  • 1. Data: 2013-01-04 11:35:39
    Temat: jaki stabilizator liniowy z ograniczeniem pradowym
    Od: SM <p...@s...pl>

    witam,

    ze stabilizatorów liniowy mamy popularne 78xx o ustalonym napięciu
    czy też LM317 gdzie możemy napięcie sobie ustawić.

    a ktoś zna podobnie proste scalaki (coś na wzór LM317) który
    miałyby dodatkową nóżkę na której można by ustalić wartość
    prądu powyżej jakiej stabilizator przechodziłby ze stabilizacji
    napięcia w stabilizację prądu.

    oczywiście są scalaczki w DIPie które przy małych prądach i mocach
    można by wykorzystać bez zewnętrznego tranzystora, ale szukam
    czegoś w stylu LM317 - ustalane napięcie + ustalany prąd (powiedzmy
    max tak do 0,5..1A), szeregowy tranzystor mocy + "radiator" -
    taki "gotowiec" mający wszystko w jednej obudowie.

    SM

  • 2. Data: 2013-01-04 11:50:35
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "SM" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > czegoś w stylu LM317 - ustalane napięcie + ustalany prąd (powiedzmy
    > max tak do 0,5..1A), szeregowy tranzystor mocy + "radiator" -
    > taki "gotowiec" mający wszystko w jednej obudowie.

    Chodzi mi po głowie L200, ale trzeba sprawdzić.
    P.G.

  • 3. Data: 2013-01-04 11:51:00
    Od: SM <p...@s...pl>

    chyba znalazłem coś takiego: L200

  • 4. Data: 2013-01-04 18:54:19
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-04 11:50, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "SM" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi po głowie L200, ale trzeba sprawdzić.

    L200 solo ma ograniczenie 2A.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem