  • 151. Data: 2011-07-22 10:35:33
    Temat: Re: plastyka obrazu
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-22 11:48:53 +0200, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> said:

    > jesteś jednak głupszy niż myślałem... a dlaczego to odpowiedz sobie sam

    Obawiam się, że to Ty zachowujesz się głupio, karmiąć trolla bez sensu.
    Podstawowa zasada juznetu brzmi: trolle niekarmione zdychają z głodu.
    Przemyśl to.

    de Fresz

  • 152. Data: 2011-07-22 10:40:58
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 6:35 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Obawiam si , e to Ty zachowujesz si g upio, karmi trolla bez sensu.
    > Podstawowa zasada juznetu brzmi: trolle niekarmione zdychaj z g odu.
    > Przemy l to.

    Obawiam sie, ze nadaremnie go uswiadamiasz.
    Ten troll, juz co najmniej jeden raz, zapowiadal, ze mnie ma KF i
    obiecywal wobec wszystkich, ze nie bedzie wiecej trollowal.
    To zwykly chlystek, ktory nie potrafi swego wlasnego zdania i
    obietnicy dotrzymac.

    ----
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 153. Data: 2011-07-22 12:02:19
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-22 12:25, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Ja twierdze to o tobie i nawet czesciowo opisalem dlaczego.
    > Ty - w odroznieniu odemnie - nie potrafisz imbecylu nawet tego, zeby
    > zapodac jakies argumenty.
    > Nie potrafiles tez imbecylu nawet nigdy podpisac sie pod tym co tu
    > pisales anonimowo i myslales, ze anonimowy pozostaniesz.
    > Gdy sie okazalo cos za sfolocz, to ci rura zmiekla.
    >
    > --------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    argument pierwszy - tylko imbecyl uznaje kogoś za kogoś innego.

  • 154. Data: 2011-07-22 12:02:51
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-22 12:35, de Fresz wrote:

    > Obawiam się, że to Ty zachowujesz się głupio, karmiąć trolla bez sensu.
    > Podstawowa zasada juznetu brzmi: trolle niekarmione zdychają z głodu.
    > Przemyśl to.

    obawiam się, że masz 100% rację ;)

  • 155. Data: 2011-07-22 12:15:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 8:02 am, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > argument pierwszy - tylko imbecyl uznaje kogoś za kogoś innego.

    Prawdziwe imbecyle, to jednak sa takie jak ty, co to boja sie ujawnic
    kim sa.
    A to ze jestes tym, ktorego strone internetowa podalem, to jest juz
    pewne.
    http://www.hubertdajnowski.pl/informacje/
    A tymi swoimi tekstami potwierdzasz tylko, ze jestes imbecylem.

    ---------

  • 156. Data: 2011-07-24 19:15:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Keyser Soze" <"f2000[wytnijto] wrote:

    > Ależ jestem co do tego jak najbardziej przekonany!
    > Dobra ekspozycja, obiektyw + obróbka i będzie wyglądać jak MF.
    >
    > Pytanie tylko, czemu trzeba się trochę postarać w cyfrze o coś,
    > co z dużym prawdopodobieństwem w MF wyszłoby prawie od niechcenia?
    > Czyżby MF miał lepszą... plastykę ? :)

    z MFa można zrobić takie same kolorowe knoty jak dwa powyżej.

    to kwestia czarnobiali.

    Muszę też zanegować, że takie zdjęcie powstało bez żadnego wysiłku z aparatu
    MF, negatyw trzeba naświetlić, wywołać, dobrać papier, naświetlić wywołać,
    podczas naświetlania przeprowadzić maskowanie i inne operacje.

    w pizde łatwo. nie ma co...

    arcydzieła same wyskakują z MFa :)

  • 157. Data: 2011-07-24 19:28:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Robert_J:

    > Oczywiście, że jest - "polish bigos". Tak samo jak są "polish
    > pierogi".

