  • 1. Data: 2010-07-21 15:53:37
    Temat: Pożegnanie z SE k800i - jaki aparat teraz?
    Od: Alan <s...@g...pl>

    Witam!
    Wczoraj pływając na motorówce po Bałtyku utopiłem przypadkowo swój
    k800i razem z kartąSIM Orange Go (tu nie problem bo Orange wydaje
    duplikaty) oraz kartą pamięci 4GB :(
    Telefon mialem bezsim locka na CID53, do tego dorzuconych pare patchy
    - np. na date i godzinę na ekranie, szybkie przewijanie i
    usprawniający odtwarzacz muzyki.

    Generalnie po blisko 2 latach użytkowania telefonu wiem że jeśli nie
    trafi mi się jakaś mega okazja to już nie planuję nabyć drugiego k800.
    Czemu?

    K800i to sympatyczny telefon o zgrabnej budowie, przyzwoitym
    wyświetlaczu, ze znakomitym jak na komórkę aparatem fotograficznym z
    lampą i odtwarzaczem muzyki oraz dość wydajnej baterii.
    Chciałbym żeby następny telefon miał powyższe opcje rozwinięte
    przynajmniej w tym samym stopniu a wiem że nawet o wiele nowsze
    telefony nie oferują tak dużo.

    Niestety nie ma róży bez kolców. Po zakupie jako nowy w punkcie GSM
    już po 2 tygodniach padł po podłączeniu do telewizora przez USB.
    Siadła płyta główna. Jakieś 2 miesiące temu zmuszony byłem wymienić
    płytkę klawiatury bo przestał działać jeden z klawiszy funkcyjnych.
    Oczywiście płytka już OEMowska i różnica była odczuwalna przy montażu
    i użytkowaniu. Do tego telefon okazał się niezbyt szczelny na kurz i
    pyłki. Trzymany w kieszeni spodni wymagał co jakiś czas rozbierania i
    przeczyszczenia panelu od środka. Wkurzała też czasem zasłonka od
    aparatu przy noszeniu telefonu w spodniach oraz gniazdo ładowania
    (słuchawkowe) które czasem nie łączyło jak należy. W telefonie
    brakowało mi w zasadzie wsparcia jedynie pełnego odczytywania PDFow bo
    aplikacja w javie to nie pełne rozwiązanie (nie radziła sobie z
    bardziej skomplikowanymi plikami z tabelkami jak np. rozkład jazdy)

    Teraz pytanie jaki telefon wybrać?
    Myślę o jakimś aparacie dotykowym (nie wiem czy te touchpady są
    faktycznie równie praktyczne co klawisze bo słyszałem już głosy
    zwolenników i przeciwników a samemu mi trudno stwierdzić bo bawiłem
    się takimi aparatami sporadycznie i przyznam że wprawy w posługiwaniu
    się nimi wielkiej nie nabrałem).
    Rozważam nad jakimś aparatem Samsunga opartym na Androidzie albo o
    jakieś Noki (w przeszłości miałem N95 ale osłabiała mnie jej słaba
    bateria oraz rozsuwający się slajder przy wyjmowania ze spodni :) ) z
    Symbianem na pokładzie który przypadł mi do gustu.
    Na aparat chciałbym wydać 350-500zł

  • 2. Data: 2010-07-21 17:00:28
    Temat: Re: Pożegnanie z SE k800i - jaki aparat teraz?
    Od: z <z...@g...pl>

    Alan pisze:
    > Witam!
    > Wczoraj pływając na motorówce po Bałtyku utopiłem przypadkowo swój
    > k800i

    No to witaj w klubie. Mój odpukać jeszcze działa chociaż też już pływał.
    Za sensowne pieniądze nie znajdziesz telefonu o podobnej
    funkcjonalności. Jeśli oczywiście warunkiem jest jakość zdjęć.
    Ja poluję na SEC901. Miała chwilę Era trzeba było brać a nie się
    zastanawiać. Ewentualnie SEC905. Ostatnio w serwisie mówili że taśmy się
    psują bo tam się wsuwa wysuwa co tylko może.
    Krótko mówiąc tylko używane bo operatorzy nie mają.

    PS. Czy jakaś inna firma robi telefony z ksenonową lampą błyskową???

  • 3. Data: 2010-07-21 18:21:47
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 21-07-2010 19:00, z pisze:

> [...]
    > Krótko mówiąc tylko używane bo operatorzy nie mają.

