  • 1. Data: 2009-03-24 17:10:07
    Temat: Kolejne podwyżki Nikona
    Od: belferek <r...@g...com>

    Dziś zamówiłem sobie rano obiektyw... dostałem potwierdzenie:
    "Chwilowo zabrakło nam Nikon Nikkor AF-S VR 105mm f/2,8G MICRO IF-ED -
    Nikon AF za 2 dni nowa dostawa. Cena produktu pomimo podwyżki bez
    zmiany ! "

    Sprawdzam... i cena skoczyła o prawie 350zł... nie wspomnę o innych...

    https://fotozakupy.pl/obiektywy-i-akcesoria/obiektyw
    y-nikon-nikkor,26k,47p/strona/2

    Nikkor 80-200 był za 3300 początkiem stycznia... a teraz... to zaczyna
    być coraz droższa przyjemność...

  • 2. Data: 2009-03-24 18:22:56
    Temat: Re: Kolejne podwyżki Nikona
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    belferek pisze:
    > Nikkor 80-200 był za 3300 początkiem stycznia... a teraz... to zaczyna
    > być coraz droższa przyjemność...

    Kiedyś taka była i było dobrze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-03-24 18:27:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    y-nikon-nikkor,26k,47p/strona/2

    > Nikkor 80-200 był za 3300 początkiem stycznia... a teraz... to zaczyna

    Biegiem do kas ;)

  • 4. Data: 2009-03-25 10:18:00
    Od: GK <g...@g...pl>

    belferek pisze:
> [...]
    y-nikon-nikkor,26k,47p/strona/2

    > Nikkor 80-200 był za 3300 początkiem stycznia... a teraz... to zaczyna

    Witam,
    No nieźle... ja kupiłem dwa miesiące temu za 2400 zł. Za kilka dni po
    moim zakupie cena była już o 450 zł wyższa, a ta teraz to już szok. No,
    ale wszystko to przez kursy walut. Sprzęt sprowadzany wg starego
    przelicznika sprzed kilkunastu miesięcy się już kończy. Przyjdzie nam
    czekać na tańsze zakupy kolejne kilka lat.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz