  • 1. Data: 2010-07-21 20:14:35
    Temat: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: <p...@g...pl>

    Witam,

    Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było moje
    zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl

    W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie z
    tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod
    numer 75550
    Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest kazde
    inne połaczenie/sms i inne duperele) w czasie kiedy ten sms poszedł jechalem
    akurat samochodem (robiłem trase niecałe 200km)od 8do 10.30. Nikt nie miał
    dostępu do telefonu, po prostu ja tego smsa nie wysłalem.

    Nie ukrywam że cały czar play prysł.... wiem że zostałem oszukany

    Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.
    Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.

  • 2. Data: 2010-07-21 20:32:00
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-07-2010 o 22:14:35 <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dostępu do telefonu, po prostu ja tego smsa nie wysłalem.
    >
    > Nie ukrywam że cały czar play prysł.... wiem że zostałem oszukany

    Oj nie smuć się, prawdopodobnie nie zostałeś oszukany tylko to z powodu
    urokliwości i czaru właśnie operatora. W Playu różne rzeczy się dzieją, co
    dodają życiu dodatkowego smaczku.

    > Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.

    Złożyć reklamację. Chyba najlepiej zadzwonić. Można też drogą mailową i
    właściwie to nie wiem, czy jest w tym jakaś różnica. Rozmowa pozbawia
    wątpliwości rodzącej się w mojej głowie typu czy mail doszedł :) Składałem
    dwie reklamacje i za każdym razem profesjonalny był przebieg i
    zakończenie. Co mnie zdziwiło bo opinie o obsłudze w Play mam niską, nie
    wspominając o systemowych ich jakiś kwiatkach.

    > Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.

    Właśnie jestem ciekaw, jak taka reklamacja przebiega u nich i jaki ma
    skutek. Przykładowo ja mówię że nie dzwoniłem oni mówią że tak. No i co?
    Nic tylko konsultant powie że uprze się taki i co takiemu zrobić ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-22 06:02:32
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzieki za odpowiedz

    Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia

    Mam nadzieje ze dobrze to sprawdzą i reklamacje uwzglednią. Rozmowa na zasadzie
    nie wysłalem smsa a oni że wysłalem jest delikatnie mowiac smieszna ;)
    Operator powinien miec mozliwość sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej stacji
    bazowej ten sms niby został wyslany. W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
    dopiero o 12.46
    Nie ukrywam że moja wiedza w tym temacie jest znikoma, może ktoś wie wiecej i
    jest w stanie wyjaśnić mi jak operator może sprawdzić i wyjaśnić moją sprawę.

  • 4. Data: 2010-07-22 06:14:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Dzieki za odpowiedz
    >
    > Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia

    Założę się, że pierwsza odpowiedź będzie następująca:

    "
    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    pośrednictwem strony internetowej .... 2010 r., dotyczące problemów z
    wysyłaniem SMS-ów PREMIUM. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z
    Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały
    podane szczegółowe informacje dotyczące problemów z wysyłaniem SMS-ów
    PREMIUM. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1
    października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu.
    Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o
    powołanie się na numer zgłoszenia XXX Uprzejmie prosimy w korespondencji
    zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam
    analizę Pana zgłoszenia: oNr abonenta wysyłającego SMS: oNr abonenta
    odbierającego (z prefixem międzynarodowym): oNazwa operatora do którego
    są wysyłane SMSy (czy numer jest portowany) oCzy ustawienia w telefonie
    są prawidłowe (centrum SMS, tekst ...)? oCzy problem dotyczy wysyłania SMS
    do jednej osoby czy do różnych osób? oCzęstotliwość problemu (rzadko /
    często / wszystkie SMSy): oMiasto, w którym wystąpił problem:
    oDzielnica, w której wystąpił problem: oUlica, przy której wystąpił
    problem: oCzy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak,
    to gdzie)? oModel telefonu: oKomunikat na wyświetlaczu: oCzy po
    przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie /
    brak próby)? oKiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)?
    oKRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
    za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem
    790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24
    na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe
    informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
    usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta,
    na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą
    odpowiedź. Z poważaniem, Andrzej Kalinowski konsultant back office ds.
    obsługi klienta"

    A jak na nią odpowiesz, to druga odpowiedź będzie nie związana z
    tematem (3/4 tekstu to zwroty grzecznościowe, przywitalne i pożegnalne,
    wraz z jednym zdaniem, że ceny SMS premium są określone w cenniku).

    Daj znać jak było :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-07-22 08:52:39
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-07-2010 o 08:02:32 <p...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Operator powinien miec mozliwość sprawdzenia w logach kiedy i z jakiej
    > stacji
    > bazowej ten sms niby został wyslany.

    Czyli, że tropem może być to, że wyjdzie na jaw taki bug systemowy, że sms
    premium był wysłany w Gdańsku, kiedy Ty np byłeś w Krakowie zalogowany? A
    co jeśli będzie taki bug systemowy, co wszystko będzie dobrze? W logach
    będzie że sms premium został wysłany doładnie i zgodnie z BTSem w którym
    byłeś zalogowany w tym czasie.

    > W dniu 19.07 pierwszego smsa wyslalem
    > dopiero o 12.46

    Odpowiedź - "Uprzejmie informujemy że pierwszego smsa jakiego Pan wysłał
    był smsem premium wysłany o 8:39" hihi

    Też jestem właśnie ciekaw.

  • 6. Data: 2010-07-22 12:47:39
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł

    A nie wyszedł czasem z Play24 ?

    Bolek

  • 7. Data: 2010-07-22 13:50:10
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > wy, =BFe sms =
    >
    > premium by=B3 wys=B3any w Gda=F1sku, kiedy Ty np by=B3e=B6 w Krakowie za=
    > logowany? A =
    >
    > co je=B6li b=EAdzie taki bug systemowy, co wszystko b=EAdzie dobrze? W l=
    > ogach =
    >
    > b=EAdzie =BFe sms premium zosta=B3 wys=B3any do=B3adnie i zgodnie z BTSe=
    > m w kt=F3rym =
    >
    > by=B3e=B6 zalogowany w tym czasie.

    > Odpowied=BC - "Uprzejmie informujemy =BFe pierwszego smsa jakiego Pan wy=
    > s=B3a=B3 =
    >
    > by=B3 smsem premium wys=B3any o 8:39" hihi

    Nie wiem jakie mają metody ale mogą mnie sprawdzać jak tylko chcą.
    Nie może im wyjść z logów że sms wyszedl z bts w którym wówczas przebywałem
    ponieważ ten sms z mojego tel nigdy nie został wysłany.

    Sprawdziłem numer 75550 i jest to 1 dniowe konto premium na rapidshare.
    Jeśli ktos w jakis sposob spowodował wysłanie takiego smsa obciążając moj
    numer to musiał jeszcze w jakiś sposób odebrać odpowiedz. To też jest
    zastanawiające. Oszustwo doskonałe ? A moze bład/pomyłka systemu play...
    Boje sie że kolejny raz zostane oszukany, zachęcałem znajomych, wychwalałem
    play a tu taki cyrk wyszedł. Za 3 miesiące miałem przenosić 2 numery z ery
    biznes. Jak będą robić ze mnie wariata i oszusta to zmienie zdanie o tej
    sieci.

    Bolek <t...@t...com> napisał(a):

    > A nie wyszedł czasem z Play24 ?
    >
    > Bolek

    Sprawdziłem play24
    Gdy sie zalogowalem wczoraj i kliknąłem na ostatni logowanie ukazała sie data
    Ostatnie udane logowanie: 01/07/2010
    Wiec wykluczyłem że ktos to mogł zrobic gdyby nawet w jakiś sposób poznał
    moje hasło.
    Dodatkowo w Bramka SMS/MMS jest status wysyłanych wiadomości, z tego statusu
    wynika że ostatniego smsa z play24 wysłałem "08-03-2010 12:00 48604xxxxxx
    SMS wysłana"
    To wszystko pracownik play może sobie dokładnie sprawdzić.

  • 8. Data: 2010-07-26 08:49:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numer 75550
    > Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest
    czemu twierdzisz że nie wyszedł?
    czy miałeś zawsze ten telefon przy sobie?
    czy smsów wychodzących nie da się skasować z historii?

