  • 1. Data: 2009-03-24 16:54:54
    Temat: Wygraj 100 PLN - TO PROSTE!!
    Od: k...@g...com

    DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
    min. i 100 zł jest w kieszeni.
    Testowałem:-) Działa!!!

    http://grajo100.pl/?t=25179125

  • 2. Data: 2009-03-24 17:26:57
    Temat: Re: Wygraj 100 PLN - TO PROSTE!!
    Od: pwz <p...@j...pl>

    k...@g...com pisze:
    > DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
    > min. i 100 zł jest w kieszeni.
    > Testowałem:-) Działa!!!

    Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się chciało w przeglądarce
    zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((
    pwz

  • 3. Data: 2009-03-24 17:31:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "pwz" napisał

    > Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się chciało w przeglądarce
    > zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((

    W "trzy benkle" też próbujesz jak się trafia ?

    adam

  • 4. Data: 2009-03-24 18:24:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    k...@g...com pisze:
    > DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
    > min. i 100 zł jest w kieszeni.
    > Testowałem:-) Działa!!!

    PODRAP SIĘ!!! Bez żadnej strony, całkowicie za free. Proste ruchy, 5
    sekund i jesteś podrapany.
    Testowałem:-) Działa!!!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-03-25 10:52:50
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pwz pisze:

    > Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się chciało w przeglądarce
    > zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((

    a po co tam właziłes?

  • 6. Data: 2009-03-25 12:32:18
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    .googlegroups.com...

    > DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
    > min. i 100 zł jest w kieszeni.

    w Twoje kieszeni, głupawy cwaniaczku?
    spadaj z tym p... spamem!!!