-
1. Data: 2010-07-21 20:14:35
Temat: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: <p...@g...pl>
Witam,
Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było moje
zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl
W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie z
tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod
numer 75550
Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest kazde
inne połaczenie/sms i inne duperele) w czasie kiedy ten sms poszedł jechalem
akurat samochodem (robiłem trase niecałe 200km)od 8do 10.30. Nikt nie miał
dostępu do telefonu, po prostu ja tego smsa nie wysłalem.
Nie ukrywam że cały czar play prysł.... wiem że zostałem oszukany
Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.
Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2010-07-21 20:32:00
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 21-07-2010 o 22:14:35 <p...@g...pl> napisał(a):
> Witam,
>
> Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było
> moje
> zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl
>
> W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie
> z
> tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod
> numer 75550
> Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest
> kazde
> inne połaczenie/sms i inne duperele) w czasie kiedy ten sms poszedł
> jechalem
> akurat samochodem (robiłem trase niecałe 200km)od 8do 10.30. Nikt nie
> miał
> dostępu do telefonu, po prostu ja tego smsa nie wysłalem.
>
> Nie ukrywam że cały czar play prysł.... wiem że zostałem oszukany
Oj nie smuć się, prawdopodobnie nie zostałeś oszukany tylko to z powodu
urokliwości i czaru właśnie operatora. W Playu różne rzeczy się dzieją, co
dodają życiu dodatkowego smaczku.
> Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.
Złożyć reklamację. Chyba najlepiej zadzwonić. Można też drogą mailową i
właściwie to nie wiem, czy jest w tym jakaś różnica. Rozmowa pozbawia
wątpliwości rodzącej się w mojej głowie typu czy mail doszedł :) Składałem
dwie reklamacje i za każdym razem profesjonalny był przebieg i
zakończenie. Co mnie zdziwiło bo opinie o obsłudze w Play mam niską, nie
wspominając o systemowych ich jakiś kwiatkach.
> Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.
Właśnie jestem ciekaw, jak taka reklamacja przebiega u nich i jaki ma
skutek. Przykładowo ja mówię że nie dzwoniłem oni mówią że tak. No i co?
Nic tylko konsultant powie że uprze się taki i co takiemu zrobić ;P
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
3. Data: 2010-07-22 06:02:32
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
Dzieki za odpowiedz
Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia
Mam nadzieje ze dobrze to sprawdzą i reklamacje uwzglednią. Rozmowa na zasadzie
nie wysłalem smsa a oni że wysłalem jest delikatnie mowiac smieszna ;)
Operator powinien miec mozliwość sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej stacji
bazowej ten sms niby został wyslany. W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
dopiero o 12.46
Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może ktoś wie wiecej i
jest w stanie wyjaśnić mi jak operator może sprawdzić i wyjaśnić moją sprawę.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2010-07-22 06:14:32
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> Dzieki za odpowiedz
>
> Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia
Założę się, że pierwsza odpowiedź będzie następująca:
"
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
pośrednictwem strony internetowej .... 2010 r., dotyczące problemów z
wysyłaniem SMS-ów PREMIUM. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z
Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały
podane szczegółowe informacje dotyczące problemów z wysyłaniem SMS-ów
PREMIUM. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1
października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu.
Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o
powołanie się na numer zgłoszenia XXX Uprzejmie prosimy w korespondencji
zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam
analizę Pana zgłoszenia: oNr abonenta wysyłającego SMS: oNr abonenta
odbierającego (z prefixem międzynarodowym): oNazwa operatora do którego
są wysyłane SMSy (czy numer jest portowany) oCzy ustawienia w telefonie
są prawidłowe (centrum SMS, tekst ...)? oCzy problem dotyczy wysyłania SMS
do jednej osoby czy do różnych osób? oCzęstotliwość problemu (rzadko /
często / wszystkie SMSy): oMiasto, w którym wystąpił problem:
oDzielnica, w której wystąpił problem: oUlica, przy której wystąpił
problem: oCzy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak,
to gdzie)? oModel telefonu: oKomunikat na wyświetlaczu: oCzy po
przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie /
brak próby)? oKiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)?
oKRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem
790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24
na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe
informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta,
na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą
odpowiedź. Z poważaniem, Andrzej Kalinowski konsultant back office ds.
obsługi klienta"
A jak na nią odpowiesz, to druga odpowiedź będzie nie związana z
tematem (3/4 tekstu to zwroty grzecznościowe, przywitalne i pożegnalne,
wraz z jednym zdaniem, że ceny SMS premium są określone w cenniku).
