  • 1. Data: 2010-07-21 21:17:09
    Temat: nokia c5 - opinie
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Co myślicie o tym wynalazku?
    obecnie mam n95 i wykorzystuje ją (oprócz rozmów i sms) wlasciciwie tylko
    jako chwilowy aparat, mp3 player, czasem nawigacja piesza, i serfowania po
    necie gdy znajde wifi. Mam propozycje wymienić ją na model C5, nówka z
    salonu. Podoba mi sie w niej pełna navi drogowa i duzo mniejsze gabaryty.
    Design tez jest niczego sobie. Ludzie mówią, ze zdarzają sie niedopasowane
    plastiki i szybko ściera sie lakier z klawiszy nawigacyjnych. Warto
    wymieniać staruszka na taką zabawke?

    Jacek

  • 2. Data: 2010-07-21 22:40:17
    Temat: Re: nokia c5 - opinie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-07-2010 o 23:17:09 Jacek <s...@w...pl> napisał(a):

    > Co my?licie o tym wynalazku?
    > obecnie mam n95 i wykorzystuje j? (oprócz rozmów i sms) wlasciciwie tylko
    > jako chwilowy aparat, mp3 player, czasem nawigacja piesza, i serfowania
    > po
    > necie gdy znajde wifi. Mam propozycje wymieniae j? na model C5, nówka z
    > salonu. Podoba mi sie w niej pe?na navi drogowa i duzo mniejsze gabaryty.
    > Design tez jest niczego sobie. Ludzie mówi?, ze zdarzaj? sie
    > niedopasowane
    > plastiki i szybko ?ciera sie lakier z klawiszy nawigacyjnych. Warto
    > wymieniaae staruszka na tak? zabawke?

    Dużo nie na temat, ale widzę że technicznie (i gabarytowo) ta Nokia jest
    identyczna co obecnie używana przeze mnie 6730c (C5 ma trochę lepszą
    baterię i 3.5mm). To jezeli to te same fony, to o 6730 mogę powiedzieć że
    po pierwsze jest bardzo szybka, po prostu rakieta (600Mhz), bateria 3=4
    dni, satelity w A-GPS (same GPS nigdy nie sprawdzałem) łapie w ciągu
    5-10s! w mieszkaniach wolniej ale też. I ogólnie bardzo fajny telefonik,
    mały, lekki.

    Klawisze nawigacyjne to chyba w każdej się wycierają..
    Wymień, wymień, tą cegłę C95

    BTW.
    Ale wiesz ze C5 nie ma wifi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-24 15:40:27
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dziś oglądałem w miejskiej macalni (MediaMarkt) i ładny ten aparacik, ale
    w dotyku wyjątkowo plastikowy, normalnie mydelniczka, a że dość lekki to
    ta jego plastikowość powodowała że wypadał z ręki. Może dlatego że nóeka i
    plastik taki "nie dotarty" I nie wiem, ale jakoś troszkę wolniej system
    chodził (od 6730), ale to dziwne bo procek też 600MHz. aha, i nie ma
    przycisku aparatu foto, dziwne.

  • 4. Data: 2010-07-24 19:03:24
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-24 17:40, Piotr M pisze:
    > aha, i nie ma
    > przycisku aparatu foto, dziwne.

    Nie wyświetla się ten przycisk nawet?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-07-24 19:38:13
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 24-07-10 21:03, Animka pisze:

    > Nie wyświetla się ten przycisk nawet?

    Ano nie. To taka nowa polityka Nokii: fon ma fotopstryk, ale zdjęcia
    zrobić się nie da ;-P

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 6. Data: 2010-07-24 19:40:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 21:38:13 +0200, ALEX napisał(a):

    > Ano nie. To taka nowa polityka Nokii: fon ma fotopstryk, ale zdjęcia
    > zrobić się nie da ;-P

    Może postanowili wyprzedzić Apple - telefon robi zdjęcia wtedy kiedy chce
    producent, a nie użytkownik?

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-07-24 20:00:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-07-2010 o 21:40:04 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Może postanowili wyprzedzić Apple - telefon robi zdjęcia wtedy kiedy chce
    > producent, a nie użytkownik?

    Ja np lubię taki przycisk bo można szybko uruchomić tryb foto, a później
    czy to ten, czy jakiś inny funkcyjny będzie służył jako spust migawki, to
    dla mnie ganz egal.. Nawet wolałbym to robić np tym środkowym kwadratowym,
    bo wtedy jedną ręką łatwiej zrobić fotkę (np jadąc rowerem), a tak to
    trzymać, dbać o nieporuszenie i jakimś palcem od góry naciskać, to już dla
    mnie ekwilibrystyka.

  • 8. Data: 2010-07-24 20:50:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-24 21:38, ALEX pisze:

    > Ano nie. To taka nowa polityka Nokii: fon ma fotopstryk, ale zdjęcia
    > zrobić się nie da ;-P

    A mój nie ma fotopstryku, ale ma polecenie zrób zdjęcie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-25 03:48:17
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 24-07-10 21:40, Waldek Godel pisze:

    > Może postanowili wyprzedzić Apple - telefon robi zdjęcia wtedy kiedy chce
    > producent, a nie użytkownik?

    Wiesz jak patrzę jaki regres robi Nokia to zęby bolą, to co było
    logiczne i sensowne w low-endach czy s60v2, to w s60v5 (i w s60v3 też)
    jest rozwiązane od dupy strony :-( Zwłaszcza przeglądarka JPG i
    odtwarzacz MP3. Coś czuję że po prawie 10 latach użyszkodniczenia Nokii
    trzeba będzie wziąć z nią rozwód, hmmm.
    BTW Kiedyś w telewizornii widziałem film o iPodzie, OIDP classic.
    Początek normalny, ale jak wkroczył $teve to się zaczęło. Albo
    purnonsensowny kabaret albo dom wariatów. Przebija nawet Monty Pythona.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 10. Data: 2010-07-25 03:52:30
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 24-07-10 22:50, Animka pisze:

    > A mój nie ma fotopstryku, ale ma polecenie zrób zdjęcie.

    A zdjęcia robi?
    BTW Pomysł wyświetlania przycisków na niedotykowym wyświetlaczu jest co
    najmniej wizjonerski i futurystyczny. Jesteś moją idolką ;->

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm