    From: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Date: Thu, 21 Jun 2012 08:23:57 +0200

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jrtg1d$mti$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,

    > No to niech wzywa SM,... jak chce zaplacic za niszczenie zieleni;-)

    > Zazdroszcze, jedyny idiota jakiego spotkales i masz czas i energie, by
    > go edukowac? Skoro masz garaz, innym to nie przeszkadza, to nie baw sie
    > w ORMOwca.

    Mam takie same prawo do tego piepszonego parkingu jak on. Nie będę
    za każdym razem wjeżdzał do garażu jak przyjeżdzam na pół godziny. Zwłaszcza
    że przez pół dnia miejsce jest wolne i oczywiście nikt tam nie może się
    zatrzymać bo on wieczorem nie ma gdzie wjechać !!

    > My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera Ruchu i to
    > jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do swojego fiata
    > 126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).

    To nie jest żaden dziadek. Do tej pory miałem zamiar olać temat ale jeżeli
    ktoś urządza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo śmiałem zająć
    JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.