  • 11. Data: 2010-07-30 14:25:28
    Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > to widze bingo a google podpowiadało ze ten numer to konto rapidshare,
    > ciekawe...
    > odnosnie reklamacji to gow** tam sprawdzili, skoro raz mnie oszukali to moga

    Potwierdzam, że poziom odpowiedzi na reklamację z PLAYa oscyluje w
    okolicach 5 klasy podstawówki.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-07-30 14:48:47
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Potwierdzam, że poziom odpowiedzi na reklamację z PLAYa oscyluje w
    > okolicach 5 klasy podstawówki.

    Jak masz pisać debilne wiadomości to po prostu sobie daruj.
    Jestem delikatnie mowiac rozczarowany ich odpowiedzia i podejściem do tematu.
    Liczylem na to ze sprawdza to dokladniej... np za 2 dni znowu zniknie mi z
    konta 6,1zl, ta sama sytuacja, i co - przytoczą mi zdanie z regulaminu ?
    Napisze oczywiscie odwołanie ale juz teraz wiem ze nic wiecej nie zrobia.

  • 13. Data: 2010-07-30 19:38:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-30 16:48, p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > Napisze oczywiscie odwołanie ale juz teraz wiem ze nic wiecej nie zrobia.

    Nauka i wiedza kosztuje. Właśnie dowiedziałeś się, czemu niektórzy
    twierdzą, że wolą płacić więcej w B3 :-)

  • 14. Data: 2010-07-31 09:48:33
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> [...]
    > Napisze oczywiscie odwołanie ale juz teraz wiem ze nic wiecej nie zrobia.

    Pewnie odpisali zgodnie ze stanem faktycznym. Skoro masz w billingu tego SMSa to
    musiał on wyjść z Twojego NUMERU, ale niekoniecznie z Twojego TELEFONU, skoro
    jesteś tego pewien.

  • 15. Data: 2010-07-31 21:03:01
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Nauka i wiedza kosztuje. Właśnie dowiedziałeś się, czemu niektórzy
    > twierdzą, że wolą płacić więcej w B3 :-)

    Przecież tam dokładnie tak samo odpowiadają.

  • 16. Data: 2010-08-01 01:02:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-31 23:03, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Przecież tam dokładnie tak samo odpowiadają.

    W 90% się mylisz. Pozostałych 10% nie znam :-)

  • 17. Data: 2010-08-01 01:14:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 14:48:47 +0000 (UTC), p...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

    > Jestem delikatnie mowiac rozczarowany ich odpowiedzia i podejściem do tematu.
    > Liczylem na to ze sprawdza to dokladniej...

    Ale co wg Ciebie mieliby sprawdzić dokładniej i w jaki sposób? I czemu
    twierdzisz, że nie ma możliwości aby sms wyszedł z Twojego telefonu? Moim
    zdaniem taka możliwość jest - wirus lub włamanie przez wlan/bluetooth.
    Niekoniecznie musisz o tym wiedzieć i niekoniecznie takie działanie musi
    się zapisać w rejestrze.

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2010-08-01 01:37:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-08-2010 o 03:14:02 scream <n...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > zdaniem taka możliwość jest - wirus lub włamanie przez wlan/bluetooth.
    > Niekoniecznie musisz o tym wiedzieć i niekoniecznie takie działanie musi

    A co jeśli nie wirus lub włamanie? I co jeśli użytkownik nie wysłał smsa?
    Co Ty byś zrobił, bo ja nie wiem. Mam Ci dać przykład bałaganu jaki panuje
    w systemi rozliczeniowym fresch, przecież wiesz jak jest.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 19. Data: 2010-08-01 07:09:54
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > Dnia 01-08-2010 o 03:14:02 scream <n...@p...pl> napisa=B3(a):

    > do =

    > czemu
    > efonu? Moim
    > uetooth.
    > e musi
    >
    > A co je=B6li nie wirus lub w=B3amanie? I co je=B6li u=BFytkownik nie wys=
    > =B3a=B3 smsa? =
    >
    > Co Ty by=B6 zrobi=B3, bo ja nie wiem. Mam Ci da=E6 przyk=B3ad ba=B3aganu=
    > jaki panuje =
    >
    > w systemi rozliczeniowym fresch, przecie=BF wiesz jak jest.

    Jestem pewien ze nie z mojego telefonu gdyż tego dnia jak i każdego innego
    zawsze telefon mam przy sobie(na pasku), nikt mojej karty sim nie mogł wyjąć
    z telefonu, zresztą po takim działaniu automatycznie usuwa sie rejestr w
    telefonie. Natomiast moj rejestr jest i pokrywa sie w 99,99% z tym na stronie
    play24, jedyna róznica to sms premium który wedlug play wysłałem.
    Nie mam w domu też dzieci lub osob ktore mogłyby bawić sie moim telefonem.
    Wykluczam też wirus w telefonie gdyż nie interesuje mnie instalowanie
    codziennie nowych aplikacji, "łamanie telefonu" certyfikaty itp. Headset'u
    nie używam, BT zawsze wyłączone.
    Ktoś napisał ze niekoniecznie z mojego telefonu ale z mojego numeru - wiec
    odpowiadam nie mam duplikatu karty sim a obecnej nikt nie wyciągnął (efektem
    byłoby skasowanie rejestru gdyby ją ponownie włożyć).
    Liczyłem na lepsze "sprawdzenie" ze strony Play, mianowicie w jaki sposób
    wysłany został sms (ja sprawdziłem play24 i z internetowej bramki nie
    wyszedl, potwierdzeniem było ostatnie dobre logowanie, oraz historia
    wysłanych smsów z tejże bramki).
    Domyslam sie ze siec uzyskuje imei telefonu przy rejestracji do sieci, mają
    też bts'a z którego rzekomo wysłałem tego smsa premium, powinni sprawdzić czy
    o 8.39 sms wyslany został poprzez bts'a w którym wówczas przebywałem. To jest
    dla mnie dokładne sprawdzenie. DLa mnie pewne jest że nie btsy sie nie
    zgodzą.

    Tutaj nie chodzi mi o 6,1zl ale o sam fakt że zostałem oszukany i nic z tym
    nie moge zrobić oraz że na jednym razie może sie nie skończyć...

    Wczesniej też to napisałem ale sie powtórzę, gdybym miał choć cień podejrzeń
    że jednak ktoś mogł to zrobić z mojego tel nie zakładał bym tego tematu i nie
    pisal reklamacji.
    Ja jestem jednak pewien swojego i dlatego mnie to boli... ;-(

  • 20. Data: 2010-08-01 09:37:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 1 Aug 2010 07:09:54 +0000 (UTC), p...@g...SKASUJ-TO.pl
    napisał(a):

> [...]
    > Wykluczam też wirus w telefonie gdyż nie interesuje mnie instalowanie
    > codziennie nowych aplikacji, "łamanie telefonu" certyfikaty itp. Headset'u

    Skoro tak, to szanse na to, że to co mówisz jest prawdą są bliskie
    prawdopodobieństwu trafienia szóstki w totka. Inaczej po prostu nie da się
    wysłać smsa premium z Twojego numeru/aparatu, wychodzi więc na to, że albo
    masz amnezję, albo zostawiłeś bez opieki telefon na minutę i ktoś wysłał.
    Innej możliwości nie ma.

    --
    best regards,
    scream