Daj znać jak było :)
--
Liwiusz
-
5. Data: 2010-07-22 08:52:39
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 22-07-2010 o 08:02:32 <p...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):
> Operator powinien miec mozliwość sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej
> stacji
> bazowej ten sms niby został wyslany.
Czyli, że tropem może być to, że wyjdzie na jaw taki bug systemowy, że sms
premium był wysłany w Gdańsku, kiedy Ty np byłeś w Krakowie zalogowany? A
co jeśli będzie taki bug systemowy, co wszystko będzie dobrze? W logach
będzie że sms premium został wysłany doładnie i zgodnie z BTSem w którym
byłeś zalogowany w tym czasie.
> W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
> dopiero o 12.46
Odpowiedź - "Uprzejmie informujemy że pierwszego smsa jakiego Pan wysłał
był smsem premium wysłany o 8:39" hihi
> Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może ktoś wie
> wiecej i
> jest w stanie wyjaśnić mi jak operator może sprawdzić i wyjaśnić moją
> sprawę.
Też jestem właśnie ciekaw.
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
6. Data: 2010-07-22 12:47:39
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: "Bolek" <t...@t...com>
> Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł
A nie wyszedł czasem z Play24 ?
Bolek
-
7. Data: 2010-07-22 13:50:10
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):
> Dnia 22-07-2010 o 08:02:32 <p...@g...skasuj-to.pl> napisa=B3(a):=
>
>
> > Operator powinien miec mozliwo=B6=E6 sprawdzenia w logach kiedy i z ja=
> kiej =
>
> > stacji
> > bazowej ten sms niby zosta=B3 wyslany.
>
> Czyli, =BFe tropem mo=BFe by=E6 to, =BFe wyjdzie na jaw taki bug systemo=
> wy, =BFe sms =
>
> premium by=B3 wys=B3any w Gda=F1sku, kiedy Ty np by=B3e=B6 w Krakowie za=
> logowany? A =
>
> co je=B6li b=EAdzie taki bug systemowy, co wszystko b=EAdzie dobrze? W l=
> ogach =
>
> b=EAdzie =BFe sms premium zosta=B3 wys=B3any do=B3adnie i zgodnie z BTSe=
> m w kt=F3rym =
>
> by=B3e=B6 zalogowany w tym czasie.
>
> > W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
> > dopiero o 12.46
>
> Odpowied=BC - "Uprzejmie informujemy =BFe pierwszego smsa jakiego Pan wy=
> s=B3a=B3 =
>
> by=B3 smsem premium wys=B3any o 8:39" hihi
>
>
> > Nie ukrywam =BFe moja wiedza w tym temacie jest znikoma, mo=BFe kto=B6=
> wie =
>
> > wiecej i
> > jest w stanie wyja=B6ni=E6 mi jak operator mo=BFe sprawdzi=E6 i wyja=B6=
> ni=E6 moj=B1 =
>
> > spraw=EA.
>
> Te=BF jestem w=B3a=B6nie ciekaw.
>
>
Nie wiem jakie mają metody ale mogą mnie sprawdzać jak tylko chcą.
Nie może im wyjść z logów że sms wyszedl z bts w którym wówczas przebywałem
ponieważ ten sms z mojego tel nigdy nie został wysłany.
Sprawdziłem numer 75550 i jest to 1 dniowe konto premium na rapidshare.
Jeśli ktos w jakis sposob spowodował wysłanie takiego smsa obciążając moj
numer to musiał jeszcze w jakiś sposób odebrać odpowiedz. To też jest
zastanawiające. Oszustwo doskonałe ? A moze bład/pomyłka systemu play...
Boje sie że kolejny raz zostane oszukany, zachęcałem znajomych, wychwalałem
play a tu taki cyrk wyszedł. Za 3 miesiące miałem przenosić 2 numery z ery
biznes. Jak będą robić ze mnie wariata i oszusta to zmienie zdanie o tej
sieci.
Bolek <t...@t...com> napisał(a):
>
> > Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł
>
> A nie wyszedł czasem z Play24 ?
>
> Bolek
>
Sprawdziłem play24
Gdy sie zalogowalem wczoraj i kliknąłem na ostatni logowanie ukazała sie data
Ostatnie udane logowanie: 01/07/2010
Wiec wykluczyłem że ktos to mogł zrobic gdyby nawet w jakiś sposób poznał
moje hasło.
Dodatkowo w Bramka SMS/MMS jest status wysyłanych wiadomości, z tego statusu
wynika że ostatniego smsa z play24 wysłałem "08-03-2010 12:00 48604xxxxxx
SMS wysłana"
To wszystko pracownik play może sobie dokładnie sprawdzić.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2010-07-26 08:49:51
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i27kfa$21r$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było
> moje
> zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl
>
> W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie z
> tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod
> numer 75550
> Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest
> kazde >
czemu twierdzisz że nie wyszedł?
czy miałeś zawsze ten telefon przy sobie?
czy smsów wychodzących nie da się skasować z historii?
