    From: <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Date: Wed, 21 Jul 2010 20:14:35 +0000 (UTC)

    Witam,

    Miałem na koncie ponad 60zl, sprawdziłem sobie stan konta i jakie było moje
    zdziwienie gdy zobaczyłem tam 55zl

    W telefonie mam dokładny rejestr, dokładnie porównałem wpisy w telefonie z
    tymi na stronie play24 i wedlug play24 wysłalem smsa o 8.39 za 6,1zl pod
    numer 75550
    Z mojego telefonu ten sms nigdy nie wyszedł, nie ma go w rejestrze(jest kazde
    inne połaczenie/sms i inne duperele) w czasie kiedy ten sms poszedł jechalem
    akurat samochodem (robiłem trase niecałe 200km)od 8do 10.30. Nikt nie miał
    dostępu do telefonu, po prostu ja tego smsa nie wysłalem.

    Nie ukrywam że cały czar play prysł.... wiem że zostałem oszukany

    Gdzie to zgłosić, może ktoś z tego forum pracuje w Play i mi pomoże.
    Napewno mozna to sprawdzić i wyjaśnić.