  • 1. Data: 2016-02-22 08:31:44
    Temat: Zagwozdka
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    Witam
    Dzisiaj rano podnoszę maskę w sowim wozidełku, a tu ku moim oczom ukazał
    się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka. Była to spora garść, co
    to mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-02-22 09:41:19
    Temat: Re: Zagwozdka
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka. Była to spora garść, co
    > to mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?

    Myślę, że to mógł być niedźwiedź. Ostatnio sporo ich się budzi i szukają
    jedzenia.

  • 3. Data: 2016-02-22 13:25:37
    Od: <2...@6...132537.invalid> (Tom N)

    EiNStEiN w

    > Witam
    > Dzisiaj rano podnoszę maskę w sowim wozidełku, a tu ku moim oczom ukazał
    > się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka.

    Skoro to sowie wozidełko, to sowa se kości przyniosła i skitrała.

    Uważaj raczej na sowich _przyjaciół_i czy *zdechłej ryby* nie podkładają...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2016-02-22 15:09:48
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 22.02.2016 o 08:31, EiNStEiN pisze:
> [...]
    > się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka. Była to spora garść, co
    > to mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?

    Ani chybi łoś!

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2016-02-24 09:14:31
    Od: a...@a...pl

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Myślę, że to mógł być niedźwiedź. Ostatnio sporo ich się budzi i
    szukają
    > jedzenia.

    Co Ty to był Yeti!

  • 6. Data: 2016-02-24 12:42:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "EiNStEiN" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka. Była to spora garść, co to
    > mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?

    To nie było zwierze.

    http://www.filmweb.pl/film/Christine-1983-4550#

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-02-26 20:37:35
    Od: m...@w...pl

    > Była to spora garść, co
    > to mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?
    >
    > Pozdrawiam

    to musialo byc Yeti

  • 8. Data: 2016-02-26 21:38:12
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2016-02-22 o 08:31, EiNStEiN pisze:
> [...]
    > się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka. Była to spora garść, co
    > to mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?

    Najebany robiłeś grilla.

  • 9. Data: 2016-02-27 11:36:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Diabełson" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Najebany robiłeś grilla.

    u make my day :-DDD

  • 10. Data: 2016-02-27 11:37:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "EiNStEiN" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >się widok pokruszonych kości z jakiegoś kuraka. Była to spora garść, co to
    >mogło być za zwierzę, które zamieszkało pod maską?

    Kot. Resztki ci zostawił z gołębia.