  • 41. Data: 2014-03-06 22:31:02
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-06 17:35, Użytkownik Ergie napisał:

    > Ja próbowałem jakiś czas temu przekonać znajomego to usłyszałem że to
    > nie jego problem bo on auto po 5 latach zmieni. Obawiam się że wielu
    > obywateli UE (tej zachodniej) może myśleć podobnie.

    Kilku producentów samochodów bojkotuje ten nowy czynnik.
    Kupując nowe auto kupie mercedesa zamiast japończyka i po
    problemie.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2014-03-07 01:17:44
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-03-06 17:31, tomas pisze:
    > W dniu 06.03.2014 17:06, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Dlatego pisałem , że jak rozbijesz to organizm wchłonie tą
    > rtęć.Większość ludzi o tym nie wie bo Unia o tym za wiele nie podała
    > informacji bo niby zwykłe żarówki są takie "bee".

    > Skoro tak twierdzisz to wskaż mi w Polsce miejsce gdzie prawidłowo
    > utylizuje się świetlówki.W większych sklepach są punkty składowania.
    > Ostatnio widziałem ze stoją nawet koło kas.Wystarczy że ktoś
    > nieostrożnie wrzuci taką świetlówkę i rozbija ją.Zazwyczaj tak jest jak
    > kosz jest pusty.Pracownicy i klienci są wtedy narażeni na trujący gaz
> [...]

    "Wchłonie rtęć"? "Gaz rtęciowy"? Ty to jesteś nieukiem. Brakuje ci
    elementarnej wiedzy z fizyki i chemii, ale zgrywasz się na
    yntelektualyste co artykulik z plotkarskiej gazety przeczytał.

    I W OGÓLE WYPIERADALAJ Z TYMI ŚWIETLÓWKAMI! TO JEST WĄTEK O
    KLIMATYZACJACH SAMOCHODOWYCH.

  • 43. Data: 2014-03-07 01:24:56
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-03-06 17:00, tomas pisze:

    > Tak ale nie z przodu gdzie zazwyczaj jest chłodnica klimatyzacji...

    No jasne, bo silnik zmienia benzynę w niepalną ciecz doskonałą, której
    filozofowie poszukiwali przez te millenia...

    Ile było przypadków, że w komorze silnika doszło do pożaru z
    nieszczelnego przewodu paliwowego? W tym sensie butan w aluminiowych
    rurach jest bezpieczniejszy niż benzyna w gumowych wężykach.

    Problem z butanem w klimie byłby wtedy, gdyby nieszczelność instalacji
    miała miejsce w kabinie, a komuś by się zachciało zapalić papierosa. Sam
    butan jest bezwonny, można by dodawać agresywnego nawaniacza, żeby
    zmusić pasażerów do otwarcia okien w takiej sytuacji.

  • 44. Data: 2014-03-07 02:09:31
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 21:26:20 UTC+1 użytkownik tomas napisał:
> [...]
    nie było by dentysty starszego niż 30 lat. A tacy co im rozrabiali i rozrabiają
    amalgamat żyli by krócej niż pilot samolotu w czasie I Wojny Światowej.

    > Dla nieuków pierwszy lepszy artykuł o szkodliwości rtęci w świetlówkach.
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1032185,title,Swietlowki-swiat
    lo-niebezpieczne-dla-zdrowia,wid,15930155,wiadomosc.
    html?ticaid=112526

    Jeszcze dopisz że mrugają i ty to widzisz i dostaniesz od tego martwicy mózgu. Tam
    dostaniesz, już masz.

  • 45. Data: 2014-03-07 02:12:10
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 01:24:56 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    >
    > butan jest bezwonny, można by dodawać agresywnego nawaniacza, żeby
    >
    > zmusić pasażerów do otwarcia okien w takiej sytuacji.

    Daj spokój. Idioci w Polsce są w większości. Trafiłeś na wybitnego przedstawiciela
    tej nowej rasy. Nie dasz rady.

  • 46. Data: 2014-03-07 08:22:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-07 02:12, k...@g...com pisze:

    > Daj spokój. Idioci w Polsce są w większości. Trafiłeś na wybitnego przedstawiciela
    tej nowej rasy. Nie dasz rady.

    ... Powiedział facet, który nie umie ciąć cytatów...

    --
    MN

  • 47. Data: 2014-03-07 10:39:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > No jasne, bo silnik zmienia benzynę w niepalną ciecz doskonałą, której
    > filozofowie poszukiwali przez te millenia...

    Na to wychodzi ;)

    > Ile było przypadków, że w komorze silnika doszło do pożaru z nieszczelnego
    > przewodu paliwowego?

    Wszystko przez to, że silnik jej nie zmienił ;)
    (nie, nie czepiam się meritum, po prostu widzę jakiś temat lżejszy
    niż zderzenia czołowe :))

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2014-03-07 10:43:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Mar 2014 07:21:50 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Ale był. I nikt z tego powodu wtedy na mszę na jakąś okoliczność nie
    > dawał. Wadą nowego jest cena.

    właśnie dlatego został wycofany. Wiele rzeczy kiedyś dopuszczanych i
    akceptowanych zostało z czasem zmienionych. Ale w przypadku najnowszego
    czynnika jest to krok wstecz a nie do przodu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2014-03-07 10:43:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Mar 2014 17:09:31 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    6

    > Jeszcze dopisz że mrugają i ty to widzisz i dostaniesz od tego martwicy

    to, żę ty nie widzisz mrugania to nie znaczy, ze go nie ma.

  • 50. Data: 2014-03-07 10:48:25
    Od: mst <m...@s...pl>

    On Thursday, March 6, 2014 10:18:40 PM UTC+1, John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znaczy kto jeszcze pisze z tego gugla i niby daje radę ?

    można? można.