  • 1. Data: 2016-02-18 11:29:02
    Temat: Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy bluetooth w tanich radiach ma sens?

    Chodzi o takie do 200 zł z allegro. Oczywiście no-name.

    Może polecicie jakieś, z którego jesteście zadowoleni?

    Ma mieć czytnik SD (nie musi mieć CD), dobrze by było, gdyby RDS no i
    ten bluetooth - chociażby po to, żeby słuchać utworów z telefonu.

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-02-18 14:22:03
    Temat: Re: Tanie radia samochodowe z bluetoothem - warto?
    Od: d...@t...pl

    W dniu czwartek, 18 lutego 2016 11:29:02 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > Ma mieć czytnik SD (nie musi mieć CD), dobrze by było, gdyby RDS no i
    > ten bluetooth - chociażby po to, żeby słuchać utworów z telefonu.

    Mogę się podzielić wrażeniami z użytkowania takiego:
    http://allegro.pl/alpine-ute-72bt-usb-bluetooth-mikr
    ofon-gratis-i5639798729.html
    Zestaw głośnomówiący po bluetooth sprawdza się bardzo dobrze (pewnie dzięki
    wyprowadzanemu na kokpit mikrofonowi), działa też odtwarzanie utworów z telefonu.
    Wiem, że to nie no-name i budżet nieco większy, ale działa ok.

    pozdr.
    jarek d.

  • 3. Data: 2016-02-18 17:20:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    jedna tylko uwaga - takie najbiedniejsze chinczyki maja badziewna jakosc
    i objawia się ona np. w badziewnym gniezdzie antenowym. mialem kiedys
    takiego podlego chinola za kilkadziesiat pln i trzeszczał przez antene
    niemilosiernie.

    za 200pln to cos markowego powinienes wyrwac chyba

  • 4. Data: 2016-02-18 17:22:46
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > za 200pln to cos markowego powinienes wyrwac chyba
    http://allegro.pl/jvc-kd-sd80bt-procesor-dzwieku-usb
    -bluetooth-i5993486576.html
    dorzucasz 50pln i masz

  • 5. Data: 2016-02-18 18:29:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-18 o 17:22, sirapacz pisze:

    > http://allegro.pl/jvc-kd-sd80bt-procesor-dzwieku-usb
    -bluetooth-i5993486576.html

    > dorzucasz 50pln i masz

    I JVC bardzo do tego podobny kupiłem braciszkowi i zadowolony bardzo.
    Nawet książka telefoniczna na tym pasku się wyświetla :)
    noname kupiłbym chyba tylko jako zapchajdziura do sprzedawanego auta
    jakby nie miało.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-02-18 19:54:12
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > http://allegro.pl/jvc-kd-sd80bt-procesor-dzwieku-usb
    -bluetooth-i5993486576.html
    > dorzucasz 50pln i masz

    Radio bez BT...

    "Atutem tego modelu jest również obsługa opcjonalnego modułu Bluetooth
    KS-BTA100 (do nabycia osobno), "

    Wiwo

  • 7. Data: 2016-02-18 20:19:25
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy bluetooth w tanich radiach ma sens?

    Pytanie, czy tanie radio ma sens...

    Nie wiem do czego chcesz to radio włożyć, być może w traktorze (nie liczę
    nowoczesnych), czy jakimś zabytkowym blaszaku takie radio wystarczy, ale w
    normalnym aucie to raczej słaby pomysł.
    Te najtańsze (czyli właśnie do 200zł), naprawdę nie są rewelacyjne, a na
    ogół czym więcej funkcji (np. BT), tym jakość słabsza.

> [...]
    >
    > Ma mieć czytnik SD (nie musi mieć CD), dobrze by było, gdyby RDS no i ten
    > bluetooth - chociażby po to, żeby słuchać utworów z telefonu.

    Jeśli lubisz słuchać muzyki i masz odrobinę słuchu, przemyśl czy nie stać
    Cię na podwojenie kwoty i zakup czegoś markowego. Ewentualnie poszukać
    markowej używki.
    Z doświadczenia wiem, że warto.

    Z ciekawości zajrzałem na olx i widzę, że np. Pioneera (mam z BT Parrota)
    można dostać w okolicy 250zł. Szczerze mówiąc przy takich cenach nie
    spojrzałbym na tanią chińszczyznę.
    Przy karcie SD bym się nie upierał (zawężasz wybór), można kupić pendrive'a
    w wersji piko, która prawie nie wystaje z panelu i w niczym nie przeszkadza.
    Wiem co piszę, bo z takiego rozwiązania korzystam w kilku samochodach.

    Wiwo

  • 8. Data: 2016-02-18 21:27:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.02.2016 o 11:29, Marcin N pisze:
    > Czy bluetooth w tanich radiach ma sens?
    tak, o ile czegoś przez BT chcesz słuchać.
    > Chodzi o takie do 200 zł z allegro. Oczywiście no-name.
    tu nikt Ci nie powie z czego jest zadowolony. ja kiedyś byłem zadowolony
    z soniacza 4x15w, a parę lat później miałem głośniki 30cm i wzmacniacz
    2x150 i dopiero wtedy byłem zadowolony. Teraz niemam nic (niedziałające
    radio), i też wystarczało. chociaż tak było do przedwczoraj. bo zacząłem
    słuchać audiobooków i lekcji angielskiego. Pomyślałem sobie że fajnie
    byłoby mieć takie właśnie radio samochodowe z BT, no bo nośnikiem
    nagrań, plików jest telefon. różnica jest taka, że mnie hifi jest nie
    potrzebne, a stacje radiowe.... no cóż, to nie te czasy aby ktoś
    decydował czego mam słuchać, i abym wytrzymał reklamy proszku do prania
    i leku na stawy.
    tak więc kupiłem sprzęt minimum:
    Wzmacniacz 2x15w (13.99)
    Urządzenie Audio BT->jack(18.27)
    układ step down 12V->5V (2.39)
    poskładałem (Za drugim podejściem się udało) i jestem zadowolony. Syn
    który pomagał jest w lekkim szoku, że tak niewiele pracy dało taki
    efekt. jak pogłaśniam to charczy, ale i tak mu się podoba. coby
    powiedział gdydy usłyszał 30cm głośniki z "piecykiem"? ach ta młodość....
    ToMasz

  • 9. Data: 2016-02-18 21:46:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-02-18 o 21:27, ToMasz pisze:
    > Audio BT->jack
    możesz dać namiar?

  • 10. Data: 2016-02-18 22:02:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.02.2016 o 21:46, sirapacz pisze:
    > możesz dać namiar?
    http://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Bluetooth-3-
    0-Wireless-Car-Receiver-Adapter-3-5MM-AUX-Audio-Ster
    eo-Music-Home/32586587824.html

    niestety jak to w chinach - nie wiadomo co jest w środku. Dopiero po
    dostawie dowiedziałem się że to ustrojstwo ma baterię, która mnie w
    zasadzie zawadza.