  • 151. Data: 2011-06-29 02:43:37
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > BTW: co powiedziała policja? Jak sprawa się skończyła z
    > ubezpieczycielami? Nie było żadnych wątpliwości co do art. 3 PoRD?
    Policja na miejscu (zwłaszcza po zeznaniach pana z xary p.t. "ja
    sygnalizowałem migaczem! tak z pięć minut bez przerwy! nikogo za mną nie
    było! on wyraźnie musiał wyjść z podprzestrzeni lub nadświetlnej by
    zaatakować znienacka!") po obejrzeniu filmu bez wahania przyznała jemu
    prawo opłacenia cegiełki na skarb państwa oraz chyba 6 punktów systemu
    payback, co kierowca xary, ze smutkiem, ale przyjął na klatę...
    A ubezpieczyciela wiele nie interesowało poza tym że jest wylosowany
    sprawca (który ma OC, był trzeźwy,i przez policję rozpoznany) i sprawa
    zamknięta.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 152. Data: 2011-06-29 10:44:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Jun 2011 16:03:21 +0200, DJ

    > Czesto jest tak, ze samochod zaraz za ciezarowka ewidentnie "czai" sie do
    > wyprzedzania, a jak sie pojawia dogodny moment to ktos z tylu za nim sie
    > wyrywa.

    Ale jak ma się "wyrwać", skoro ten bezpośrednio za ciężarówką ZAWSZE jako
    pierwszy będzie mógł wyprzedzać (przy założeniu, że wystartuje natychmiast
    przy pierwszej dogodnej okazji, czyt. po wyminięciu "ostatniego" pojazdu
    jadącego z przeciwka i nie będzie się czaić jak młody jeleń)?

    --
    Pozdor Myjk

  • 153. Data: 2011-06-29 10:50:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Jun 2011 01:58:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Dziwne używałem kilku, i "przerw" się nie
    > dopatrzyłem jako standardu.

    Może nie zanotowałeś. Wszystkie robią przerwy.
    U mnie nawet CarPC robi przerwę 1-3s.

    --
    Pozdor Myjk

  • 154. Data: 2011-06-29 10:54:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Jun 2011 01:49:46 +0200, BartekK

    > realnie tam brakuje paru sekund i stu metrów

    Brakuje 11 sekund.

    --
    Pozdor Myjk

  • 155. Data: 2011-06-29 13:17:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-06-2011 01:14, BartekK pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=pfU2vslqLE8

    Opatrzność czuwa nad Tobą, że akurat cudem "zmiana plików" nie nastąpiła
    w momencie samej kolizji tylko kilkanaście sekund przed zdarzeniem. ATSD
    przez 11 sekund na drodze może się troche wydarzyć, nie wiem tylko czemu
    kręcisz że minęło niecałe 5?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 156. Data: 2011-06-29 13:30:38
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
    > to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>

    Ooo, to ja mam to samo :-) Co to za fun sie rozpedzic na prostej...
    Fatalnie bylo, jak pare lat temu w Hiszpanii w gorach musielismy co 2-3 km
    stawac, zeby moje dziecko pozbylo sie nadmiaru tresci zoladkowych :-(
    Teraz na szczescie jej przeszlo :-)

    --
    Axel

  • 157. Data: 2011-06-29 13:32:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-06-2011 13:30, Axel pisze:

> [...]
    > Fatalnie bylo, jak pare lat temu w Hiszpanii w gorach musielismy co 2-3 km
    > stawac, zeby moje dziecko pozbylo sie nadmiaru tresci zoladkowych :-(

    Ja tam lubię nasze polskie, Bieszczady :)
    Tylko żona nie daje rady, jak Twoja córka... :S

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 158. Data: 2011-06-29 13:42:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

> [...]
    > Fatalnie bylo, jak pare lat temu w Hiszpanii w gorach musielismy co 2-3 km
    > stawac, zeby moje dziecko pozbylo sie nadmiaru tresci zoladkowych :-(

    Dziwne - dzieci są zazwyczaj odporne na chorobę lokomocyjną. W
    większości przypadków choroba przychodzi (nie przechodzi ale
    przychodzi) z dojrzewaniem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 159. Data: 2011-06-29 14:30:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-28, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Prawie dobrze.
    > Skoro wyprzedził i się zmieścił, to znaczyć to może, że...
    >
    > ...że można było wyprzedzać.

    osobówkę. Na TIRa było za mało miejsca.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 160. Data: 2011-06-29 15:28:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jun 2011 07:44:47 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ufanie takim bajerom nie jest dobre -- z czasem się człowiek przyzwyczaja i
    >zapomina.

    Dokładnie. Ostatnio zawdziłem kosz na śmieci wiszący na wiacie od
    wózków pod hipermarketem. Zaufałem czujnikom parkowania, a ten miały
    czyste pole, bo kosz widiał dobry metr nad ziemią.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280