    > Nie ma czegoś takiego. Podobnie jak nie ma "szlachetności brzmienia".

    badacza szkiełko i oko...

    możemy coś zmierzyć możemy coś poczuć.

    gdy opisujemy działanie sprzętu muzycznego możemy sie równorzędnie
    posługiwać wykresami powstałymi w wyniku szczegółowej analizy pracy toru od
    wejścia do wyjścia, możemy też opisać pracę urządzenia stosując "poetyckie"
    przenośnie. Nadmiernie poetyckie przenośnie są domeną marketoidów
    usiłujących ciemniakom wciskać kable po 500 złotych, normalni specjaliści od
    akustyki też mówiąc o brzemieniu posługują sie słowami poetyckimi a nie
    tylko wykresami. Jak powiem że głośniki maja głębokie mięsiste basy oraz
    ksitaliczne soprany to jest to dość jasne, podobnie jak określenie że tony
    wysokie są zgaszone a niskie pasmo jest słabo czytelne.

    W fotografii mówimy sobie o plastyce obrazu, jedne zdjęcia wydają sie
    wskakiwać z papieru czy monitora a inne są płaskie jak deska.

  • 158. Data: 2011-07-24 19:32:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kosu wrote:

    > To chyba tylko w Polsce kupuje się Harley'a dla "szlachetnego
    > brzmienia". Na całym świecie motor jest po prostu środkiem transportu.
    > Kupuje się głównie turystyczne / off-road - zgodnie z przeznaczeniem.
    > Jak ktoś ma więcej kasy, a do tego potrzebuje motoru głównie do jazdy
    > po mieście i cieszenia się słońcem, to kupuje Harleya. Jak ktoś chce
    > się ścigać na torze, to wybiera ścigacz.

    szok...

    dlaczego na całym świecie jest tyle klubów Harleyowców do któych należą
    podstażali prawnicy, lekarze, politycy, prezesi, maklerzy itp...

  • 159. Data: 2011-07-24 21:49:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > Jak powiem że głośniki maja głębokie mięsiste basy oraz
    > ksitaliczne soprany to jest to dość jasne, podobnie jak określenie że tony
    > wysokie są zgaszone a niskie pasmo jest słabo czytelne.

    To są określenia klarownie opisujące dźwięk. Odpowiednikiem "plastyki" jest
    "wykwint" który jest identycznym bullshitem stosowanym do walenia
    przeciwnika po głowie.

    > W fotografii mówimy sobie o plastyce obrazu, jedne zdjęcia wydają sie
    > wskakiwać z papieru czy monitora a inne są płaskie jak deska.

    Jaki nóż wybierasz?

  • 160. Data: 2011-07-25 06:18:15
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 21 Lip, 15:31, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > tutaj w celach porownawczych masz dwa wyniki pomiarow MTF na tej samej
    > matrycy
    >
    > canon 100/2,8 - obiektyw niezly , rysujacy juz " plastycznie"
    >
    > http://www.colorfoto.de/testbericht/canon-ef-2-8-100
    -mm-usm-macro-an-...

    > zoom sigmy  nie majacy opini rysujacego plastycznie :
    >
    > http://www.colorfoto.de/testbericht/sigma-ex-4-5-5-6
    -12-24-mm-dg-asph...

    > porownaj sobie ksztalty krzywych.

    No to zerknij sobie na to:
    http://www.colorfoto.de/testbericht/zeiss-planar-t-1
    -4-50-mm-an-nikon-d3x-332326,923.html

    Wg twojej teorii ten planar jest dużo mniej "plastyczny" od tej sigmy
    12-24.

    > krzywe z canona sa na dluzszym odcinku plaskie , opadaj pozniej. calka
    > z tej krzywej ma wyzsza wartosc. Z lewej strony sie unosi w gore.
    >
    > Te obiektywy , ktore rysuja "plastycznie" zawsze maja z lewej strony
    > zaraz na poczatku wzrost krzywej , i wysoka wartosc. Te rysujace
    > "plasko" opadaja skosnie w dol - szybciej lub wolniej. Roznice sa
    > rozpoznawalne "golym okiem " i " golym okiem " widac roznice w jakosc
    > zdjec .

    Brniesz dalej w bzdurę, ten sam obiektym może mieć garb, lub go nie
    mieć - w zalezności od ustawionego poziomu wyostrzania. Na pewno
    różnice -2, i +2 wyostrzania widac gołym okiem, ale to nadal
    wyostrzanie, a nie jakaś ogólnie pojęta lepsza jakość zdjęć.