eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypo co rejestrator? vel martwe pole
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 238

  • 131. Data: 2011-06-28 23:00:58
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jarek,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:45:19 PM, you wrote:

    >>> Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego (niski,
    >>> krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za ciężarówką na
    >>> jej zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.
    >> Ja się nie wlokę na zderzaku - korzystam z każdej okazji do
    >> wyprzedzania. I tylko raz musiałem skakać do rowu :( Ale to inna
    >> bajka.
    > eeehhh..

    Nie ma co wzdychać - nie robię z siebie supermena. Zrobiłem koszmarną
    głupotę i cieszę się, że starczyło mi jaj na skok do rowu. Bo bym już
    tu nie pisał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 132. Data: 2011-06-28 23:05:58
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, June 28, 2011, 9:53:58 PM, you wrote:

    >>> Nie zrozumiałeś chyba - mowa jest o tym że wyprzedzi tylko MNIE (nie
    >>> _jeszcze_ mnie) i sam zostanie za ciężarówką.
    >> Zrozumiałem - wyprzedzi jeden pojazd. Ty terż mogłeś wyprzedzić jeden
    >> pojazd ale tego nie zrobiłeś.
    > Ale TIR z naczepą to tak jakby jakieś 2.5 osobówki a nie jedna.

    Dodaj do długości TIRa miejsce potrzebne na dwie zmiany pasa i zrobi
    Ci się nagle niewiele ponad osobówka + dwie zmiany pasa.

    To jest bardzo podobna sytuacja, jak z udowadnianiem, że największą
    przepustowość droga ma przy prędkości bliskiej zeru. Założenie -
    zerowa długość pojazdó i kwadratowa zależność odstępów od prędkości.
    Tylko, że pojazdów o zerowej długości nie ma a odstępy między
    pojazdami nie maleją kwadratowo ze spadkiem prędkosci.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 133. Data: 2011-06-28 23:07:38
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello jarek,
    >
    > Tuesday, June 28, 2011, 9:45:19 PM, you wrote:
    >
    >>>> Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego
    >>>> (niski, krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za
    >>>> ciężarówką na jej zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.
    >>> Ja się nie wlokę na zderzaku - korzystam z każdej okazji do
    >>> wyprzedzania. I tylko raz musiałem skakać do rowu :( Ale to inna
    >>> bajka.
    >> eeehhh..
    >
    > Nie ma co wzdychać - nie robię z siebie supermena. Zrobiłem koszmarną
    > głupotę i cieszę się, że starczyło mi jaj na skok do rowu. Bo bym już
    > tu nie pisał.

    Albo miałeś szczęście. Jednak będę upierał się z tym wiszeniem na
    zderzaku.
    Ale kto nie zrobił w życiu głupoty?
    Cieszę się, że piszesz :)

    jarek d.


  • 134. Data: 2011-06-28 23:12:11
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-06-2011 23:05, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Dodaj do długości TIRa miejsce potrzebne na dwie zmiany pasa i zrobi
    > Ci się nagle niewiele ponad osobówka + dwie zmiany pasa.

    Nie no, teraz to przesadziłeś. Założyłem że TIR z naczepą ma długość ok
    16m a Ty mi tu piszesz, że to niewiele ponad osobówkę? Odległość i tak
    musisz zachować niezależnie od tego czy to ciężarówka czy osobówka.

    > To jest bardzo podobna sytuacja, jak z udowadnianiem, że największą
    > przepustowość droga ma przy prędkości bliskiej zeru. Założenie -
    > zerowa długość pojazdó i kwadratowa zależność odstępów od prędkości.
    > Tylko, że pojazdów o zerowej długości nie ma a odstępy między
    > pojazdami nie maleją kwadratowo ze spadkiem prędkosci.

