  • 1. Data: 2014-03-06 17:18:44
    Temat: Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych
    pijakow :)

  • 2. Data: 2014-03-06 17:21:33
    Temat: Re: Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:18:44 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla bylych
    >
    > pijakow :)

    I bardzo dobrze. Jeszcze bym kazał nałogom malować samochody w seledynowe odblaskowe
    pasy.

  • 3. Data: 2014-03-06 17:45:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości
    >alkomatow w samochodach, dla odmiany wpadl na pomysl "alkolockow" dla
    >bylych pijakow :)

    Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.

    J.

  • 4. Data: 2014-03-06 18:32:12
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.

    Tak, pod warunkiem, że nie da się tego oszukać.
    Ktoś wie jak to działa? Bo jak wystarczy jakaś pompka żeby to ogłupić, to
    mija się z celem cała zabawa...

    Wiwo

  • 5. Data: 2014-03-06 18:44:43
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 18:32:12 UTC+1 użytkownik Wiwo napisał:
> [...]
    >

    > Tak, pod warunkiem, że nie da się tego oszukać.
    >
    > Ktoś wie jak to działa? Bo jak wystarczy jakaś pompka żeby to ogłupić, to

    Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla
    charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

  • 6. Data: 2014-03-06 18:56:59
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-03-06 17:45, J.F pisze:

    > Ten pomysl ma przynajmniej troche sensu.
    Jeśli dobrze zrozumiałem doniesienia medialne to była tam mowa o
    instalowaniu tego ustrojstwa w samochodach osób, które wcześniej były
    skazane za jazdę po pijaku. Czyli w samochodach należących do takich
    osób. Pijaczek przerejestruje na kogoś z rodziny samochodzik i ma
    problem z głowy...
    Taki sobie sens.

    --
    Qlfon, Lublin

  • 7. Data: 2014-03-06 19:04:57
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 18:56, Użytkownik - Qlfon napisał::

> [...]
    > skazane za jazdę po pijaku. Czyli w samochodach należących do takich
    > osób. Pijaczek przerejestruje na kogoś z rodziny samochodzik i ma

    Dlaczego taki sobie? To jest bardzo sprytne posunięcie marketingowe -
    wprowadzi się poprawkę, że taki były będzie mógł prowadzić tylko pojazd
    z alkococolococlokiem, co oznacza, że pracodawcy, rodzina, wypożyczalnie
    itp będą zmuszone zamontować to cudo na wszelki słuczaj. Biznes kumpli
    Donalda będzie się krecił przewybornie.
    Polski wyborca zeżre każdy idiotyzm, a nawet sam go poprze i podpisze
    się pod nim dwoma rączkami, jeżeli się go odpowiednio zmanipuluje.
    Już widzę, że i na tej grupie są tacy, z pustymi łbami, gotowi na
    wszystko. :-)

  • 8. Data: 2014-03-06 19:07:07
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 17:21, Użytkownik - k...@g...com napisał::

    > I bardzo dobrze. Jeszcze bym kazał nałogom malować samochody w seledynowe
    odblaskowe pasy.

    I obowiązkowe opaski na lewym ramieniu! Dlaczego mają zarobić tylko
    policjanci, producenci alcocacek, producenci farb i lakiernicy? Niech i
    krawcy też cóś mają! :-)

  • 9. Data: 2014-03-06 19:09:32
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 18:44, Użytkownik - k...@g...com napisał::

    > Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla
    charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

    Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra, to go nie
    odwiozę. I taryfa też go nie odwiezie.
    Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.

    Genialny ten pomysł - trzeźwy to ten autor nie był. :-)

  • 10. Data: 2014-03-06 19:20:13
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 19:09:32 UTC+1 użytkownik Franek Kalina napisał:

> [...]
    >
    > odwiozę. I taryfa też go nie odwiezie.
    >
    > Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.
    >

    > Genialny ten pomysł - trzeźwy to ten autor nie był. :-)

    I dobrze. Odprowadzisz zataczającego się śwagra 12 kilometrów to na drugi raz nie
    będziesz taki uczynny.