze urzadza sobie prywatny parking? Bo nie pozwala Ci
    blokowac swojego auta?

    Jesli kiedys wyjedzie, masz takie samo prawo jak on zaparkowac w
    miejscu zajmowanym obecnie przez niego i sie nie ruszac pare
    miesiecy.

    Rozumiem problem braku miejsc do parkowania i jednoczesnie istnienia
    zwyczaju posiadania strucli nieruszanych latami, ale poki jest to
    zgodne z prawem, niewiele mozesz zrobic poza zgloszeniem do SM.

    Co jesli wyjedziesz na 2 miesiace na wakacje, a jakis sasiad uzna, ze
    nie powinienes trzymac swojego "gruchota" na publicznie dostepnym
    miejscu i w akcie okazania swojej dezaprobaty odkreci Ci kola?
    Ucieszylbys sie?
    --
    amos

  • 14. Data: 2012-06-21 09:59:30
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    amos wrote:

> [...]
    > nie powinienes trzymac swojego "gruchota" na publicznie dostepnym
    > miejscu i w akcie okazania swojej dezaprobaty odkreci Ci kola?

    Kretyńskie porównanie. Nie ma sensu ci tłumaczyć.

  • 15. Data: 2012-06-21 10:01:50
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Kretyńskie porównanie. Nie ma sensu ci tłumaczyć.

    Pewnie - bo niezgodne z tokiem twojego myślenia.

  • 16. Data: 2012-06-21 10:13:05
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Heinz Kalter wrote:

    > Pewnie - bo niezgodne z tokiem twojego myślenia.

    Może nie odpisuj więcej na moje posty co ?

  • 17. Data: 2012-06-21 10:29:52
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Może nie odpisuj więcej na moje posty co ?

    Zgłoś swój problem na innej grupie może tam dadzą ci bardziej
    satysfakcjonującą ciebie odpowiedź a nie zrobią z ciebie ŁACHA jak tutaj.

  • 18. Data: 2012-06-21 11:13:56
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-06-20 23:57, ToMasz pisze:
    > [...] Tzn nie masz prawa zablokować komuś wyjazdu. Jeśli on
    > łamie jakieś przepisy, możesz wezwać straz/policje, ale zastawić go nie
    > możesz.
    Prawda.

    > jeśli jednak tak zrobisz, przyjedzie straż, możesz powiedzieć
    > tak: Jeśli mówimy o "zablokowaniu", to uniemożliwiłeś wyjazd sprawnemu,
    > zarejestrowanemu i ubezpieczonemu pojazdowi,
    Prawda.

    > w chwili kiedy kierowca
    > miał ochotę odjechać.
    A to już niekoniecznie. Przepisy dotyczące tego nie są uwarunkowane
    chęcią wyjazdu użytkownika blokowanego pojazdu.

    > czyli ma odjechać.
    Gdyż?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 19. Data: 2012-06-21 11:48:14
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-06-20 22:51, chochlik_drukarski pisze:
    > Jakiś czas temu pytałem o sposoby na pozbycie się z parkingu
    > zginetego malucha. Od samego początku wydawało mi się że
    [..]
    Jeżeli jest to droga publiczna możesz spróbować zgłosić porzucenie
    pojazdu do Straszaków Miejskich.
    Poza tym jest to niezłe miejsce do zrobienia grila ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 20. Data: 2012-06-21 11:53:25
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:jruqkr$vc5$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > [..]
    > Jeżeli jest to droga publiczna możesz spróbować zgłosić porzucenie
    > pojazdu do Straszaków Miejskich.
    > Poza tym jest to niezłe miejsce do zrobienia grila ;-)

    One nie są porzucone. To nic nie da.