    Jutro się nad tym zastanowię ;)


    Pozdrawiam
    Paweł


  • 135. Data: 2011-06-28 23:22:24
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:12:11 PM, you wrote:

    >> Dodaj do długości TIRa miejsce potrzebne na dwie zmiany pasa i zrobi
    >> Ci się nagle niewiele ponad osobówka + dwie zmiany pasa.
    > Nie no, teraz to przesadziłeś. Założyłem że TIR z naczepą ma długość ok
    > 16m a Ty mi tu piszesz, że to niewiele ponad osobówkę? Odległość i tak
    > musisz zachować niezależnie od tego czy to ciężarówka czy osobówka.

    Ale dodaj te odległości z przodu i z tyłu TIRa i zobacz, ile Ci wyszło
    po podsumowaniu.

    >> To jest bardzo podobna sytuacja, jak z udowadnianiem, że największą
    >> przepustowość droga ma przy prędkości bliskiej zeru. Założenie -
    >> zerowa długość pojazdó i kwadratowa zależność odstępów od prędkości.
    >> Tylko, że pojazdów o zerowej długości nie ma a odstępy między
    >> pojazdami nie maleją kwadratowo ze spadkiem prędkosci.
    > Jutro się nad tym zastanowię ;)

    Warto. Robiłem kiedyś symulacje w Excelu ale kiepsko to szło, bo Excel
    nie potrafi liczyć jak dostaje coś nieliniowego :( Na liniowych wyszły
    bardzo ciekawe wnioski - prędkość zaskakująco niska - ok. 70 km/h ale
    to i tak dwa razy więcej od tego, co wyliczyli spece od kwadratów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 136. Data: 2011-06-28 23:23:47
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:59, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Moje alternatywy puste nie były, na dokładkę jeszcze po górskich
    > drogach. Tam, gdzie trzeba naprawdę umieć wyprzedzać, jeśli nie chce
    > się na dłuuugie kilometry utknąć w zatwardzeniu...

    Mawia się - próba nie strzelba ;). Zakładam, że jak parę już
    "zjadłeś" to wybierałeś alternatywy łatwostrawne ;) , No chyba
    że wolisz pejczyki ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!
    P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)


  • 137. Data: 2011-06-28 23:38:32
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Tuesday, June 28, 2011, 11:23:47 PM, you wrote:

    >> Moje alternatywy puste nie były, na dokładkę jeszcze po górskich
    >> drogach. Tam, gdzie trzeba naprawdę umieć wyprzedzać, jeśli nie chce
    >> się na dłuuugie kilometry utknąć w zatwardzeniu...
    > Mawia się - próba nie strzelba ;). Zakładam, że jak parę już
    > "zjadłeś" to wybierałeś alternatywy łatwostrawne ;) , No chyba
    > że wolisz pejczyki ;)

    Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
    to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 138. Data: 2011-06-29 00:01:19
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 23:38, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
    > to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>

    Oj tam oj tam ... wiem o czym mówisz, ale mimo wszystko mając do
    wyboru 2 "górskie" wybiorę te z mniejszym natężeniem. Tak jak
    mówię - chyba, że lubisz pejcze.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!
    P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)


  • 139. Data: 2011-06-29 00:18:37
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Jun 2011 23:38:32 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
    >to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>

    Dawno nie jechales i/lub znasz tylko te do JG :-)

    Chocby ten "jezyk tesciowej" ktory zawsze polecales - szybko dogonisz
    jakiegos kapelusza i usta ci beda zieleniec, a rodzina sie bedzie
    cieszyc :-)

    J.



  • 140. Data: 2011-06-29 00:26:45
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-28 12:27, Bydlę pisze:
    > On 2011-06-28 10:23:23 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:
    >> Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo.
    >
    > Jest delikatny ruch.
    > Można tylko dywagować, czy jest to chęć zniszczenia swojego pojadu,
    > pojazdu, który spowodował kolizję czy też zwykła obrona przed
    > zepchnięciem z drogi.
    Przerzuciłem nogę z gazu na hamulec - i w tym momencie już lewe koła
    szły po tym białym malowanym pasie przy poboczu - zaczełem hamować ale
    hamowała realnie tylko prawa strona stąd taki mały ruch w prawo nim to
    skontrowałem ale i tak było za późno jak widać

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

strony : 1 ... 13 . [ 14 ] . 15 ... 20 ... 24


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: