  • 1. Data: 2010-07-20 14:29:55
    Temat: Samsung U700 nie działają klawisze na klapce.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Jak w temacie.
    Po odsunięciu klapki nie działa ani przycisk ani kółeczko ani widoczne
    ani podświetlane przyciski.
    Można natomiast swobodnie używać klawiszy klawiatury.
    Kilka razy pojawił się napis "odblokuj".

    Cos źle zrobiłem ?.
    Samsung kupiony z drugiej reki, bez instrukcji niestety.

    Może ktoś wspomóc rada ?

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2010-07-20 18:45:42
    Temat: Re: Samsung U700 nie działają klawisze na klapce.
    Od: "Enrico Pallazzo" <b...@g...pl>

    > Może ktoś wspomóc rada ?

    Typowy problem tego modelu. Tasiemka do wymiany.

  • 3. Data: 2010-07-20 22:40:59
    Od: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Enrico Pallazzo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i24qsk$r34$...@i...gazeta.pl...

    > Typowy problem tego modelu. Tasiemka do wymiany.

    Potwierdzam. Kilka dni temu wymieniłem. Objawy identyczne.

  • 4. Data: 2010-07-21 05:57:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-07-21 00:40, Krzysztof.Wocial pisze:

    > Użytkownik "Enrico Pallazzo" <b...@g...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i24qsk$r34$...@i...gazeta.pl...

    > Potwierdzam. Kilka dni temu wymieniłem. Objawy identyczne.

    Bardzo dziękuje za odpowiedź.
    Tylko dlaczego te klawisze działają doskonale, jeśli klapka jest zasunięta.?

    Pozdrawiam
    WW