  • 291. Data: 2010-12-08 21:46:58
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 08 Dec 2010 21:41:21 +0100, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > To ciekawe, bo akurat BMW jest dość ciasnym samochodem.

    Nadkola praktycznie nie przeszkadzają. Bardziej szeroki tunel,
    ale ja się mieszczę.

    r.
    _____________

  • 292. Data: 2010-12-08 21:49:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-08 21:46, Robert Rędziak pisze:

    > Nadkola praktycznie nie przeszkadzają. Bardziej szeroki tunel,
    > ale ja się mieszczę.

    Ale wg. Was powinna tam być conajmniej jaskinia na nogi. Bo nie dość że
    RWD to jeszcze ultrakrótki zwis BMW, tak nie jest więc argument raczej z
    dupy wzięty.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 293. Data: 2010-12-08 22:01:32
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-08 16:05, J.F. pisze:
    > Plac w Keszycy ma wieksza moc dowodowa.
    > On ma niewielkie wymiary i kamienne bandy - jak sie komus auto zachowa
    > nieprzewidywalnie to bedzie to doskonale widoczne:-)

    No i lokalesi będą nam wdzięczni za super lodowisko. Bo przecież, przed
    testami będzie trzeba wylać w cholerę wody i poczekać na solidne zmrożenie.
    BTW. Kto skombinuje traktorek z polerką? Taki jak do lodowisk hokejowych. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 294. Data: 2010-12-08 22:17:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Obejrzyj porównywalne w FWD. Ot. Mondeo 2,5 V6.

    U mnie nie trzeba wyciągać silnika czy demontować pasa przedniego z
    chłodnicami do wymiany paska rozrządu, kolejny słaby argument:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 295. Data: 2010-12-08 22:27:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 08 Dec 2010 21:49:17 +0100, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Ale wg. Was powinna tam być conajmniej jaskinia na nogi. Bo nie dość że
    > RWD to jeszcze ultrakrótki zwis BMW, tak nie jest więc argument raczej z
    > dupy wzięty.

    Ale nie muszę się zastanawiać, co mam zrobić z lewą nogą, gdy
    nie naciskam sprzęgła: mieści się spokojnie, jeszcze do tego
    jest podpórka pod nią. Tymczasem w FWD nie zawsze jest to
    oczywiste.

    r.
    _____________

  • 296. Data: 2010-12-08 22:39:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-08 22:27, Robert Rędziak pisze:

    > Ale nie muszę się zastanawiać, co mam zrobić z lewą nogą, gdy
    > nie naciskam sprzęgła: mieści się spokojnie, jeszcze do tego
    > jest podpórka pod nią. Tymczasem w FWD nie zawsze jest to
    > oczywiste.

    Ile znasz samochodów FWD klasy kompakt i wzywż, które nie mają
    "podnóżka" lub mają rozstaw a'la 126P?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 297. Data: 2010-12-08 22:42:43
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 08.12.2010 Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał/a:

    > Ale nie muszę się zastanawiać, co mam zrobić z lewą nogą, gdy
    > nie naciskam sprzęgła: mieści się spokojnie, jeszcze do tego
    > jest podpórka pod nią. Tymczasem w FWD nie zawsze jest to
    > oczywiste.

    Nie w FWD tylko w Twoim poprzednim małym aucie FWD. W Hondzie też nie
    miałem. Ostatnio siedziałem w 2 typowych przedstawicielach kompaktowych
    FWD - Golf i Xsara. Oba mają podnóżek. To jakiś cymes jest należny tylko
    RWD?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 298. Data: 2010-12-09 01:23:48
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-08 09:02, Yans van Horn pisze:

    > Może wpadnij na którąś próbę sportową, pokażesz leszczom jak się jeździ
    > ? Co Ty na to ?
    > Mam nadzieję, że nie będziesz się wymigiwał ?
    >
    > Np. tutaj:
    > http://www.jaworsprint.jaw.pl

    Bardzo chętnie, ALE...

    1) nie chciałbym swojego auta niszczyć
    2) mieszkam na końcu Polski

    Więc może niech skorzystają Ci, którzy są bliżej...

    :)

  • 299. Data: 2010-12-09 01:27:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-08 15:07, kamil pisze:

    > Czyli jeszcze nigdy dobrego AWD nie miales.

    Zdefiniuj proszę, co to jest dobre AWD.

  • 300. Data: 2010-12-09 02:57:57
    Temat: Wyższość RWD nad FWD
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Iy_dwZTHhZo

    Spójrzcie jak sobie radzą FWD na wąskiej nawrotce a jak sobie radzą RWD
    od 0:45. Duży fiat, polonez.. Samochody, które nie należą do najlepiej
    wyważonych, radzą sobie doskonale! Ale najlepiej poradziło sobie co?
    BMW. A to co pokazali (albo czego nie pokazali) z przednim napędem, to
    żenada... Jakby pierwszy raz w życiu nawrotkę robili, jakby się dopiero
    co uczyli. :)

    A tu ciekawy filmik Kajetana, co dopiero można robić z napędem AWD
    http://www.youtube.com/watch?v=jeAeiebi5kA

    Dla lubiących adrenalinkę:
    http://www.youtube.com/watch?v=NWuDOOzG380
    http://www.youtube.com/watch?v=DxWjaZpiIqI

    Gdyby nie miał napędu na wszystkie kółka, nie wyobrażam sobie tej
    jazdy... Bardzo agresywnie zachowuje mu się to Subaru, jestem pełen
    podziwu dla Niego. Bałbym się tak zapierdalać na tak trudnym odcinku, to
    wygląda jak jakaś gra.

    http://www.youtube.com/watch?v=pOZRzsgxBOY (niezła prędkość)

    Tu już nieco spokojniej :)
    http://www.youtube.com/watch?v=GE2E0J4JFH4

    A tu Hołek wymiata:
    http://www.youtube.com/watch?v=0C6-dfoqJ1o
    http://www.youtube.com/watch?v=c98duexQusI
    :)

    Wielki szacunek dla tych wspaniałych kierowców!