eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piatek] BMW za dobre na śnieg...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 428

  • 51. Data: 2010-12-04 16:18:49
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 12:02:39 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
    >> Fizyki nie oszuka niestety nawet tak dobry kierowca jak Adam Płaszczyca!
    >
    >Zgadza się. Fizyki się nie oszuka żadnymi elektronicznymi systemami.
    >Przekonują się o tym łajzy posiadające nowoczesne i w ich mniemaniu
    >pozwalające na więcej auta. Niestety, tak jak napisałeś fizyki się nie
    >oszuka. I dlatego jak kierowca jest dupa, to kończy jazdę w rowie z
    >prostego powodu, że żaden system nie pomoże, kiedy na śliskim wszystkie
    >koła pójdą w boczny poślizg.
    >Dobremu kierowcy systemy takie pomagają, łajzie za kółkiem - nic nie
    >pomoże.

    Ale na A4 ESP to by ci chyba pomogl :-)

    J.



  • 52. Data: 2010-12-04 16:22:26
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 08:36:59 -0600, Pszemol wrote:
    >Takie systemy elektroniczne nie służą do oszukiwania fizyki tylko do
    >szybszej reakcji na zmianę przyczepności pod kołami - szybszą niż
    >człowiek, najlepszy nawet kierowca, jest w stanie zauważyć...

    No i mozliwosci maja wieksze, bo kierowca nie zahamuje np tylko lewego
    przedniego kola.

    >Pomagają ale cudów nie ma - jak masz niedociążone koła napędowe
    >to będziesz się pod górkę ślizgał bardziej niż FWD - nie ma cudów, bo
    >właśnie fizyki nie oszukasz.

    No, i tu mozna by polemizowac czy lepszy pojazd ktory ma 60% nacisku
    na przednia napedzana os na plaskim, czy taki co ma 50% na tylna
    napedzana, ale z ASR/TC.

    >FWD łatwiej się prowadzi w zimie, kropka!

    Sie zgodze. Przecietnemu kierwcy latwiej.

    J.



  • 53. Data: 2010-12-04 16:27:51
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-04 15:31, Pszemol pisze:

    > Chyba ma więcej niż 200KM bo ja mam 286KM w swojej Acurze a on ma więcej.
    > Nie wiem co to za beemkę kupił, ale powtarzam tylko co mówił, że w zimie
    > się ślizga mimo zimowych kapci. Nawiasem mówiąc w swojej Acurze też często
    > widuję żółty trójkącik z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej :-)))
    > Ciężka noga ;-)

    Nie trzeba mieć ciężkiej nogi... Wystarczy maź na ulicy i 50 koni
    poślizgniesz w zakręcie. :)


  • 54. Data: 2010-12-04 16:31:42
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-04 16:33, J.F. pisze:

    >> Nie trzeba mieć ciężkiej nogi... Wystarczy maź na ulicy i 50 koni
    >> poślizgniesz w zakręcie. :)
    >
    > Tylko przy 50KM trzeba bieg zredukowaci i wcisnac do oporu, a przy
    > 250KM wystarczy musnac pedal gazu :-)
    >
    Nie, wystarczy że skręcisz kierownicą i już masz uślizg :D


  • 55. Data: 2010-12-04 16:33:20
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Dec 2010 16:27:51 +0100, Filip KK wrote:
    >W dniu 2010-12-04 15:31, Pszemol pisze:
    >> Chyba ma więcej niż 200KM bo ja mam 286KM w swojej Acurze a on ma więcej.
    >> Nie wiem co to za beemkę kupił, ale powtarzam tylko co mówił, że w zimie
    >> się ślizga mimo zimowych kapci. Nawiasem mówiąc w swojej Acurze też często
    >> widuję żółty trójkącik z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej :-)))
    >> Ciężka noga ;-)
    >
    >Nie trzeba mieć ciężkiej nogi... Wystarczy maź na ulicy i 50 koni
    >poślizgniesz w zakręcie. :)

    Tylko przy 50KM trzeba bieg zredukowaci i wcisnac do oporu, a przy
    250KM wystarczy musnac pedal gazu :-)

    J.