    > PS. Czy jakaś inna firma robi telefony z ksenonową lampą błyskową???
    Jeśli chodzi o jakość zdjęć to polecam samsungi

  • 4. Data: 2010-07-21 19:02:23
    Od: z <z...@g...pl>

    DanW pisze:

    > Jeśli chodzi o jakość zdjęć to polecam samsungi

    A konkretnie który model zrobi przynajmniej tak dobre zdjęcia jak K800.
    Czy ma lampę ksenonową? Nie potrzebuję mnóstwo megapixeli. 2 Mega z k750
    mi wystarczały tylko lampy nie było.

    PS. SEC501 robi bardzo zbliżone tylko też z diodami.

  • 5. Data: 2010-07-21 20:31:36
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    z pisze:

    > A konkretnie który model zrobi przynajmniej tak dobre zdjęcia jak K800.
    Trochę inna półka cenowa, ale w promocji można się zmieścić kwotowo:
    samsung wave.
    Jakość zdjęć (jak na telefon) powala. Na fotce monitora LCD widać
    przerwy między pikselami :-)
    Oczywiście może robić za "skaner" (tekst czcionką 8 na A4 jest czytelny).

    > Czy ma lampę ksenonową?
    Dioda, ale mocna (mocniejsza niż w SE D750), tylko z jakiegoś
    tajemniczego powodu nie da się jej włączyć jako latarki.
    --
    sendilkelm

  • 6. Data: 2010-07-22 14:07:31
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    lg gt540 robi ladne zdjecia , ale nie ma lampy, robi tez bardzo ladne jak na
    komorke filmy.
    (SE k800i mialem przed tym)
    \

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 7. Data: 2010-07-22 17:38:08
    Temat: Re: Pożegnanie z SE k800i - jaki ap=?ISO-8859-2?Q?arat_teraz=3F?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    z wrote:
    > Ja
    > poluję na SEC901. Miała chwilę Era trzeba było brać a nie się
    > zastanawiać.

    Dla mnie teraz c901 to ideał telefonu "telefonu" (a nie PDA). W
    odróżnieniu od K800 i K810, ma nie tylko lampę błyskową, ale też zwykłą
    "latarkę" LEDową. Poza tym 3G i małe rozmiary, przy tym znacznie lżejszy
    od c902 (bo nie ma metalowych elementów) oraz wyposażony... w normalne,
    zdrowe suwadło zakrywające "obiektyw" - nie tak wynalazek jak w c902.
    Ja kupiłem za 400 PLN nowy w drugiej ręki, z papierami.

    Jakub

  • 8. Data: 2010-07-23 05:49:53
    Od: z <z...@g...pl>

    Kotlet mielony pisze:
    > lg gt540 robi ladne zdjecia , ale nie ma lampy, robi tez bardzo ladne
    > jak na komorke filmy.
    > (SE k800i mialem przed tym)
    > \

    No i ciągle mi wychodzi że lepiej kupić SEC510 niż te fajne cuda które
    nie są mi potrzebne.
    Mały, zgrabny, robi takie same zdjęcia w słońcu jak k800 i ma diodową
    lampę.:-(
    Jego plusem są bardzo ładne filmy i duży wyświetlacz w porównaniu z k800
    za 300 zł chyba da się już kupić

  • 9. Data: 2010-07-23 08:32:52
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lampę.:-(
    > Jego plusem są bardzo ładne filmy i duży wyświetlacz w porównaniu z k800

    mam jeszcze LG KU 990i fajny, ale przy wiekszej ilosci zdjec przymula wiec
    najelipiej przerzucac
    na kopmpa. Ma wideorozmowy, bez systemu operacyjnego aparat 5 megapixeli ,
    do wyboru auto lub manualny focus
    (manualne ustawianie ostrosci czyli imitacja lustrzanki), no i lampe
    blyskowa niestety led. DO 300 zl na allegro kupisz nowy

  • 10. Data: 2010-07-23 09:32:57
    Temat: Re: Po????????????????????????????????????????
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    > (manualne ustawianie ostrosci czyli imitacja lustrzanki), no i lampe
    > blyskowa niestety led. DO 300 zl na allegro kupisz nowy

    Piszesz że lampa błyskowa ledowa
    a tu że ksenonowa
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/ku990/test/293/Foto
    graficzna_natura.html

    Bawiłem się wczoraj C510. Pewnie jestem rozbestwiony :-) ale trochę
    słabsze oświetlenie i tragedia. Te diody nic nie dają.