  • 9. Data: 2010-07-26 11:34:09
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czemu twierdzisz że nie wyszedł?
    > czy miałeś zawsze ten telefon przy sobie?
    Sms nie wyszedl z mojego tel gdyż mam go przy sobie zawsze caly czas. Pozatym
    nie ma w domu osob ktore moglyby cos takiego wyslac. W pracy tym bardziej.
    Jestem pewien na 100% ze sms nie wyszedl z mojego telefonu. Gdybym mial choc
    cień podejrzeń to nie robiłbym reklamacji.
    > czy smsów wychodzących nie da się skasować z historii?
    smsy mozna skasowac z folderu wiadomości wysłanych ale nie z rejestru
    połączeń. Mozna skasowac tylko cały rejestr, pojedynczych wpisów nie da sie
    usuwać.

    W rejestrze jest kazde działanie jakie wykonałem telefonem, rozmowa
    przychodząca, wychodząca, sms wychodzący, przychodzący, połaczenia wlan, gprs
    itp
    Jak juz wczesniej pisałem porownalem rejestr w telefonie z tym na play24 i
    brakuje dokładnie 1 pozycji, tej dotyczacej rzekomego wysłania smsa premium.
    Skoro raz zostalem oszukany (celowo lub przez blad systemu) to nie wykluczone
    że w przyszlosci znowu mnie orżną, teraz wszystko zalezy od play, trzeba
    bedzie to podziękuje i zmienie siec. (Rok temu uciekłem z ery do play)

  • 10. Data: 2010-07-30 14:21:35
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres
    korespondencyjny: ----- Warszawa, 28 lipca 2010 roku Nr zgłoszenia: --- Nr
    telefonu: Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie zarejestrowane 22 lipca
    2010 roku za pośrednictwem naszego serwisu &#8222;Play24&#8221;, dotyczące opłaty
    naliczonej za wysłanie wiadomości sms Premium. Uprzejmie informujemy, że 19
    lipca 2010 roku o godzinie 8:39:26 został wysłany sms specjalny pod 75550 o
    treści &#8222;Bingo C&#8221; . Zgodnie z Cennkiem Oferty Play Fresh za wysłanie
    wiadomości na numer zaczynający się na 75 xxx pobierana jest opłata w
    wysokości 5 zł (6,10 zł z VAT). Zaznaczamy, że nie jesteśmy organizatorem
    konkursu. Zgodnie z Regulaminem Konkursu BINGO &#8222;1. Konkurs &#8222;BINGO&#8221;,
    zwany
    dalej Konkursem, organizowany jest przez RA Link Solutions Limited z siedzibą
    w Orchard Lea, Drift Road, Winkfield, Windsor, SL4 4RU United Kingdom zwaną
    dalej &#8222;RA Link&#8221;. Z Regulaminem można zapoznać się na stronie http://
    www.extrabingo.eu/Regulamin.php. Dodatkowo zaznaczamy, że zgodnie z
    Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o. o. dla
    Użytkowników: &#8222;Abonent odpowiada za skutki wynikające z używania Karty SIM/
    USIM przez osoby trzecie lub korzystanie przez osoby trzecie z uprawnień
    określonych w Umowie lub Regulaminie oraz skutki powstałe w związku ze
    znajomością przez osoby trzecie Kodu PIN, Kodu PUK albo Hasła&#8221;. W związku z
    powyższym odwołanie zostało uznane za niezasadne. Wspomniana kwota nie
    zostanie skorygowana. Wierzymy, że powyższe pismo wyjaśnia poruszone kwestie.
    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta Play
    telefonicznie pod numerem 790500500 lub *500 z telefonu sieci Play, faxem (22
    319 44 11), listownie, pocztą elektroniczną (o...@p...pl) lub za
    pośrednictwem strony WWW. Z poważaniem Anna Ciechańskakonsultant ds. obsługi
    klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego.
    Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do
    Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty
    otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia
    Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu
    postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać
    reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych
    roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem
    powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym
    przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy
    Prezesie UKE. P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207
    NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 48 456 500,00 ZŁ.

    -----
    to widze bingo a google podpowiadało ze ten numer to konto rapidshare,
    ciekawe...
    odnosnie reklamacji to gow** tam sprawdzili, skoro raz mnie oszukali to moga
    kolejny raz, wykorzystam kase co mam jeszcze na koncie (ponad 50zl) i
    przechodze do innej sieci