  • 1. Data: 2016-02-20 19:28:56
    Temat: brać puki dają
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Taniej nigdzie nie znajdziecie.
    http://tnij.at/alibabanavi

  • 2. Data: 2016-02-20 20:05:23
    Temat: Re: brać puki dają
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20.02.2016 o 19:28, SERG pisze:
    > Taniej nigdzie nie znajdziecie.
    > http://tnij.at/alibabanavi

    Daruj sobie tego typu posty bez treści ani w temacie, ani w poście.....

  • 3. Data: 2016-02-20 20:09:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    SERG wrote:

    > Taniej nigdzie nie znajdziecie.

    jak mózgi to bierz. Bo wyraźnie Ci brakuje.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-02-22 10:10:58
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-02-24 o 09:56, semi pisze:

    > Wracając do tego sprzedawcy. To czuję wałek. Daję 99.999% że towaru nie
    > zobaczysz.

    Też mi się wydaje że to jakaś pomyłka. Ale na Ali jest tak że kasę
    sprzedawca zobaczy dopiero jak kupujący potwierdzi otrzymanie towaru
    (ewentualnie minie termin dostawy a kupujący nie zgłosi że towar nie
    dotarł). Chyba że liczy że nazbiera w ciul kupujących i większość nie
    zgłosi że nie dostała towaru w terminie bo zapomną o tak małej transakcji.

    Arkady

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2016-02-22 14:38:29
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-02-24 o 12:10, J.F. pisze:

    > Zobaczcie sobie na listę kupujących. Jesteśmy (w sensie nacja) aż tak
    > głupi?
    >
    > Aukcja jakby dedykowana dla Polakow (pl.ali...)
    >
    > Moze po prostu 0.37$ to warto zaryzykowac :-)

    Nie wiem na co liczą kupujący te przedmioty chociaż ja kiedyś specjalnie
    zakupiłem pendrive, który ewidentnie wyglądał na wałek (2 TB za 12
    zielonych). Oczywiście po dotarciu przeskanowałem go i wykładał się po
    8GB, co było do przewidzenia. Otworzyłem spór na Ali i po upływie
    terminu rozstrzygnięcia, wobec braku kontaktu ze strony sprzedawcy, Ali
    zwróciło mi kasę. Jedyne co można stracić (lub zyskać) przy okazji to
    różnice kursowe. Ja zyskałem przy tym pewność że mechanizm Ali
    funkcjonuje sprawnie i nawet sprawniej niż POK z Alledrogo.

    Arkady

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2016-02-23 10:37:34
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > jak mózgi to bierz. Bo wyraźnie Ci brakuje.
    o co w tym chodzi?
    To pewnie wał jakis jest.....
    Jak? gdzie?
    thx

  • 7. Data: 2016-02-23 11:35:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-23 o 10:37, abn140 pisze:

    > o co w tym chodzi?
    > To pewnie wał jakis jest.....
    > Jak? gdzie?
    > thx

    Raczej trzeba wyeliminować, iż sprzedawca pomylił cenę. Dziwne, o co
    może chodzić? Niby to sklep.

    A przy okazji:
    Załóżmy, że chciałbym kupić "worek" ledów.
    Jak wygląda sprawa z cłem?
    Jeśli kupię mniejszilość, powiedzmy za $10 - może celniki nie będą patrzeć.

    Ale jeśli wezmę więcej - np. za $60 czy $100?
    Czy Urząd Celny policzy cło po cenie swojej - powiedzmy $5 za sztukę, a
    nie po 10 centów, jak kupiłem?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2016-02-23 11:42:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Ale jeśli wezmę więcej - np. za $60 czy $100?
    >Czy Urząd Celny policzy cło po cenie swojej - powiedzmy $5 za sztukę,

    Clo sie liczy "od wartosci" (nie zawsze). Tak jak i PCC przy zakupie
    zakupie.
    A wartosc jak wiadomo - uznaniowa jest.
    Jesli naprawde tyle zaplaciles, to powinni uznac, jesli jednak odbiega
    od ceny rynkowej i beda podejrzewali ze cena zanizona, to moga sobie
    wartosc sami ustalic.

    Do wartosci dochodzi koszt transportu i ubezpieczenia.

    Z tym, ze na pewne rzeczy może nie byc cla, no i zawsze mozna przez
    inny kraj Unii sprowadzic :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-02-23 14:01:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-23 o 11:42, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Do wartosci dochodzi koszt transportu i ubezpieczenia.
    >
    > Z tym, ze na pewne rzeczy może nie byc cla, no i zawsze mozna przez inny

    W linku podanym przez SERGa jest:

    ==============================
    NEW 5'' Inch 4GB FM Touch HD Screen Car Auto GPS Navigation Navigator
    System Roadmate SAT NAV EU Free Maps

    Cena:
    US $0.37 / część

    Feature

    100% brand new and high quality;

    Our Model is NOT Only a SAT NAV but will let you play music/ watch Videos/

    Play Photos/ Built In FM Transmitter;

    CPU
    MediaTek 800Mhz

    GPS Module
    High Sensitive GPS Receiver

    Memory Size
    128MBytes

    Displaying Screen
    5 inch TFT high resolution 480*272

    USB
    USB Client 2.0, MINI USB 5PIN socket

    SD Slot
    Micro SD socket, MAX Micro SD card up to 16GB
    ==============================

    itd. - szkoda miejsca na całość.

    Ewidentnie coś nie tak: sprzęt za co najmniej kilkadziesiąt dolarów
    sprzedawany po $0.37.
    Kilkukrotnie czytałem opis i tłumaczony przez automat, i w jęz.
    angielskim na okoliczność "US $0.37 / część" - ale owa "część"
    występuje także na innych aukcjach - więc chyba nie sprzedaje np.
    gniazda micro-usb to tegoż sprzętu, albo kropli cyny żeby sobie
    przylutować ;)

    Na innych aukcjach tego sprzedawcy znalazłem kilka drobiazgów, które by
    mnie interesowały. Niektóre rzeczy są w normalnych cenach, ale są i
    takie po kilka/kilkanaście centów.

    Transport gratis.

    Cholera wie, jak to ugryźć - nie chcę się potem przepychać z Urzędem
    Celnym przez kilkadziesiąt LED-ów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2016-02-24 09:56:39
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    W dniu 2016-02-23 o 14:01, Adam pisze:

> [...]
    > takie po kilka/kilkanaście centów.
    >
    > Transport gratis.
    >
    > Cholera wie, jak to ugryźć - nie chcę się potem przepychać z Urzędem

    Do urzędu celnego bierzesz potwierdzenie przelewu z banku (lub inne)
    i np. potwierdzenie zakupu z aliexpress (przedruk strony)
    Celnik przelicza mniej więcej płatność czy dotyczy to tego zakupu.
    I od tego wali cło.
    Ceny tak szybko się zmieniają, że coś co było warte wczoraj 100 zł może
    być dziś w wyprzedaży po 10 zł
    Nie raz miałem jazdy z urzędem celnym.
    Zawsze musiałem pisać, że to na własny użytek.
    Przechodziło nawet 20 szt. tego samego towaru.
    Zawsze możesz tłumaczyć, że masz kaprys i chcesz rodzinie prezent zrobić
    i jak nie dasz Babci to się obrazi ;-)
    Cło albo naliczą, albo jak wartość mała to nawet nie naliczą.