-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Axel" <n...@s...mu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Date: Tue, 23 Feb 2016 13:57:11 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <nahkve$uvv$1@node1.news.atman.pl>
References: <3...@g...com>
<nad9d3$nkp$1@dont-email.me> <naei9g$og6$1@node1.news.atman.pl>
<nafnhs$9ih$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 81-18-201-238.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1456232238 31743 81.18.201.238 (23 Feb 2016 12:57:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Feb 2016 12:57:18 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <nafnhs$9ih$1@dont-email.me>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577306
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nafnhs$9ih$...@d...me...
>>> Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych
>>> na
>>> zbiorczą.
>>> Bardzo dobre rozwiązanie
>> Dobre, pod warunkiem, że wszystkie uliczki boczne są równorzędne. A nie
>> tak,
>> jak było na mojej ulicy, przy której część ulic poprzecznych było
>> oznakowanych jako "droga wewnętrzna".
> faktem jest, że pomysł "dróg wewnetrznych" to jeden wielki idiotyzm jest.
> Przykładem jest to skrzyżowanie
> http://osm.org/go/0Oytr9eTJ--?m=&way=4896071
> ul. Śniardwy jest drogą wenętrzną. Skutkiem czego albo jadący Orzycką
> niepotrzebne hamują
> albo wyjeżdżający ze Śniardwy myślą, że mają pierwszeństwo i jest bum!
> Ale mówię o zwykłych ulicach równorzędnych.
A ja mówię o tym, jak to wygląda w praktyce. Ulica ma 3km długości i połowa
'skrzyżowań' nie jest skrzyżowaniem.
Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
mniej.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.16 20:45 masti
- 24.02.16 11:30 r...@k...pl
- 24.02.16 11:28 r...@k...pl
- 24.02.16 14:30 Axel
- 24.02.16 00:24 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=