-
9. Data: 2010-07-26 11:34:09
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
> Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:i27kfa$21r$1@inews.gazeta.pl...
> > Witam,
> >
> > Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było
> > moje
> > zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl
> >
> > W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie z
> > tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod
> > numer 75550
> > Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest
> > kazde >
> czemu twierdzisz że nie wyszedł?
> czy miałeś zawsze ten telefon przy sobie?
Sms nie wyszedl z mojego tel gdyż mam go przy sobie zawsze caly czas. Pozatym
nie ma w domu osob ktore moglyby cos takiego wyslac. W pracy tym bardziej.
Jestem pewien na 100% ze sms nie wyszedl z mojego telefonu. Gdybym mial choc
cień podejrzeń to nie robiłbym reklamacji.
> czy smsów wychodzących nie da się skasować z historii?
smsy mozna skasowac z folderu wiadomości wysłanych ale nie z rejestru
połączeń. Mozna skasowac tylko cały rejestr, pojedynczych wpisów nie da sie
usuwać.
W rejestrze jest kazde działanie jakie wykonałem telefonem, rozmowa
przychodząca, wychodząca, sms wychodzący, przychodzący, połaczenia wlan, gprs
itp
Jak juz wczesniej pisałem porownalem rejestr w telefonie z tym na play24 i
brakuje dokładnie 1 pozycji, tej dotyczacej rzekomego wysłania smsa premium.
Skoro raz zostalem oszukany (celowo lub przez blad systemu) to nie wykluczone
że w przyszlosci znowu mnie orżną, teraz wszystko zalezy od play, trzeba
bedzie to podziękuje i zmienie siec. (Rok temu uciekłem z ery do play)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
10. Data: 2010-07-30 14:21:35
Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres
korespondencyjny: ----- Warszawa, 28 lipca 2010 roku Nr zgłoszenia: --- Nr
telefonu: Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie zarejestrowane 22 lipca
2010 roku za pośrednictwem naszego serwisu „Play24”, dotyczące opłaty
naliczonej za wysłanie wiadomości sms Premium. Uprzejmie informujemy, że 19
lipca 2010 roku o godzinie 8:39:26 został wysłany sms specjalny pod 75550 o
treści „Bingo C” . Zgodnie z Cennkiem Oferty Play Fresh za wysłanie
wiadomości na numer zaczynający się na 75 xxx pobierana jest opłata w
wysokości 5 zł (6,10 zł z VAT). Zaznaczamy, że nie jesteśmy organizatorem
konkursu. Zgodnie z Regulaminem Konkursu BINGO „1. Konkurs „BINGO”,
zwany
dalej Konkursem, organizowany jest przez RA Link Solutions Limited z siedzibą
w Orchard Lea, Drift Road, Winkfield, Windsor, SL4 4RU United Kingdom zwaną
dalej „RA Link”. Z Regulaminem można zapoznać się na stronie http://
www.extrabingo.eu/Regulamin.php. Dodatkowo zaznaczamy, że zgodnie z
Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o. o. dla
Użytkowników: „Abonent odpowiada za skutki wynikające z używania Karty SIM/
USIM przez osoby trzecie lub korzystanie przez osoby trzecie z uprawnień
określonych w Umowie lub Regulaminie oraz skutki powstałe w związku ze
znajomością przez osoby trzecie Kodu PIN, Kodu PUK albo Hasła”. W związku z
powyższym odwołanie zostało uznane za niezasadne. Wspomniana kwota nie
zostanie skorygowana. Wierzymy, że powyższe pismo wyjaśnia poruszone kwestie.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play
telefonicznie pod numerem 790500500 lub *500 z telefonu sieci Play, faxem (22
319 44 11), listownie, pocztą elektroniczną (o...@p...pl) lub za
pośrednictwem strony WWW. Z poważaniem Anna Ciechańskakonsultant ds. obsługi
klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego.
Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do
Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty
otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu
postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać
reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych
roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem
powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym
przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy
Prezesie UKE. P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207
NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.
-----
to widze bingo a google podpowiadało ze ten numer to konto rapidshare,
ciekawe...
odnosnie reklamacji to gow** tam sprawdzili, skoro raz mnie oszukali to moga
kolejny raz, wykorzystam kase co mam jeszcze na koncie (ponad 50zl) i
przechodze do innej sieci
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/