  • 1. Data: 2016-02-21 22:09:02
    Temat: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    Znaki znikają.
    Ma ktoś pojęcie dlaczego?

    PS
    dzisiaj o mało co nie wjechałem komuś w bok u teściowej.

  • 2. Data: 2016-02-21 22:14:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.02.2016 o 22:09, Bolko pisze:
    > Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    > Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    > Znaki znikają.
    > Ma ktoś pojęcie dlaczego?

    Żebyś zwolnił na skrzyżowaniu równorzędnym i przepuścił tego z
    pierwszeństwem z prawej strony.

  • 3. Data: 2016-02-21 22:15:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bolko wrote:

    > Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    > Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    > Znaki znikają.
    > Ma ktoś pojęcie dlaczego?

    zakładam, że nikt ich nie kradnie
    bo rozwiązanie z równorzędnymi skrzyżowaniami powoduje uspokojenie ruchu i naturalne
    zwolnienie.
    Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych na zbiorczą.
    Bardzo dobre rozwiązanie

    > PS
    > dzisiaj o mało co nie wjechałem komuś w bok u teściowej.

    bo nie można jeździć na pamięć a jak któraś droga jest szersza to nie znaczy, żę ma
    pierwszeństwo

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-02-22 01:19:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    > Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    > Znaki znikają.
    > Ma ktoś pojęcie dlaczego?

    zmowa blacharzy :)

    w nocy, w maseczkach Zorro demontują znaki.

    > PS
    > dzisiaj o mało co nie wjechałem komuś w bok u teściowej.

    Za wolno jechałeś. Oni muszą się bać. Takie ulice trzeba pielęgnować.
    Na moim osiedlu trzy ulice rządzą się swoimi prawami.
    A obce rejestracje. No cóż, na kogo wypadnie na tego bęc.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-02-22 09:52:57
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

> [...]
    > naturalne zwolnienie.
    > Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych na

    Dobre, pod warunkiem, że wszystkie uliczki boczne są równorzędne. A nie tak,
    jak było na mojej ulicy, przy której część ulic poprzecznych było
    oznakowanych jako "droga wewnętrzna". Na szczęscie miasto postanowiło puścić
    ulicą autobus i nagle okazało się, że 'główna' ulica jednak może mieć
    pierwszeństwo i nikomu to nie szkodzi.

    > bo nie można jeździć na pamięć a jak któraś droga jest szersza to nie
    > znaczy, żę ma pierwszeństwo

    Powiedz to temu, który Ci w bok wjedzie, bo 'myślał, że jedzie główną'. U
    mnie często się to zdarzało, zanim nie uporządkowano oznakowania.

    --
    Axel

  • 6. Data: 2016-02-22 11:50:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Feb 2016 13:09:02 -0800 (PST), w
    <3...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Jest sobie "głowna" osiedlowa droga.
    > Na drogach dojazdowych ustawione znaki ustąp pierwszeństwa.
    > Znaki znikają.
    > Ma ktoś pojęcie dlaczego?

    Sprawdź czy nie ustawiono znaków "droga wewn.", "strefa ruchu" zamiast tych
    znaków.

    Jeżeli nie, to najwyraźniej są to teraz skrzyż. równorzędne (chyba, że to drogi
    wewnętrzne, a ta "główna" to publiczna).

  • 7. Data: 2016-02-22 11:53:49
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Bardzo dobre rozwiązanie

    ... dla warsztatow.
    Na szczescie predkosci nie sa duze, wiec najniebezpieczniejsze wjechanie
    w bok nie musi oznaczac nekrologu. No chyba, ze chodnikiem obok ktos
    bedzie szedl.
    Nic tak nie denerwuje, jak uspokajanie ruchu;-)
    Wczoraj na kazdych swiatlach od ursynowa do piaseczna stawalem. Pod
    koniec bylem juz tak k' uspokojony, ze Galasa bym relaksacyjnie cienkimi
    iglami wykrwawil;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2016-02-22 15:57:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    >Nic tak nie denerwuje, jak uspokajanie ruchu;-)
    >Wczoraj na kazdych swiatlach od ursynowa do piaseczna stawalem. Pod
    >koniec bylem juz tak k' uspokojony, ze Galasa bym relaksacyjnie
    >cienkimi iglami wykrwawil;-)

    Ale wiesz - czy pytales o zdanie mieszkancow ulic w poblizu ktorych
    jechales ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-02-22 16:54:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Na szczęscie miasto postanowiło puścić
    > ulicą autobus i nagle okazało się, że 'główna' ulica jednak może mieć
    > pierwszeństwo i nikomu to nie szkodzi.

    A w Tarnowie na ulicy Westerplatte od kiedy jeździ autobus zrobili odwrotnie.

  • 10. Data: 2016-02-22 17:44:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > czy pytales o zdanie mieszkancow ulic w poblizu ktorych jechales ? :-)

    No niestety zadnego nie spotkalem. Pieszego tez. Jedyna "inteligencja" w
    tych swiatlach na tej trasie, to wku', oups, uspokoic ruch. No chyba, ze
    ktos ma Bugatti Veyrona i potrafi tym jezdzic, wtedy by mial zielona
    fale. Frajerzy 50-80 maja tez fale, wiesz jaka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa