-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Axel" <n...@s...mu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Date: Tue, 23 Feb 2016 13:57:11 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 33
Message-ID: <nahkve$uvv$1@node1.news.atman.pl>
References: <3...@g...com>
<nad9d3$nkp$1@dont-email.me> <naei9g$og6$1@node1.news.atman.pl>
<nafnhs$9ih$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 81-18-201-238.static.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1456232238 31743 81.18.201.238 (23 Feb 2016 12:57:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Feb 2016 12:57:18 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <nafnhs$9ih$1@dont-email.me>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577306
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nafnhs$9ih$...@d...me...
>>> Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych
>>> na
>>> zbiorczą.
>>> Bardzo dobre rozwiązanie
>> Dobre, pod warunkiem, że wszystkie uliczki boczne są równorzędne. A nie
>> tak,
>> jak było na mojej ulicy, przy której część ulic poprzecznych było
>> oznakowanych jako "droga wewnętrzna".
> faktem jest, że pomysł "dróg wewnetrznych" to jeden wielki idiotyzm jest.
> Przykładem jest to skrzyżowanie
> http://osm.org/go/0Oytr9eTJ--?m=&way=4896071
> ul. Śniardwy jest drogą wenętrzną. Skutkiem czego albo jadący Orzycką
> niepotrzebne hamują
> albo wyjeżdżający ze Śniardwy myślą, że mają pierwszeństwo i jest bum!
> Ale mówię o zwykłych ulicach równorzędnych.
A ja mówię o tym, jak to wygląda w praktyce. Ulica ma 3km długości i połowa
'skrzyżowań' nie jest skrzyżowaniem.
Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
mniej.
--
Axel
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.16 20:45 masti
- 24.02.16 11:30 r...@k...pl
- 24.02.16 11:28 r...@k...pl
- 24.02.16 14:30 Axel
- 24.02.16 00:24 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=