  • 21. Data: 2016-02-23 13:57:11
    Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    dyskusyjnych:nafnhs$9ih$...@d...me...

    > faktem jest, że pomysł "dróg wewnetrznych" to jeden wielki idiotyzm jest.
    > Przykładem jest to skrzyżowanie
    > http://osm.org/go/0Oytr9eTJ--?m=&way=4896071
    > ul. Śniardwy jest drogą wenętrzną. Skutkiem czego albo jadący Orzycką
    > niepotrzebne hamują
    > albo wyjeżdżający ze Śniardwy myślą, że mają pierwszeństwo i jest bum!

    > Ale mówię o zwykłych ulicach równorzędnych.

    A ja mówię o tym, jak to wygląda w praktyce. Ulica ma 3km długości i połowa
    'skrzyżowań' nie jest skrzyżowaniem.
    Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
    to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
    stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
    mniej.

    --
    Axel

  • 22. Data: 2016-02-23 20:45:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Axel wrote:

> [...]
    > stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie

    Axel, co do tych nibyskryżowań z drogami wewnetrznymi to się całkowicie
    zgadzamy. To jest debilny wynalazek. Bo albo to jest jasno widoczny
    wyjazd w podwórka albo normalna ulica. A takie coś to nie jest
    spowolnienie ruchu tylko kryminał. Ale to trzeba uderzać do (p)osłów

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2016-02-24 00:24:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    jest skrzyżowanie nawet oznaczone, spróbuj na nim tylko zwolnić :)

    phi. to jest luksusowe skrzyżowanie ze wspaniała widocznością.
    Tak. drogi osiedlowe nie służą do zapieprzania
    ---
    Kwestia że się nie nadają a nie do czego służą

  • 24. Data: 2016-02-24 11:28:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Feb 2016 13:57:11 +0100, w <nahkve$uvv$1@node1.news.atman.pl>, "Axel"
    <n...@s...mu> napisał(-a):

> [...]
    > stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie

    Ja napisałem do SM -- oznakowanie pojawiło się dosyć szybko, wraz z informacją
    zwrotną, że przeprowadzono rozmowę z prezesem spółdzielni :)

  • 25. Data: 2016-02-24 11:30:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Feb 2016 22:03:12 +0100, w <naft2h$68a$1@gioia.aioe.org>, janusz_k
    <J...@o...pl> napisał(-a):

    > Mylisz się, musisz co skrzyżowanie się zatrzymywać, jeżeli jest
    > zasłonięta prawa strona, to jest problem, samo zwolnienie nie jest
    > problemem, tu masz przykład:
    > https://www.google.pl/maps/@50.0903213,19.0174247,3a
    ,75y,180h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg0x0bZwAT46s88ptH6
    POfA!2e0!7i13312!8i6656

    > jest skrzyżowanie nawet oznaczone, spróbuj na nim tylko zwolnić :)

    Trochę niejednoznacznie wymalowane oznakowanie :)

  • 26. Data: 2016-02-24 14:30:43
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Ja napisałem do SM -- oznakowanie pojawiło się dosyć szybko, wraz z
    > informacją
    > zwrotną, że przeprowadzono rozmowę z prezesem spółdzielni :)

    Z prezesem spóldzielni to mogą porozmawiać (rozumiem, że o terenie
    spółdzielni mowa), ale z szefem ZDM to sobie mogą...

    --
    Axel