  • 1. Data: 2010-12-03 14:43:05
    Temat: nienowy (jak sie okazuje) wynalazek na zime ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://www.onspot.com/indhisfr.htm

    Automagiczne łańcuchy śniegowe.

  • 2. Data: 2010-12-03 14:52:23
    Temat: Re: nienowy (jak sie okazuje) wynalazek na zime ;)
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://www.onspot.com/indhisfr.htm
    >
    > Automagiczne łańcuchy śniegowe.

    w ciężarowych to i owszem słyszałem o tym, ale czy w osobowych ktoś to
    stosował?

    brat

  • 3. Data: 2010-12-03 14:59:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2010 14:52, bratPit[pr] pisze:

    > w ciężarowych to i owszem słyszałem o tym, ale czy w osobowych ktoś to
    > stosował?

    Wątpię - za mało miejsca.

  • 4. Data: 2010-12-03 15:27:43
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    wiadomości news:4cf8f40e$1@news.home.net.pl...
    > http://www.onspot.com/indhisfr.htm
    >
    > Automagiczne łańcuchy śniegowe.

    Na alleprowizji są używki w dziale łańcuchowym :) Sprzedający twierdzi, że
    nówka kosztuje ~10k PLN :) Swoją drogą fajna sprawa, ciekawe czy to działa
    efektywnie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-12-03 15:34:35
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2010-12-03 14:43, Andrzej Lawa pisze:
    > http://www.onspot.com/indhisfr.htm
    >
    > Automagiczne łańcuchy śniegowe.

    Swietne jako zart lub ciekawostka, tylko ze prawdziwe lancuchy maja
    rowniez zapobiegac uzligowi bocznemu samochodu.

  • 6. Data: 2010-12-03 15:44:26
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 03.12.2010 14:43, Andrzej Lawa pisze:
    > http://www.onspot.com/indhisfr.htm
    >
    > Automagiczne łańcuchy śniegowe.

    Dobre to będzie, ale do samochodu, który nie może wyjechać bo za stromo,
    a śniegu nie ma wiele, czyli idealne do ciężarówek.

    Jakoś tak mi się wydaje że na większej warstwie śniegu nie zda to
    egzaminu. Poza tym jak już ktoś wspomniał to w osobówkach mało miejsca,
    a i jazda z tłuczącymi się łańcuchami wątpliwą przyjemnością by była.

  • 7. Data: 2010-12-03 16:05:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-03 14:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Wątpię - za mało miejsca.

    I szlag by człowieka trafił od tego dzwonienia.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl