eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowy czynnik chłodniczyRe: nowy czynnik chłodniczy
  • X-Received: by 10.140.108.6 with SMTP id i6mr327799qgf.0.1394154730455; Thu, 06 Mar
    2014 17:12:10 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.108.6 with SMTP id i6mr327799qgf.0.1394154730455; Thu, 06 Mar
    2014 17:12:10 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.85.216.87.MISMATCH!w5no1994167qac.0!news-out.google.com!du2ni1227qab.0!nnt
    p.google.com!w5no1994166qac.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 6 Mar 2014 17:12:10 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <lfb3kn$bn2$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.2.212;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.174.2.212
    References: <lf9r6s$gav$1@news.mm.pl>
    <7...@g...com>
    <lf9vnc$hsg$1@news.mm.pl>
    <d...@g...com>
    <lfa42d$rtv$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <lfa5ad$t6l$1@node1.news.atman.pl> <lfa637$jri$1@news.mm.pl>
    <lfb3kn$bn2$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: nowy czynnik chłodniczy
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 07 Mar 2014 01:12:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526482
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 7 marca 2014 01:24:56 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > W dniu 2014-03-06 17:00, tomas pisze:
    >
    > > W dniu 06.03.2014 16:47, Tomasz Wójtowicz pisze:
    >
    > >> W dniu 2014-03-06 16:43, k...@g...com pisze:
    >
    > >>
    >
    > >>>
    >
    > >>> Problem z palnością jest dęty bo w samochodzie jest do kilkudziesięciu
    >
    > >>> litrów skrajnie palnej cieczy i nic z tego nie wynika.
    >
    > >>
    >
    > >> Właśnie.
    >
    > > Tak ale nie z przodu gdzie zazwyczaj jest chłodnica klimatyzacji...
    >
    >
    >
    > No jasne, bo silnik zmienia benzynę w niepalną ciecz doskonałą, której
    >
    > filozofowie poszukiwali przez te millenia...
    >
    >
    >
    > Ile było przypadków, że w komorze silnika doszło do pożaru z
    >
    > nieszczelnego przewodu paliwowego? W tym sensie butan w aluminiowych
    >
    > rurach jest bezpieczniejszy niż benzyna w gumowych wężykach.
    >
    >
    >
    > Problem z butanem w klimie byłby wtedy, gdyby nieszczelność instalacji
    >
    > miała miejsce w kabinie, a komuś by się zachciało zapalić papierosa. Sam
    >
    > butan jest bezwonny, można by dodawać agresywnego nawaniacza, żeby
    >
    > zmusić pasażerów do otwarcia okien w takiej sytuacji.

    Daj spokój. Idioci w Polsce są w większości. Trafiłeś na wybitnego przedstawiciela
    tej nowej rasy. Nie dasz rady.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: