  • 1. Data: 2010-12-03 17:07:33
    Temat: Kontrolki ABS, ESP, hamulec - Focus (1.6TDCI `06r.)
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Witam,
    Pytanie brzmi jak zwykle: Co to może być?
    A objawy są takie, że podczas jazdy zapalają się co jakiś czas na kilka
    sekund kontrolki ESP, ABS i hamulca (http://imgur.com/qCGtn.jpg) .
    Normalnie podczas utraty przyczepności któregoś z kół zapalało się
    jedynie samo ESP. Wiem jeszcze, że czujnik położenia kierownicy jest
    niedokońca dobrze wykalibrowany (na prostym pokazuje około ?15 zamiast
    0). Dzisiaj przepaliły się obie żarówki świateł mijania ..znowu, bo
    jedną z nich zmieniłem dosłownie przedwczoraj.
    Hinty? sugestie? podpowiedzi?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2010-12-03 17:14:49
    Temat: Re: Kontrolki ABS, ESP, hamulec - Focus (1.6TDCI `06r.)
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Hinty? sugestie? podpowiedzi?

    Za wysokie napięcie ładowania? Powinno być ~14,0V
    Kiepska masa?
    Słaby akumulator?

    To bym sprawdził.