  • 81. Data: 2009-03-30 15:40:47
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.03.2009 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > Zapowiada się w ciągu 10 lat coś, czego nie pociągnie najtańszy
    > dzisiejszy procesor? Chyba jako dema do ściągnięcia z sieci.
    > Filmy full hd wciąż są czymś egzotycznym, że w praktyce większość ludzi
    > tego nie widziała.

    Robi się mniej egzotyczne bo coraz więcej na bd wyłazi.

    > Wszystko mity...
    > Peceta z 1g celeron można mieć za przysłowiową stówę. Linuksa darmo.
    > Zasilacz z cichym wiatrakiem po prostu się wybiera i kosztuje tyle samo
    > czyli kilkadziesiąt złotych.

    Dziesiątdziesięć jak to powiedział Czesio ;)

    > Dam fajny przykład, o co mi chodzi w tym wszystkim (choć dotyczy czegoś
    > innego).

    > [..]

    A połowa komórek ma z boku przycisk dyktafonu :) przycikasz nagrywa, raz
    jeszcze przestaje :) Ale ok, moja 2 połowa ma taki dyktafon sony na
    mikrocasette co to na 1 paluszku nagrywał tydzień wykładów :) wiem jak
    jest.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 82. Data: 2009-03-30 17:00:19
    Od: "buahahaha" <razdwa@dziesiec>

    > Akurat do filmów wystarczy jednogigowy celeron,

    Do filmow "FullHD" ?
    Mi takie filmy tnie na 2.1GHz C2D i 4GB pamieci (dell xps M1330).

  • 83. Data: 2009-03-31 09:02:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    buahahaha pisze:

    > Do filmow "FullHD" ?
    > Mi takie filmy tnie na 2.1GHz C2D i 4GB pamieci (dell xps M1330).

    Do full hd trzeba mocniejszego sprzętu - klikam w sekundę, wpisuję i mam
    - p4/2,4 - 200zł. IBM polizingowy, nie żadne dziadostwo.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 84. Data: 2009-03-31 14:32:01
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witam !

    >Jak cos idzie na granicy wydajnosci, to 17% to wlasnie dosc duzo..

    >Raczej celowo, gdyz w 5D II ten sam procek juz wyrabia 30fps w 1080p
    >(chyba, ze to inna wersja digic 4?). Choc rownie mozliwe, ze
    >ograniczaja inne elementy, na ktorych oszczedzono, procek to nie
    >wszystko. Nawet jesli nie jest to celowe dzialanie, to z tymi idiotami
    >juz przesadziles..

    No fakt... przesadzilem ale nie lubie jak ktos mi
    proponuje niekompletne rozwiazania tematu i wciska 20 fps
    zamiast 24 fps.

    Stad... nie kupuje tego do czasu az bedzie porzadne 24 fps.

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke

  • 85. Data: 2009-03-31 22:01:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Mar 2009, dominik wrote:

    > brak jakiegokolwiek AF w trakcie kręcenia

    :P
    (hint: próbowałeś filmować z czymkolwiek z matrycą większą niż powiedzmy
    pół cala i jaśniejszym niż f:3 przy >100mm eq, albo odpowiednio
    jeszcze trochę większą matrycą i jaśniejszym obiektywem dla krótszych
    ogniskowych?)

    pzdr, Gotfryd

  • 86. Data: 2009-04-02 12:29:43
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    buahahaha wrote:

    > Do filmow "FullHD" ?
    > Mi takie filmy tnie na 2.1GHz C2D i 4GB pamieci (dell xps M1330).

    No to lakas lama jestes ;-) Spokojnie powinno hulac.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 87. Data: 2009-04-03 07:43:58
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Minusy na gor?co:
    >1. Brak sRAW
    >2. "mikro" Full HD
    >3. Brak odchylanego LCD (có?, poczekam jeszcze z rok)

    Dla mnie to smiech... te minusy ;)

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke

  • 88. Data: 2009-04-03 07:50:08
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Dariusz W. napisał(a):
    > Witaj !

    > Dla mnie to smiech... te minusy ;)

    Że co, że Tobie niepotrzebne? To kupuj :-)
    Ktoś w końcu musi sfinansować R&D następnego modelu.

    --
    Mirek

  • 89. Data: 2009-04-03 08:51:46
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    John Smith pisze:
    >>> 2. "mikro" Full HD
    > Że co, że Tobie niepotrzebne? To kupuj :-)
    > Ktoś w końcu musi sfinansować R&D następnego modelu.

    Ale te wady jak widać są wysoko osobliwe.
    Są tacy, którzy nigdy nie zmniejszą jakości i rozmiaru zdjęcia. Tym
    bardziej rawów.
    Full HD bez czterech klatek lepsze jest od deko doklatkowanego HD Ready
    i fajnie, że jest w porównaniu do opcji że go nie wsadzają.
    Co do LCD dawniej też bym tak powiedział - nieodchylany nie ma sensu z
    LV. Dzisiaj jestem pewien, że aparat z wbudowanym ma znacznie lepszą i
    solidniejszą konstrukcję, a odchylalność będzie o wiele przyjemniejsza z
    ekranem na kablu.
    Oczywiście każdy może wymagać czegoś innego, ale znów nie popadajmy w
    rasizm specyfikacji :) 500D jest w oczywisty sposób lepszy od każdego
    poprzedniego canona z tej serii, chociażby ekran LCD hi-res (no i
    właśnie - dla mnie to wyjątkowo miła sprawa, choć ktoś inny powie, że
    dla niego bez znaczenia).

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 90. Data: 2009-04-03 09:21:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):

    > Ale te wady jak widać są wysoko osobliwe.

    Ano są:
    Pierwsza to oczywista kastracja.
    Druga to chwilowa niemoc.
    Trzecia to "Eee no, mamy, ale jeszcze nie trzeba dawać"

    Wszystkie trzy realne, jeśli chodzi o wyposażenie kolejnego modelu, jak
    już rynek wymusi.

> [...]
    > Oczywiście każdy może wymagać czegoś innego, ale znów nie popadajmy w
    > rasizm specyfikacji :) 500D jest w oczywisty sposób lepszy od każdego

    Ano jest lepszy (przynajmniej w specyfikacji), tylko trochę
    niedorobiony, tym bardziej z nadzieją czekam na następcę :-)

    --
    Mirek