-
131. Data: 2011-06-28 23:00:58
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello jarek,
Tuesday, June 28, 2011, 9:45:19 PM, you wrote:
>>> Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego (niski,
>>> krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za ciężarówką na
>>> jej zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.
>> Ja się nie wlokę na zderzaku - korzystam z każdej okazji do
>> wyprzedzania. I tylko raz musiałem skakać do rowu :( Ale to inna
>> bajka.
> eeehhh..
Nie ma co wzdychać - nie robię z siebie supermena. Zrobiłem koszmarną
głupotę i cieszę się, że starczyło mi jaj na skok do rowu. Bo bym już
tu nie pisał.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
132. Data: 2011-06-28 23:05:58
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello DoQ,
Tuesday, June 28, 2011, 9:53:58 PM, you wrote:
>>> Nie zrozumiałeś chyba - mowa jest o tym że wyprzedzi tylko MNIE (nie
>>> _jeszcze_ mnie) i sam zostanie za ciężarówką.
>> Zrozumiałem - wyprzedzi jeden pojazd. Ty terż mogłeś wyprzedzić jeden
>> pojazd ale tego nie zrobiłeś.
> Ale TIR z naczepą to tak jakby jakieś 2.5 osobówki a nie jedna.
Dodaj do długości TIRa miejsce potrzebne na dwie zmiany pasa i zrobi
Ci się nagle niewiele ponad osobówka + dwie zmiany pasa.
To jest bardzo podobna sytuacja, jak z udowadnianiem, że największą
przepustowość droga ma przy prędkości bliskiej zeru. Założenie -
zerowa długość pojazdó i kwadratowa zależność odstępów od prędkości.
Tylko, że pojazdów o zerowej długości nie ma a odstępy między
pojazdami nie maleją kwadratowo ze spadkiem prędkosci.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
133. Data: 2011-06-28 23:07:38
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello jarek,
>
> Tuesday, June 28, 2011, 9:45:19 PM, you wrote:
>
>>>> Ale tak się nie da, bo zaraz znajdzie się sprytny który jego
>>>> (niski, krótki - jeden pojazd) wyprzedzi i się będzie wlókł za
>>>> ciężarówką na jej zderzaku. I wracamy do punktu wyjścia.
>>> Ja się nie wlokę na zderzaku - korzystam z każdej okazji do
>>> wyprzedzania. I tylko raz musiałem skakać do rowu :( Ale to inna
>>> bajka.
>> eeehhh..
>
> Nie ma co wzdychać - nie robię z siebie supermena. Zrobiłem koszmarną
> głupotę i cieszę się, że starczyło mi jaj na skok do rowu. Bo bym już
> tu nie pisał.
Albo miałeś szczęście. Jednak będę upierał się z tym wiszeniem na
zderzaku.
Ale kto nie zrobił w życiu głupoty?
Cieszę się, że piszesz :)
jarek d.
-
134. Data: 2011-06-28 23:12:11
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 28-06-2011 23:05, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Dodaj do długości TIRa miejsce potrzebne na dwie zmiany pasa i zrobi
> Ci się nagle niewiele ponad osobówka + dwie zmiany pasa.
Nie no, teraz to przesadziłeś. Założyłem że TIR z naczepą ma długość ok
16m a Ty mi tu piszesz, że to niewiele ponad osobówkę? Odległość i tak
musisz zachować niezależnie od tego czy to ciężarówka czy osobówka.
> To jest bardzo podobna sytuacja, jak z udowadnianiem, że największą
> przepustowość droga ma przy prędkości bliskiej zeru. Założenie -
> zerowa długość pojazdó i kwadratowa zależność odstępów od prędkości.
> Tylko, że pojazdów o zerowej długości nie ma a odstępy między
> pojazdami nie maleją kwadratowo ze spadkiem prędkosci.
Jutro się nad tym zastanowię ;)
Pozdrawiam
Paweł
-
135. Data: 2011-06-28 23:22:24
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello DoQ,
Tuesday, June 28, 2011, 11:12:11 PM, you wrote:
>> Dodaj do długości TIRa miejsce potrzebne na dwie zmiany pasa i zrobi
>> Ci się nagle niewiele ponad osobówka + dwie zmiany pasa.
> Nie no, teraz to przesadziłeś. Założyłem że TIR z naczepą ma długość ok
> 16m a Ty mi tu piszesz, że to niewiele ponad osobówkę? Odległość i tak
> musisz zachować niezależnie od tego czy to ciężarówka czy osobówka.
Ale dodaj te odległości z przodu i z tyłu TIRa i zobacz, ile Ci wyszło
po podsumowaniu.
>> To jest bardzo podobna sytuacja, jak z udowadnianiem, że największą
>> przepustowość droga ma przy prędkości bliskiej zeru. Założenie -
>> zerowa długość pojazdó i kwadratowa zależność odstępów od prędkości.
>> Tylko, że pojazdów o zerowej długości nie ma a odstępy między
>> pojazdami nie maleją kwadratowo ze spadkiem prędkosci.
> Jutro się nad tym zastanowię ;)
Warto. Robiłem kiedyś symulacje w Excelu ale kiepsko to szło, bo Excel
nie potrafi liczyć jak dostaje coś nieliniowego :( Na liniowych wyszły
bardzo ciekawe wnioski - prędkość zaskakująco niska - ok. 70 km/h ale
to i tak dwa razy więcej od tego, co wyliczyli spece od kwadratów.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
136. Data: 2011-06-28 23:23:47
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2011-06-28 22:59, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Moje alternatywy puste nie były, na dokładkę jeszcze po górskich
> drogach. Tam, gdzie trzeba naprawdę umieć wyprzedzać, jeśli nie chce
> się na dłuuugie kilometry utknąć w zatwardzeniu...
Mawia się - próba nie strzelba ;). Zakładam, że jak parę już
"zjadłeś" to wybierałeś alternatywy łatwostrawne ;) , No chyba
że wolisz pejczyki ;)
--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!
P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)
-
137. Data: 2011-06-28 23:38:32
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Rafał,
Tuesday, June 28, 2011, 11:23:47 PM, you wrote:
>> Moje alternatywy puste nie były, na dokładkę jeszcze po górskich
>> drogach. Tam, gdzie trzeba naprawdę umieć wyprzedzać, jeśli nie chce
>> się na dłuuugie kilometry utknąć w zatwardzeniu...
> Mawia się - próba nie strzelba ;). Zakładam, że jak parę już
> "zjadłeś" to wybierałeś alternatywy łatwostrawne ;) , No chyba
> że wolisz pejczyki ;)
Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
138. Data: 2011-06-29 00:01:19
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2011-06-28 23:38, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
> to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>
Oj tam oj tam ... wiem o czym mówisz, ale mimo wszystko mając do
wyboru 2 "górskie" wybiorę te z mniejszym natężeniem. Tak jak
mówię - chyba, że lubisz pejcze.
--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!
P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)
-
139. Data: 2011-06-29 00:18:37
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 28 Jun 2011 23:38:32 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
>Uwielbiam górskie drogi. Jak dojeżdżam z rodziną do jakichkolwiek gór,
>to mi się gęba cieszy a rodzina zielenieje ;>
Dawno nie jechales i/lub znasz tylko te do JG :-)
Chocby ten "jezyk tesciowej" ktory zawsze polecales - szybko dogonisz
jakiegos kapelusza i usta ci beda zieleniec, a rodzina sie bedzie
cieszyc :-)
J.
-
140. Data: 2011-06-29 00:26:45
Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
Od: BartekK <s...@N...org>
W dniu 2011-06-28 12:27, Bydlę pisze:
> On 2011-06-28 10:23:23 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:
>> Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo.
>
> Jest delikatny ruch.
> Można tylko dywagować, czy jest to chęć zniszczenia swojego pojadu,
> pojazdu, który spowodował kolizję czy też zwykła obrona przed
> zepchnięciem z drogi.
Przerzuciłem nogę z gazu na hamulec - i w tym momencie już lewe koła
szły po tym białym malowanym pasie przy poboczu - zaczełem hamować ale
hamowała realnie tylko prawa strona stąd taki mały ruch w prawo nim to
skontrowałem ale i tak było za późno jak widać
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173