    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Date: Thu, 21 Jun 2012 08:18:01 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jrtgvt$2dc$1@inews.gazeta.pl...
    > Pokerowa zagrywka. Tzn nie masz prawa zablokować komuś wyjazdu. Jeśli on
    > łamie jakieś przepisy, możesz wezwać straz/policje, ale zastawić go nie
    > możesz. jeśli jednak tak zrobisz, przyjedzie straż, możesz powiedzieć tak:
    > Jeśli mówimy o "zablokowaniu", to uniemożliwiłeś wyjazd sprawnemu,
    > zarejestrowanemu i ubezpieczonemu pojazdowi, w chwili kiedy kierowca miał
    > ochotę odjechać. czyli ma odjechać. jeśli odmówi - to robi jaja ze straży
    > miejskiej. jeśli ruszy, to poproś o to aby sprawdzili czy ma badania, czy
    > jest ubezpieczony...

    W sprawie jednego z nich już prosiłem i podobno wszystko w porządku. Dziury
    przegnite na wylot ale jest w pełni sprawny. Wtedy zdziałałem tyle że
    właściciel
    po interwencji straży napompował opony bo było 0 powietrza. Strażnikowi
    powiedział że sprzedaje ten samochód - wiem że to i tak ma niewielkie
    znaczenie.

    Do tej pory mi za bardzo na tym nie zależało. Skoro ktoś koniecznie chce
    trzymać
    złom to niech sobie trzyma. Od wczoraj zaczęło mi zależeć.