  • 56. Data: 2010-12-04 16:49:30
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:idcu84.alc.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>> Bo na zime trzeba kupic zimowe opony i nauczyc sie gaz dawkowac :-)
    >>> Kumpel ma BMW serii 3 i twierdzi, że zimówki nic nie pomagają.
    >>> Dalej się ślizga i wspomina w zimie dobre czasy gdy miał auto z FWD.
    >> Niech wywali te opony i kupi prawdziwe zimowe :-)
    >> Byc moze roznica ocen wynika z mocy - w USA to pewnie ma ze 200KM,
    >> trudniej opanowac na sliskim.
    > Chyba ma więcej niż 200KM bo ja mam 286KM w swojej Acurze a on ma więcej.

    Możliwe, ale niekoniecznie musi mieć większą moc niż Ty.

    > Nie wiem co to za beemkę kupił, ale powtarzam tylko co mówił, że w zimie
    > się ślizga mimo zimowych kapci.

    Latem można mieć problem z przyczepnościa na letnich oponach jak się da
    czadu, jak na prawie płaskiej nawierzchni (na prawde to minimalnie pod
    górke) dałem kiedyś w palnik jak w amerykańskich filmach to myślałem że czas
    przejechania pierwszego metra będe mierzył kalendarzem... Auto się ślizga
    jak kierowca tego chce, jeśli jest inaczej to czas naprawić auto (choćby
    zmienić opony) styl jazdy lub samochód :) Zimą po prostu wychodzi mała
    tolerancja napędu RWD na nieprawidłowe reakcje.

    Pozdr


  • 57. Data: 2010-12-04 17:26:16
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 16:01, nalesnik pisze:
    > Adam Płaszczyca wrote:
    >> Akurat jeżdżę prywatnuie RWD (lat 18), a służbowo nowiutkim Berlingo i
    >> cóz,
    >> przedni napęd na śliskim ssie.
    >
    > Jak ssie?


    Nie wydaje mi się, żeby to samochód ssał. Raczej kierowca... :P

    R.


  • 58. Data: 2010-12-04 17:34:41
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-12-04 16:01, nalesnik pisze:
    > Adam Płaszczyca wrote:
    >> Akurat jeżdżę prywatnuie RWD (lat 18), a służbowo nowiutkim Berlingo i
    >> cóz,
    >> przedni napęd na śliskim ssie.
    >
    > Jak ssie?

    Normalnie - Adaś jest mistrzem kierownicy powiatu i fizyka mu z ręki je,
    a mimo to się FWD wypierdolił:P

    Shrek.


  • 59. Data: 2010-12-04 17:45:59
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Dec 2010 17:34:41 +0100, Shrek wrote:
    >W dniu 2010-12-04 16:01, nalesnik pisze:
    >> Adam Płaszczyca wrote:
    >>> Akurat jeżdżę prywatnuie RWD (lat 18), a służbowo nowiutkim Berlingo i
    >>> cóz, przedni napęd na śliskim ssie.
    >> Jak ssie?
    >
    >Normalnie - Adaś jest mistrzem kierownicy powiatu i fizyka mu z ręki je,
    >a mimo to się FWD wypierdolił:P

    No bo to byl inny powiat :-)

    J.


  • 60. Data: 2010-12-04 17:50:22
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-03, Lucek <l...@g...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Nie ma jak to w piątek poczytać coś śmiesznego:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/artykul/ruszanie-z-miejsca-na
    -sliskiej-nawierzchni/
    >
    > najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    > niedowartościowanych użytkowników RWD :)

    IMO najlepszy kawałek to ten:
    "Z powyższej tabelki wynika że wkładając 200 kg do bagażnika cięzkiego
    BMW uzyskujemy rozkład mas 40:60 zamiast 50:50 co przekłada się na to że
    stosunek mas na osi napędowej i na nie napędowej nie wynosi już 1:1 lecz
    3:2! Czyli jesteśmy w takiej sytuacji już jak właścicicle
    "pseudosamochodów"."

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 20 ... 30 ... 43


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: